فنگ شویی تاج تخت خواب

کد: 139801283611811053

http://bit.ly/2IM32pB

، اصفهان , (اخبار رسمی): از نظر فنگ‌شویی، تاج تخت خواب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ در ادامه مطلب پاسخ این سوال به تفصیل بیان شده است.

فنگ شویی تاج تخت خواب
فنگ شویی تاج تخت خواب

بر اساس قوانین فنگ شویی، جریان یافتن انرژی در خانه بسیار مهم است؛ چرا که به سلامتی،‌ آرامش و راحتی افراد کمک می‌کند. از تاج تخت خواب و خود تخت خواب گرفته تا میز کنار تخت خواب و روشنایی عرضه می‌شود

در فنگ‌شویی،‌ به تاج (هدبرد) تخت خواب توجه زیادی می‌شود. در واقع المانی‌ است که به دوام و محافظت افراد کمک می‌کند و به آن‌ها حس حمایت و امنیت می‌دهد.

تاج تخت خواب همواره به تخت خواب متصل می‌شود و نه به دیوار و وقتی فرد سرش را روی بالش می‌گذارد، مقابل سرش است و حس امنیت در وی به‌وجود می‌آورد. فنگ شویی معتقد است تخت خواب و تاج آن، این امکان را به فرد می‌دهد تا خواب راحتی داشته باشد. هدبرد (تاج) تخت خوابی که فضایی جادار برای قرار دادن وسایل دارد و قبل از خواب افراد، کتاب یا موبایل خود را روی آن قرار می‌دهند، گزینه‌ خوبی برای اتاق خواب نیست. گذاشتن اشیا بالای تخت خواب می‌تواند در کیفیت خواب‌ تداخل ایجاد کند، به همین دلیل بهتر است برای تاج تخت خواب، مدل‌های ساده‌ای انتخاب شود.

یکی از قوانین مهم در فنگ‌ شویی این است که اندازه‌ تاج (هدبرد)، متناسب با سایز تخت خواب باشد. این اصل فنگ شویی می‌گوید که هرگز از هدبرد خیلی بزرگ یا خیلی کوچک استفاده نشود؛ نه تنها غیرطبیعی و مصنوعی به نظر می‌رسد بلکه کیفیت خواب را نیز کاهش می‌دهد. نکته‌‌ مهم دیگر که باید در نظر گرفت این است که، تاج تخت خواب نباید لبه یا گوشه‌های تیز داشته باشد.

اینکه تخت خوابی اصلا هدبرد یا تاج نداشته باشد، نشان‌دهنده‌ این است که صاحب آن نمی‌داند چگونه از خودش مراقبت کند. می‌توان تصور کرد که وقتی تخت خواب فردی وسط اتاق خواب قرار دارد، به نظر می‌رسد که در فضا معلق است و زندگی مستحکمی ندارد. وقتی تخت خواب، هدبردی (تاج) دارد که مقابل دیوار است، احساس امنیت و پشتیبانی می‌دهد. اگر چنین امکانی برای فردی فراهم نیست تا تاج (هدبرد) تخت خواب داشته باشد،‌ می‌تواند تخت خواب را در گوشه‌ای از اتاق بگذارد، در واقع تخت خواب بین دو دیوار قرار می‌گیرد اما برای گوشه‌ای که خالی‌ست باید چیزی مثل چراغ گذاشته شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کاناپه اولین رسانه‌ی طراحی داخلی و دکوراسیون ایران

ما قصد داریم هرآنچه برای طراحی فضای خانه‌تان به آن احتیاج دارید چه فضای داخلی و چه فضای خارجی به شما آموزش دهیم.

منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل