میز دیواری رویایی خود را بسازید

کد: 139711283482811053

https://goo.gl/5fgYzf

، اصفهان , (اخبار رسمی): اتاق کوچکی دارید و فضای کافی برای گذاشتن میز تحریر یا میزکار ندارید؟ میز دیواری رویایی، راه‌حل مشکل است. میزی که هم فضای کمی اشغال می‌کند و هم کاربردی و مدرن است. در ادامه با ویژگی‌های این میز و نحوه‌ی ساخت آن آشنا می‌شوید.

خودتان میز دیواری رویایی بسازید
میز دیواری رویایی، کاربردی و مدرن - خودتان بسازید

این میز رویایی برای افرادی مناسب است که به دنبال صرفه‌جویی در فضای داخلی‌شان هستند اما همچنان می‌خواهند ظاهر مدرنی داشته باشد.

در داخل این میز دیواری قسمت‌های مختلفی ساخته شده است. با پنل (تخته چوبی) دیواری که به دیوار متصل می‌شود شروع می‌شود که با سیستم گیره فرانسوی (French cleat system)، روی دیوار نصب می‌شود و نوار ال ای دی (RF LED) اطراف آن با ریموت کنترل می‌شود. در گوشه‌ی سمت چپ محلی برای قرار دادن لیوان و نوشیدنی‌ها ساخته شده است (نگهدارنده‌ی لیوان). در بخش میانی میز، خروجی برق یکپارچه با دو پورت USB وجود دارد. در سمت راست، سوراخ کوچکی برای عبور سیم‌ها وجود دارد تا میز ظاهر زیباتر و منظم‌تری داشته باشد. این میز، یک شارژر بی‌سیم مخفی هم دارد. قسمت پایین آن جدا می‌شود، بنابراین اگر مشکل الکتریکی به وجود آمد می‌توان به راحتی آن را تعویض یا تعمیر کرد. این میز دو قسمتی‌ است و می‌توان آن را از هم جدا و حمل کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند ویدیوی آموزشی ساخت این میز دیواری رویایی را در کاناپه ببینند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کاناپه اولین رسانه‌ی طراحی داخلی و دکوراسیون ایران

ما قصد داریم هرآنچه برای طراحی فضای خانه‌تان به آن احتیاج دارید چه فضای داخلی و چه فضای خارجی به شما آموزش دهیم.

منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل