اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801313615610404

ماهنامه افق پایدار منتشر می‌شود

کد: 139801313615610404

http://bit.ly/2IHYwsl

، تهران , (اخبار رسمی): ماهنامه اقتصادی، اجتماعی افق پایدار از سوی معاونت مطبوعات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موفق به اخذ مجوز انتشار شده است. مدیرعامل گروه رابین از انتشار نخستین شماره ماهنامه در آینده نزدیک خبر داد.

ماهنامه افق پایدار منتشر می شود
ماهنامه افق پایدار

دکتر مهدی حلاج مدیرعامل گروه مشاوران رابین در این خصوص گفت: نخستین شماره ماهنامه افق پایدار با گستره توزیع سراسری با محتوای اقتصادی، کسب و کار و مسائل اجتماعی به زودی منتشر و در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

وی هدف از انتشار این نشریه را فرهنگ‌سازی در حوزه اقتصاد و سرمایه‌گذاری و همچنین راهنمایی علاقه‌مندان به راه اندازی کسب‌وکار و استارت آپ عنوان کرد.

مدیرعامل گروه مشاوران رابین با اشاره به ظرفیت‌های موجود در این نشریه، از علاقه‌مندان و فعالان این حوزه به منظور همکاری در تهیه محتوا دعوت به عمل آورد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه مشاوران رابین

نماینده انحصاری موسسه مطالعات و سرمایه گذاری Global Cap Solution کانادا در ایران گروه رابین با یک دهه فعالیت در حوزه مشاوره کسب و کار و همراهی با بنگاه های اقتصادی و تجاری، همواره سعی کرده است بیشتر از ایفای جایگاه مشاور، نقش یک همراه را بازی کند. در مسیر کسب و کار بنگاهها، تجارب خود را بکار می گیریم و تجربه های جدیدی بدست می آوریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها