فنگ شویی آینه در دکوراسیون داخلی

کد: 139803263768911053

http://bit.ly/2RitQQB

، اصفهان , (اخبار رسمی): افرادی که کمی با فنگ شویی (Feng Shui) آشنایی دارند به‌خوبی می‌دانند که فلسفه‌های مختلفی پشت اصول آن وجود دارد.

فنگ شویی آینه در دکوراسیون داخلی
فنگ شویی آینه

در فنگ شویی (Feng Shui) آینه به آسپرین معروف است

فنگ شویی (Feng Shui) آینه در اتاق خواب

گفته می‌شود که آینه‌ها به دلیل انعکاس نور و روشنایی که به همراه می‌آورند، تمرکز کامل افراد در هنگام خواب را از بین می‌برند. یکی از دلایلی که باعث می‌شود شب‌ها نتوان خوابید یا خواب راحتی نداشته باشید، آینه داشتن در اتاق خواب است. آینه انرژی را تقویت و بیشتر می‌کند که باعث می‌شود شخص بیدار بماند و بی‌قرار و مضطرب شوند. به همین خاطر براساس اصول فنگ شویی (Feng Shui) نباید در اتاق خواب یا در نزدیکی تخت خواب و دیوار بالای آن آینه گذاشت.

آیا واقع‌بینانه است که در اتاق خواب آینه وجود نداشته باشد؟ همه‌ نیاز دارند تا در اتاق خواب‌ آینه داشته باشند تا ظاهرشان را چک کنند. با این‌ وجود اگر هم در اتاق خواب آینه وجود دارد، بهتر است در موقع خواب روی آن را با پارچه پوشانید؛ و یا می‌توان یک آینه‌ قدی داخل درب کمد نصب کرد و وقتی به آن نیاز است درب کمد را باز کرد و از آن استفاده کنند و وقتی کار تمام شد دوباره درب کمد را ببندند.

فنگ شویی (Feng Shui) آینه در اتاق نشیمن و غذاخوری

بهترین فضا برای آینه گذاشتن، اتاق نشیمن و اتاق غذاخوری‌ است. در عنوان شماره 5 این پست «اشیای مقابل آینه» به اهمیت نصب آینه مقابل میز غذاخوری اشاره شد. نکته‌ی مهمی که باید در نظر گرفت این است که اطمینان حاصل شود که تصویر گوشه‌های شلوغ و تیز دیوارها یا مبلمان در آینه منعکس نشود. اگر این آینه تصویر دلپذیر از فضای باز بیرون یا رودخانه یا گیاهان در حال رشد را منعکس می‌کند، پس انرژی خالص وسیعی را در اختیار می‌گذارد. تصویر درختان سبز در آینه، انرژی را زیاد و تقویت می‌کند؛ در حالی‌ که تصویر کوه در آینه، روابط را بهتر می‌کند.

فنگ شویی (Feng Shui) آینه در آشپزخانه

تنها دلیل برای گذاشتن آینه پشت اجاق‌گاز، توصیه‌ برخی از مشاوران فنگ شویی (Feng Shui) برای آشپزخانه است تا ببیند پشت سرش چه اتفاقی در حال رخ دادن است. اما اگر شخص در حین آشپزی پشت به درب نیست، پس نیازی هم ندارد تا از آن‌ها برای پشت اجاق‌گاز استفاده کند.

بهترین راه‌حل فنگ شویی این است که وسایل آشپزخانه با سطح بسیار بازتابنده را پیدا کرده و آن‌ها را طوری قرار داد تا تصویر درب روی آن‌ها منعکس شود. فقط باید مطمئن شد که هیچ‌چیز شعله‌های آتش را در آشپزخانه منعکس نمی‌کند؛ مثلاً کاشی‌های آینه‌ای یا پنجره‌های شیشه‌ای. از کاشی‌های شیشه‌ای که شعله‌های آتش را منعکس می‌کنند استفاده نشود، چون آینه نماد آب است و آب و آتش ‌با یکدیگر ناسازگاری و تضاد دارند. پس بهتر است آینه‌ها را از آشپزخانه دور نگه‌ داشت.

 فنگ شویی (Feng Shui) آینه در راهرو

بر اساس فنگ شویی (Feng Shui) جایی که احتمال صدمه دیدن آینه و شخص وجود دارد و یا جایی که انرژی را ضعیف می‌کند، بهتر است آینه نصب نشود. بهتر است آینه در انتهای راهرو قرار گیرد که به شکلی نمادین می‌گوید «دور بمانید» و انرژی منفی را جذب می‌کند.   

بهترین مناطق فنگ شویی برای نصب آینه شمال، شرق و جنوب شرقی است.

بدترین مناطق فنگ شویی برای نصب آینه جنوب، غرب و جنوب غربی است.

مناطق خنثی فنگ شویی برای نصب آینه شامل شمال شرقی ، جنوب غربی و مرکز است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کاناپه اولین رسانه‌ی طراحی داخلی و دکوراسیون ایران

ما قصد داریم هرآنچه برای طراحی فضای خانه‌تان به آن احتیاج دارید چه فضای داخلی و چه فضای خارجی به شما آموزش دهیم.

منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل