اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802263685210294

برگزاری آزمون آنلاین تخصصی سرویس‌های صنعت حفاری در دوتست

کد: 139802263685210294

http://bit.ly/2Hr7EAw

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از متداول‌ترین روش‌های توسعه و آموزش پرسنل در سازمان‌های پیشرو، برگزاری ارزیابی‌های تخصصی و فنی در طول زمان همکاری با پرسنل است؛ به نحوی که طی زمان بندی‌های مشخص و طبق برنامه، پرسنل در سطوح مختلف دسته بندی شده و متناسب با سطح و رده سازمانی خود در آزمون‌های درون سازمانی شرکت می‌کنند.

برگزاری آزمون آنلاین تخصصی سرویس های صنعت حفاری در دوتست
بستر برگزاری آزمون آنلاین

یکی از شرکت‌های فعال در ارائه سرویس‌های حفاری در صنعت نفت و گاز به تازگی برای برگزاری آزمون‌های تخصصی فنی خود، به جهت ارزیابی پرسنل اقدام به برگزاری آزمون‌های آنلاین در مرجع برگزاری آزمون آنلاین دوتست نموده است.

بر اساس نتیجه حاصل از این ارزیابی‌ها، دوره‌های آموزشی طراحی می‌شود و مجددا طبق برنامه، جهت رفع نیاز سازمان، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در این میان شرکت‌هایی که دسترسی جغرافیایی به پرسنل خود نداشته و به واسطه تفاوت محل ساختمان مرکزی شرکت با محل عملیاتی یا مسکن پرسنل، از ارائه و برگزاری دوره‌های آموزشی یا ارزیابی محروم هستند، اجرای این قبیل برنامه‌های آموزشی برای آنها با صرف هزینه بسیار بالایی همراه خواهد بود. همین هزینه توجیه برگزاری آن را از بین برده است.

برگزاری دوره‌ای آموزشی و ارزیابی به صورت آنلاین تنها راه حلی است که نه تنها توجیه اقتصادی داشته بلکه منافع بسیار مهمی برای شرکت به همراه دارد که  می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  انتقال فرنگ سازمان و تجدید ارزش‌های مهم سازمان در ذهن کارکنان
  • انتقال دانش جدید و یا تجربیات نهادینه شده در سازمان به واسطه فعالیت‌های صورت گرفته در حین کار
  • توسعه فردی و سازمانی پرسنل در راستای تحقق اهداف سازمان
  • ایجاد انگیزه مضاعف ناشی از توجه سازمان به رشد کارکنان

شرکت مپصا کیش به عنوان ارائه کننده سرویس‌های نمودارگیری از گل حفاری و ایمنی در مقابل انتشار گاز H2S به عنوان اولین مجموعه فنی و تخصصی فعال در صنعت بالادستی نفت و گاز به اجرای آزمون‌های آنلاین و برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین در سایت دوتست و دونس اقدام کرده است.

 علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت دوتست مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دوتست

دوتست بستر برگزاری هر نوع مسابقه و آزمون آنلاین فارغ از نوع محتوا با کیفیتی متفاوت میباشد. قابلیت دریافت گزارش های متنوع و داده‌های مفید دقیقا بعد از برگزاری آزمون و یا نظر سنجی یکی از ویژگی های بارز خدمات دوتست می باشد. دوتست دارای تیمی چابک و جوان بوده که همیشه به دنبال راهکارهای خلاقانه میباشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | علم و آموزش