در فضای داخلی خانه‌، جنگل خانگی درست کنید

کد: 139801313616711053

http://bit.ly/2IM4urZ

، اصفهان , (اخبار رسمی): اگر خانه‌ حیاط یا بالکن ندارد یا بالکن‌ به اندازه کافی بزرگ نیست که بتوان گل‌ها را گذاشت می‌توان با چند ترفند از سد این کمبود فضا فراتر رفت.

در فضای داخلی خانه‌تان جنگل خانگی درست کنید
جنگل خانگی در فضای داخلی

برای داشتن جنگل خانگی باید با این چهار ترفند شروع کرد:

1.مکان مناسبی را انتخاب کرد: برخی از گیاهان برای رشد کردن و طراوت داشتن نیاز دارند تا در معرض نور خورشید قرار بگیرند،‌ علاوه بر این باید آنها را در جایی گذاشت تا در خانه‌ نمای بیشتری داشته باشند.

2. اول از همه از یک یا دو گیاه بلند استفاده شود: گیاهان بلند و سبز، بسیار زیبا هستند و شخص را به خانه جنگلی‌ نزدیک‌تر می‌کنند. اگر بودجه‌ یا فضای کافی برای خرید وجود ندارد نباید نگران بود، می‌توان از آویزهای گل استفاده کرد و آنها را از سقف آویزان کرد؛ ارتفاع آنها را به گونه‌ای تنظیم کرد که خیلی به کفپوش و سقف نزدیک نباشند و وسط قرار بگیرند. برای اینکه زیبایی آنها چندین برابر شود، بهتر است این آویزهای گل نزدیک همدیگر باشند.

3. مبلمانی که می‌توانند به عنوان پایه‌ای برای گل‌های کوچک مورد استفاده قرار بگیرند: برای مثال می‌توان میزی را زیر پنجره گذاشت  و یا اگر روی دسته کاناپه، میز کوچک ساخته شده است می‌توان از آن به عنوان جایی برای گل‌ها استفاده کرد. هدف از انجام این کار این است که گل‌ها در ارتفاع‌های مختلف قرار بگیرند و به هدف اصلی یعنی انبوه به نظر رسیدن گیاهان، نزدیک‌تر شد. برای این منظور شخص باید هر گیاه خانگی که دوست دارد را را انتخاب کند اما این نکته را هم باید در نظر بگیرد که برگ‌های پهن و بزرگی داشته باشند.

4 .به دلخواه از المان‌های دهه 70 (میلادی) استفاده کنید: مکرومه می‌تواند انتخاب خوبی باشد. از پشم گوسفند و فرش نمدی می‌توان استفاده کرد تا احساسی از سبک بوهم را به وجود آورد. از صندلی یا میز عسلی چوبی که خطوط روی آن ظریف است و جزئیات زیادی دارد نیز می‌توان استفاده کرد و یا  گلدان‌‌های زیبا و جذاب در رنگ‌ها و شکل‌های متنوع ساخت. 

هر گلی در شرایط خاصی رشد می‌کند،‌ پس نکته‌ی مهمی که باید در نظر گرفت این است که متناسب با نور و شرایط فضایی که برای جنگل خانگی انتخاب شده است،‌ نوع گل‌ها و گیاهان‌ را نیز انتخاب کرد و یا اگر دوست دارید از نوع مشخصی از گل‌ها استفاده شود پس شرایط لازم برای رشد و طراوت آنها را به وجود آورد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گیاهان و شرایط نگهداری آنها می‌توانند به سایت کاناپه مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کاناپه اولین رسانه‌ی طراحی داخلی و دکوراسیون ایران

ما قصد داریم هرآنچه برای طراحی فضای خانه‌تان به آن احتیاج دارید چه فضای داخلی و چه فضای خارجی به شما آموزش دهیم.

منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل