اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803113727710294

استارتاپی که توانست برای آموزش و پرورش، آزمون و آموزش آنلاین برگزار کند

کد: 139803113727710294

http://bit.ly/2MC2DJQ

، تهران , (اخبار رسمی): حضور استارتاپ‌های آموزشی در فضای برگزاری دوره‌های آموزش آنلاین غوغایی به پا کرد. یکی از استارتاپ‌های آموزشی که از سال 1395 فعالیت خود را شروع کرده است، امروز توانسته زیرساخت‌های آموزش آنلاین و آزمون آنلاین خود را برای ارائه خدمات بسیار وسیع در اختیار آموزش و پرورش کشور ایران قرار دهد.

استارتاپی که توانست برای آموزش و پرورش، آزمون و آموزش آنلاین برگزار کند
استارتاپی که توانست برای آموزش و پرورش، آزمون و آموزش آنلاین برگزار کند
استارتاپی که توانست برای آموزش و پرورش، آزمون و آموزش آنلاین برگزار کند
استارتاپی که توانست برای آموزش و پرورش، آزمون و آموزش آنلاین برگزار کند

مرجع برگزاری آزمون آنلاین دوتست، توانست طی کمتر از یک ماه بیش از 600 هزار نفر آزمون آنلاین را برگزار کند و زیرساخت آموزش آنلاین دونس، برای 250 هزار نفر مورد استفاده قرار گیرد

حوزه آموزش یکی از مهمترین بخش‌هایی است که استارتاپ‌ها می‌توانند نقش قابل توجهی در کاهش هزینه‌ها و بالا بردن سطح کیفیت برگزاری دوره‌های آموزشی و ارزیابی داشته باشند. آموزش آنلاین به واسطه حذف محدودیت‌های جغرافیای و زمانی که مهمترین دستاورد آن است، نقش ویژه‌ای در انتقال مفاهیم و آموزش با کیفیتی مثال زدنی ایفا می‌کند.

شاید با کمی کندی نسبت به سایر حوزه‌ها، انتقال دانش نیز در حال تغییر و تحول است. دیگر زمان برگزاری آزمون‌های تعیین سطح و ارزیابی اولیه حضوری به سر آمده و بستر برگزاری آزمون آنلاین دوتست، هر آنچه که نیاز برگزاری یک آزمون آنلاین است را با کیفیتی مثال زدنی و به صرفه برای علاقه‌مندان فراهم آورده است. اکنون به راحتی و با چند کلیک ساده مقدمات دستیابی به اهداف بزرگ آموزشی و توسعه‌ای برای همه در دوتست فراهم شده است. در این فضا تنها به آزمون آنلاین بسنده نشده و این مجموعه بستر برگزاری آموزش آنلاین خود به نام دونس را نیز، در راستای آموزش و ارتقاء سطح دانش به طور یکپارچه فراهم آورده است.

مرجع برگزاری آزمون آنلاین دوتست، توانست طی کمتر از یک ماه بیش از 600 هزار نفر آزمون آنلاین را برگزار کند و زیرساخت آموزش آنلاین دونس، برای 250 هزار نفر مورد استفاده قرار گیرد.

برگزاری این تعداد آموزش و آزمون آنلاین دستاورد بسیار ویژه‌ای برای استارتاپ هرمیس است که دارای دو محصول دوتست و دونس است. یکی از نقاط قوت هرمیس، موفقیت دربرگزاری آزمون برای 30 هزار نفر به طور همزمان است که به واسطه استفاده از کدهای بهینه برنامه نویسی و مدیریت هوشمند سرورها اجرا شده است. از نکات بارز این موفقیت این است که در اجرای این طرح از هیچ سرویس ابری استفاده نشده و این خود، گواه بزرگی از توان برنامه نویسی این تیم استارتآپی دارد.

محمد شریفی مدیرعامل استارتاپ هرمیس با اشاره به تجربه موفق استفاده از زیرساخت‌های این مجموعه در وزارت آموزش و پرورش گفت:  اجرای موفق پروژه برای آموزش و پرورش، بیانگر توانمندی و قدرت استارتاپ‌ها در تامین خدمات به صورت بهینه و هوشمند برای ارگان‌ها و سازمان‌های بزرگ است. دیگر زمان آن فرا رسیده تا با اعتماد بیشتر به استارتآپ‌ها در حوزه‌های مختلف، توانمندی آنها محک بخورد و در صورت موفقیت مورد استفاده انبوه قرار گیرد.

وی در ادامه ضمن ابراز امیدواری از این موفقیت گفت: امید است با شناسایی و معرفی استارتآپ‌های موفق چون هرمیس، اهداف بزرگ رهبر فقیه ایران در راستای جنبش نرم افزاری و جلوگیری از خروج ارز از کشور تحقق یابد.

بزرگترین تجربه دوتست برای برگزاری یک آموزش آنلاین و آزمون آنلاین موفق

ابراهیم وارسته مدیر مارکتینگ این مجموعه نیز در خصوص تجربه هرمیس در برگزاری آموزش آنلاین و آزمون آنلاین موفق گفت: ابتدای سال ۹۸ همراه بود با مراجعه یک مشتری که از اعداد و ارقام بزرگی برای برگزاری یک دوره آموزش آنلاین و در کنار آن آزمون آنلاین برای وزارت آموزش و پرورش صحبت می‌کرد. طبق تجربه‌های قبلی که دوتست با برگزارکننده‌های دیگر داشت در آن زمان بیشتر فکر می‌کردیم عدد ۶۰۰ هزار نفر، بیشتر یک تخمین است و تا عملی شدن فاصله بسیار است اما موفق شدیم این بار این اتفاق موفق را رقم بزنیم و اکنون دوتست خوشحال است که این تجربه را به اشتراک بگذارد.

وی ضمن اشاره به این که بارها و بارها مشتریان مختلفی، اعداد بزرگی برای حضور کاربران در دوره‌های آموزش آنلاین و آزمون آنلاین به دوتست داده بودند افزود: ما در ابتدا تاحدودی به این موضوع بی تفاوت شده بودیم و فکر می‌کردیم که اگر باز هم عدد بالای صد هزار نفر مطرح شود نباید آن را جدی بگیریم اما فروردین سال ۹۸ که یک مشتری بزرگ برگزارکننده دوره‌های آموزشی برای وزارت آموزش و پرورش به ما مراجعه کرد و این بار عدد ۱۰۰ هزار نفر مطرح نشد بلکه اعداد بالای ۶۰۰ هزار نفر موضوع و مخاطب این دوره به خصوص معرفی شد، مجموعه دوتست این بار در نهایت با در نظر گرفتن یک‌سری تمهیدات، تصمیم به برگزاری پروژه آموزش آنلاین در زمینه کارآفرینی و برگزاری آزمون‌های آنلاین در این حوزه گرفت.

وارسته افزود: روز اول این پروژه سایت با سختی و با حضور تعداد قابل توجهی کاربر سایت شروع به کار کرد و به طور کلی از دسترس خارج شد؛ ما در مجموعه دوتست برای کنترل این موضوع از یکی از شرکت‌های مدعی در ارائه خدمات ابری در ایران استفاده کرده بودیم که در صورت حضور نفرات همزمان بیش از 30 هزار نفر در یک لحظه؛ مشکلی پیش نیاید و علی‌رغم ادعاهای بزرگ این مجموعه، ترافیک موجود در سایت کنترل و تحمل نشد.

مدیر مارکتینگ این مجموعه در ادامه با بیان این که دوتست ناامید نشد بیان کرد: علی‌رغم فشار بسیار شدیدی که این کار برای ما داشت ما توانستیم با تکیه بر زیرساخت‌های مجموعه خودمان این پروژه را به انجام برسانیم.

مجموعه دوتست برگزارکننده آزمون آنلاین با تجربه‌های موفقی که پشت سر گذاشته است اکنون می‌تواند به کلیه علاقه‌مندان به کسب دانش در ارزیابی اولیه آنها از سطح دانش خود کمک کند تا آنها بتوانند با آزمون‌های آنلاین و پس از مشاهده گزارش‌های مدیریتی متناسب با نیاز خود، دوره‌های آموزشی که در دونس در جهت رفع نیازهای شناسایی شده براساس استانداردهای روز آموزش آنلاین، قدمی بزرگ در راه توسعه پایدار فعالیت‌های خود بر دارند.

این دو استارتاپ علاوه بر رفع نیاز دسترسی به یک پلتفرم جامع آزمون آنلاین و آموزش آنلاین، کلیه خدمات خود را به صورت یکپارچه و سازمان یافته به علاقه‌مندان کسب دانش ارائه می‌دهد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دوتست

دوتست بستر برگزاری هر نوع مسابقه و آزمون آنلاین فارغ از نوع محتوا با کیفیتی متفاوت میباشد. قابلیت دریافت گزارش های متنوع و داده‌های مفید دقیقا بعد از برگزاری آزمون و یا نظر سنجی یکی از ویژگی های بارز خدمات دوتست می باشد. دوتست دارای تیمی چابک و جوان بوده که همیشه به دنبال راهکارهای خلاقانه میباشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]