سبک ساحلی در طراحی داخلی

ویژگی‌های سبک ساحلی در طراحی داخلی چیست؟

کد: 139801283611911053

http://bit.ly/2Gq8ZqA

، اصفهان , (اخبار رسمی): تقریباً همه‌، دریا و ساحل را دوست دارند. قدم زدن در ساحل، حس و حال بسیار خوبی دارد و به همین خاطر است به کمک طراحی داخلی به سبک ساحلی، امکان بازسازی چنین فضایی در خانه‌ افراد هم مقدور می‌شود.

ویژگی‌های سبک ساحلی در طراحی داخلی
سبک ساحلی در طراحی داخلی چیست و چه کاربردی دارد؟

تقریباً همه‌، دریا و ساحل را دوست دارند. قدم زدن در ساحل، حس و حال بسیار خوبی دارد و به همین خاطر است به کمک طراحی داخلی به سبک ساحلی، امکان بازسازی چنین فضایی در خانه‌ افراد هم مقدور می‌شود.

سبک ساحلی در طراحی داخلی چیست و چه کاربردی دارد؟

گویی هر آنچه با آب و دریا ارتباط دارد، آرامش و امید به همراه می‌آورد. حال اگر عناصری از ساحل و دریا در طراحی داخلی منزل و دکوراسیون فضاهای مختلف به کار گرفته شود، تا حد زیادی چنین آرامشی به فضا منتقل خواهد شد. طراحی ساحلی به افراد کمک می‌کند که به این هدف برسند.

طراحی ساحلی برای هر کسی معنای خاصی دارد. وقتی برای اولین بار این اصطلاح مطرح می‌شود، چیزهای متنوع و مختلفی به ذهن خطور می‌کند. واقعیت این است که طراحی ساحلی بسته به اینکه فرد در چه ناحیه‌ای از دنیا زندگی می‌کند به شکل‌های مختلفی خواهد بود. مثلاً طراحی داخلی به سبک ساحلی در کشور امریکایی با اروپایی و آسیایی فرق می‌کند و هر یک دارای عناصر مربوط به اقلیم خود هستند و البته از فرهنگ آن مکان‌هم اثرات فراوانی می‌پذیرند. از طراحی داخلی ساحلی می‌توان در بخش‌های مختلف منزل استفاده کرد. در ادامه سرنخ‌هایی کاربردی در این‌ باره مطرح شده است.

انواع سبک ساحلی:

سبک ساحلی آمریکایی: مشخصه اصلی سبک ساحلی آمریکایی، استفاده از وسایل و عناصری‌ است که به‌ راحتی هر چه بیشتر ساکنان خانه کمک می‌کنند. جنس‌های لطیف برای پرده‌ها، مبلمان، کوسن‌ها و... در کنار استفاده از رنگ‌های آبی و سفید و نورپردازی درخشان، سبک ساحلی آمریکایی را می‌سازد.

سبک ساحلی جزایر گرمسیری: سواحل گرمسیری مختلف دریای آرام، سواحل هاوایی و ... هم سبک ساحلی مخصوص به خود را برای طراحی داخلی فضاهای مختلف می‌سازند. با این تفاوت که طرح‌ها و نقش‌هایی که برای اسباب و وسایل و البته قاب‌ها و تزئینات جانبی در این سبک مورد استفاده قرار می‌گیرد از فرهنگ بومیان نواحی گرمسیری اثرات شدیدی پذیرفته است و باعث به وجود آمدن اصالتی جذاب در این طراحی می‌شود.

سبک ساحلی مدیترانه‌ای: سبک ساحلی مدیترانه‌ای برای قرن‌ها در طراحی و دکوراسیون فضاهای داخلی استفاده‌ شده است. بیشتر افراد معتقد اند که این سبک متعلق به یونان است اما یونان تنها نقطه‌ای از اروپا نیست که به ارائه این سبک جذاب شهرت دارد. سبک ساحلی مدیترانه‌ای در کشورهای اروپایی دیگری مانند ایتالیا، فرانسه و اسپانیا هم به‌وفور استفاده می‌شود و رنگ‌ها، نور و استفاده از عناصر طبیعی در تزئینات دقیق و وسایل آن دیده می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کاناپه اولین رسانه‌ی طراحی داخلی و دکوراسیون ایران

ما قصد داریم هرآنچه برای طراحی فضای خانه‌تان به آن احتیاج دارید چه فضای داخلی و چه فضای خارجی به شما آموزش دهیم.

منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل