اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711133447910294

استفاده از بستر وب و اینترنت، راهکاری هوشمندانه برای توسعه پایدار است

آموزش آنلاین و تاثیر آن بر توسعه پایدار

کد: 139711133447910294

https://goo.gl/Wqs98a

، تهران , (اخبار رسمی): استفاده از بستر وب و اینترنت، راهکاری هوشمندانه است که می‌توان از پتانسیل‌های بی شمار آن در جهت توسعه پایدار استفاده کرد.

آموزش آنلاین و تاثیر آن بر توسعه پایدار
دوتست، بستر برگزاری آزمون آنلاین

بی تردید، پیشگامی در استفاده از تکنولوژی روز در ارائه خدمات آموزشی، بیانگر هوشمندی مدیران و افراد تاثیرگذار در روند رشد و توسعه جامعه است

امروزه نفوذ اینترنت، تحولات شگرفی را در استفاده از امکانات تکنولوژیک در صنایع مختلف به همراه داشته است. این تحولات، در زمینه آموزش به عنوان یکی از شاخص‌های اصلی توسعه یافتگی کشورها، اثری صد چندان داشته و باعث تغییرات بنیادین در فرایند اجرای آموزش، متدها و استانداردها شده و به طور کلی، تغییر  شگرفی در مفهوم آموزش و کیفیت آن ایجاد کرده است. بی تردید، پیشگامی در استفاده از تکنولوژی روز در ارائه خدمات آموزشی، بیانگر هوشمندی مدیران و افراد تاثیر گذار در روند رشد و توسعه جامعه است.

شاخص آموزش یکی از مهمترین عناصر در ارزیابی توسعه پایدار به حساب می آید. به تجربه برای جوامع پیشرو و توسعه یافته مشخص شده است که هر تغییر و ایجاد فرهنگ جدید، زمانی موفق خواهد شد که در مسیر آموزش رسمی جامعه قرار گیرد و در نتیجه توجه به آموزش و توانمندی‌های آن، هیچ گاه از چشم افراد موثر مغفول نمانده، و همواره برای آن برنامه ریزی‌های بسیار دقیق و جامع در نظر گرفته شده است. همین موضوع است که برای دست‌یابی به توسعه پایدار در برنامه‌های نهادهای بین‌المللی چون سازمان ملل متحد، بودجه‌های هنگفتی برای برنامه‌ها و زیرساخت‌های آموزشی هزینه می‌شود و ارتقای سطح آموزش در تمامی کشورهای جهان جزو مهمترین مسئولیت‌های اجتماعی آنها قرار گرفته است.

مجموعه موارد فوق به خوبی بیانگر ارزش و اهمیت آموزش و زیرساخت‌های آن در دنیای امروز است. اگر به دنبال رشد و تعالی هر بخش و مجموعه کوچک یا بزرگی از افراد هستید، باید برنامه‌ریزی آموزشی و توسعه ساختار و زیرساخت‌های آموزش را در درجه اول اهمیت قرارداده و همواره برای آن برنامه‌ریزی کرد. در دنیای امروز زیر ساخت‌های آموزش آنلاین، نقش موثری بر توسعه و نفوذ آموزش در سطوح مختلف جامعه بازی می‌کنند. استفاده از ظرفیت این بسترهای آموزش آنلاین گام موثری بر فرهنگ سازی و تغییر وضعیت موجود می‌تواند داشته باشد. بسترهای آموزش آنلاین باعث کاهش چشمگیر هزینه‌های برگزاری آموزش شده و این خود از بزرگترین مزایای زیر ساخت‌های آموزش آنلاین در توسعه دانش و فرهنگ است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دوتست

دوتست بستر برگزاری هر نوع مسابقه و آزمون آنلاین فارغ از نوع محتوا با کیفیتی متفاوت میباشد. قابلیت دریافت گزارش های متنوع و داده‌های مفید دقیقا بعد از برگزاری آزمون و یا نظر سنجی یکی از ویژگی های بارز خدمات دوتست می باشد. دوتست دارای تیمی چابک و جوان بوده که همیشه به دنبال راهکارهای خلاقانه میباشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش