اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710273411710294

حضور موفق هرمیس در اولین دوره نمایشگاه شهر هوشمند تهران

کد: 139710273411710294

https://goo.gl/PG7g26

، تهران , (اخبار رسمی): مجموعه هرمیس، در میان مجموعه‌های شرکت کننده در اولین نمایشگاه بین‌المللی شهر هوشمند تهران حضور پیدا کرد.

حضور موفق هرمیس در اولین دوره نمایشگاه شهر هوشمند تهران
حضور موفق هرمیس در اولین دوره نمایشگاه شهر هوشمند تهران

هدف از شرکت در این نمایشگاه، شناخت بهتر بازار و تولید محصولی است که پاسخگوی نیاز کاربران بوده و خواسته‌های آن‌ها را به بهترین شکل در بر گیرد

اولین دوره نمایشگاه بین‌المللی شهر هوشمند تهران از تاریخ 22 دی ماه 97 به مدت 3 روز در محل مصلی امام خمینی (ره)، برگزار شد.

در این نمایشگاه بیش از 150 مجموعه از شهرداری‌های سطح کشور و شرکت‌های دانش بنیان حضور داشتند که موسسه هرمیس نیز با یکی از زیرمجموعه‌های فعال در زمینه‌ اینترنت اشیا حضوری موفق را در نمایشگاه تجربه کرد. محصول ارائه شده توسط این مجموعه، دانش بنیان و کاملا بومی است و راهکاری جهت هوشمند سازی منازل، مدارس و ادارات را فراهم می‌کند.

به گفته ابراهیم وارسته، مدیر مارکتینگ هرمیس، از موارد استفاده این دستاورد، می‌توان به کنترل تمامی وسایل الکترونیکی مانند کولر، تلویزیون، چراغ‌ها و ... از طریق بستر وب و اپلیکیشن موبایل اندروید و IOS اشاره کرد. نکته قابل توجه عدم وجود محدودیت فاصله، برای اجرای دستورات داده شده است و می‌توان هنگام مسافرت‌های طولانی کنترل تمامی وسایل برقی خانه را در درست داشت.

او در پاسخ به سوال در مورد هدف از شرکت در نمایشگاه، اضافه کرد: هدف از شرکت در این نمایشگاه، شناخت بهتر بازار و تولید محصولی است که پاسخگوی نیاز کاربران بوده و خواسته‌های آن‌ها را به بهترین شکل در بر گیرد.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه هرمیس، دارنده استارت‌آپ‌های دوتست، بستر برگزاری آزمون‌های آنلاین و دونس، بستر برگزاری دوره‌های آموزش آنلاین است و در جهت هوشمندسازی مدارس و ادارات و ارائه راهکارهای نوین و به روز برای ایجاد تحول در سیستم آموزشی کشور گام‌های بزرگی برداشته است. این مجموعه، تا کنون موفق شده برای 20 نفر به طور مسقیم و حدود 50 نفر به طور غیر مستقیم کار آفرینی نماید و توانسته با شهرداری‌های یزد، اصفهان و وزارت علوم همکاری مستمر داشته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دوتست

دوتست بستر برگزاری هر نوع مسابقه و آزمون آنلاین فارغ از نوع محتوا با کیفیتی متفاوت میباشد. قابلیت دریافت گزارش های متنوع و داده‌های مفید دقیقا بعد از برگزاری آزمون و یا نظر سنجی یکی از ویژگی های بارز خدمات دوتست می باشد. دوتست دارای تیمی چابک و جوان بوده که همیشه به دنبال راهکارهای خلاقانه میباشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]