اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709263341710404

تکذیب یک شایعه در خصوص گروه مشاورین رابین

کد: 139709263341710404

https://goo.gl/VUcGz7

، تهران , (اخبار رسمی): به گزارش روابط عمومی گروه مشاورین رابین، اخیرا خبری موذیانه از سوی برخی از معاندان در خصوص برگزاری سمینار یک روزه این گروه، شایعه‌پراکنی شده که هدفی جز مسمومیت فضای رسانه‌ای را دنبال نمی‌کند.

تکذیب یک شایعه موذیانه
تکذیب یک شایعه موذیانه

مدیرعامل گروه رابین: حق شکوائیه براساس بند 11 ماده 6 قانون مطبوعات و رسانه مبنی بر پخش شایعات و مطالب خلاف واقع برای این مجموعه محفوظ بوده و به زودی موضوع از طریق مراکز ذیصلاح و قضایی دنبال خواهد شد

به گزارش روابط عمومی گروه مشاورین رابین، اخیرا خبری موذیانه  در خصوص برگزاری سمینار یک روزه این گروه، پراکنده شده که هدفی جز مسمومیت فضای رسانه‌ای را دنبال نمی‌کند. این گونه شایعات ریشه در افکار تاریک و کور انسان‌هایی دارد که پیروزی خود را فقط در زیر پا گذاشتن افراد موفق اجتماع و معیار های زلال و شفاف انسانی می بینند. حسب اعلام برخی از مخاطبان و شرکت‌کنندگان سمینار گروه مشاورین رابین تحت عنوان «سواد مالی، برنامه‌ریزی مالی و بازار سرمایه» خبری کذب و ننگین مبنی بر تبلیغ یک مجموعه فعال در حوزه بازاریابی هرمی و نتورک توسط استاد این گروه در سمینار فوق ذکر، مطرح و موذیانه منتشر شده است. لذا دکتر مهدی حلاج مدیر عامل این گروه ضمن تکذیب و تقبیح اینگونه دروغ پردازی‌ها در فضای مجازی و رسانه‌های برخط اذعان داشت:

برخی افراد سودجو سال‌ها است به هر طریق ممکن رو به سوی تخریب وجهه اساتید متعهد و ارزشی گروه مشاورین رابین برداشته‌اند و اگر غیر از این باشد جای تعجب خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به تاریخچه موفقیت آمیز گروه مشاورین رابین گفت:  عملکرد موفق و وزین گروه رابین  مشتی ماندگار و کوبنده نسبت به رفتارهای غیرحرفه‌ای، کور فکران بازار سرمایه‌گذاری و مالی بوده  و سیاست‌ها و عملکردهای این مجموعه تا ابد خار چشم است.

مهدی حلاج همچنین با انتقاد از عملکرد مجموعه‌های فعال در حوزه بازاریابی هرمی افزود: هیچ یک از همکاران و اساتید این مجموعه در این حوزه فعالیت نداشته و هرگونه همکاری با این‌گونه مجموعه‌ها را شدیداً تقبیح می‌کنند.

مدیرعامل گروه رابین در ادامه افزود: حق شکوائیه براساس بند 11 ماده 6 قانون مطبوعات و رسانه مبنی بر پخش شایعات و مطالب خلاف واقع  برای این مجموعه محفوظ بوده و بزودی موضوع از طریق مراکز ذیصلاح و قضایی دنبال خواهد شد.

وی در پایان افزود برگزاری سمینار یک روزه «سواد مالی، برنامه ریزی مالی و بازار سرمایه » براساس اعلام قبلی ساعت 17:00 مورخ چهارشنبه 1397/09/28 در محل سالن اجتماعات هتل طوبی برگزار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه مشاوران رابین

نماینده انحصاری موسسه مطالعات و سرمایه گذاری Global Cap Solution کانادا در ایران گروه رابین با یک دهه فعالیت در حوزه مشاوره کسب و کار و همراهی با بنگاه های اقتصادی و تجاری، همواره سعی کرده است بیشتر از ایفای جایگاه مشاور، نقش یک همراه را بازی کند. در مسیر کسب و کار بنگاهها، تجارب خود را بکار می گیریم و تجربه های جدیدی بدست می آوریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار