اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711033424810294

مسابقات آنلاین کتابخوانی در فضای آزمون آنلاین دوتست

کد: 139711033424810294

https://goo.gl/JnKhq5

، تهران , (اخبار رسمی): استفاده از راهکارهای جدید و مناسب در جهت اشاعه فرهنگ کتابخوانی، می‌تواند نتایج بهتری را برای فعالان این حوزه و جامعه کتابخوانان در بر داشته باشد و به کارگیری سرویس‌های آنلاین می‌تواند در دستیابی به این مهم نقش موثری ایفا کنند.

مسابقات آنلاین کتابخوانی در فضای آزمون آنلاین دوتست
دوتست بستر آزمون آنلاین

بسیاری از طرح‌ها و مسابقات آنلاین هستند که با محتوای بسیار خوب فعالیت خود را آغاز کرده ولی به دلیل عدم استفاده از امکانات مناسب، به توفیق چشمگیری دست نیافته و از ادامه راه باز مانده‌اند

طرح‌ها و فعالیت‌های فرهنگی بسیاری در راستای نشر فرهنگ کتابخوانی در حال برگزاری است که تحت عناوین مختلفی چون مسابقات کتابخوانی، توسعه فرهنگ کتابخوانی، تورنمنت کتابخوانی، مسابقه کتاب‌بازها و این چنین عبارات و عناوین که همگی بیانگرساز و کاری برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در کشور است، در حال اجرا شدن هستند.

در حال حاضر سایت‌ها و موسسات فرهنگی مختلفی، متولی این فعالیت‌ها هستند و برگزاری این قبیل مسابقات آنلاین را  جزء اهداف اصلی خود قرار داده‌اند. قسمت قابل تامل همه این فعالیت‌ها فرهنگی که با نیت اشاعه و ترویج کتابخوانی بین جوانان شکل گرفته است، استفاده از ابزارها و تکنیک‌های مناسب برای اجرای موثر و موفق این طرح‌ها است. این مجموعه‌ها باید  علی‌رغم توجه به محتوای این مسابقات به نحوه برگزاری و امکانات آن نیز توجه ویژه‌ای داشته باشند. 

بسیاری از طرح ها و مسابقات آنلاین هستند که با محتوای بسیار خوب فعالیت خود را آغاز نموده ولی به دلیل عدم استفاده از امکانات مناسب، به توفیق چشمگیری دست نیافته و با وجود ارائه محتوای فاخر از ادامه راه باز مانده‌ است. استفاده از بسترهای مناسب برگزاری آزمون آنلاین و یا مسابقات آنلاین که فضای بسیار متنوع و جذابی را برای مخاطبین فراهم می‌کند، می‌توانند به موفقیت این طرح‌ها کمک شایانی کرده و این فعالان را در راستای تحقق اهداف ارزشمند خود یاری کند.

دوتست به عنوان یکی از برگزارکننده‌های پر مخاطب مسابقات آنلاین، تجربه خوبی در برگزاری انواع مسابقات آنلاین کتابخوانی با مجموعه‌های مختلفی چون بنیاد بین‌المللی مباهله، انتشارات مدرسه و سایر مجموعه‌های دیگر داشته است که این تجربه در کنار مخاطبین متنوع دوتست، فرصت خوبی را برای مشارکت با فعالان و علاقه‌مندان به حوزه نشر فرهنگ کتابخوانی ایجاد کرده است. آزمون ساز آنلاین دوتست به راحتی امکان ایجاد آزمون آنلاین و مسابقات آنلاین را فراهم می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دوتست

دوتست بستر برگزاری هر نوع مسابقه و آزمون آنلاین فارغ از نوع محتوا با کیفیتی متفاوت میباشد. قابلیت دریافت گزارش های متنوع و داده‌های مفید دقیقا بعد از برگزاری آزمون و یا نظر سنجی یکی از ویژگی های بارز خدمات دوتست می باشد. دوتست دارای تیمی چابک و جوان بوده که همیشه به دنبال راهکارهای خلاقانه میباشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]