اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971107343209725

جذب 838 میلیون یورو از طریق برنامه اقامت سرمایه گذاری پرتغال

کد: 13971107343209725

https://goo.gl/9M3rdR

، تهران , (اخبار رسمی): بر اساس آمار منتشر شده از اداره مهاجرت پرتغال (SEF) در تاریخ یک ژانویه 2019،  پرتغال 838 میلیون یورو سرمایه خارجی از طریق برنامه اقامت سرمایه‌گذاری پرتغال در سال 2018 دریافت کرد که 0.6 درصد کمتر از سال قبل بوده است.

جذب 838 میلیون یورو از طریق برنامه اقامت سرمایه گذاری پرتغال
اقامت پرتغال

در سال 2018 کشور پرتغال 1,409 ویزای طلایی صادر کرد که نسبت به سال گذشته بیشتر بود. چین  در صدر فهرست اخذ ویزای طلایی پرتغال قرار دارد و به ترتیب برزیل، ترکیه، آفریقای جنوبی و روسیه در رتبه‌های بعدی قرار دارند. پرتغال، طرح ویزای طلایی را در سال 2012 برای سرمایه داران خارجی که مایل به سرمایه گذاری به حداقل مبلغ 500,000 یورو و یا ایجاد 10 شغل هستند، راه اندازی کرد.

اخذ اقامت پرتغال از طریق خرید ملک

متقاضیان اخذ اقامت اروپا، با سرمایه گذاری در خرید ملک در پرتغال، اقامت پرتغال را به دست می‌آورند. حداقل مبلغ لازم برای این برنامه، 350 هزار یورو است. 

اقامت پرتغال به معنای حق زندگی، کار و تحصیل در کشور پرتغال است. همچنین دارندگان کارت اقامت پرتغال اجازه سفر بدون ویزا به حوزه شنگن دارند.

نکته حائز اهمیت این برنامه این است که اخذ اقامت پرتغال از طریق سرمایه گذاری شرط حضور ندارد و متقاضی باید فقط سالی 7 روز در کشور پرتغال اقامت داشته باشد. همچنین در صورت رعایت شرایط لازم، اقامت دائم پرتغال و تابعیت و پاسپورت پرتغال پس از 5 سال به متقاضی اعطا می شود. اخذ تابعیت و پاسپورت اتحادیه اروپا به معنای حق کار، زندگی و تحصیل در سراسر اتحادیه اروپا است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در مورد برنامه اقامت پرتغال از طریق سرمایه گذاری با مشاوران کنکاش تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفتر حقوقی مهاجرتی کنکاش

شرکت مهاجرتی کنکاش اولین شرکت مهاجرتی در ایران است و با داشتن ۳۰ سال سابقه در زمینه مهاجرت و مخصوصا در صنعت اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری یکی از پیشگامان این عرصه و یک نام آشنا و مورد اطمینان است. شرکت مهاجرتی کنکاش با بهره بردن از سال ها تجربه، در اختیار داشتن تیمی از افراد متخصص و شبکه وسیعی از ارتباطات حرفه ای شامل مقامات دولت، نماینده های برتر دولتی و وکلای مجرب این امکان را دارد که متقاضیان اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری را با روش های کاملا امن و قانونی همراهی کند و تجربه دلپذیری را برای آن ها در این امر خطیر فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]