اطلاعات تماس
  • 093600*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712273573211403

آشنایی با روش های مختلف یادگیری زبان در منزل

کد: 139712273573211403

https://bit.ly/36aEdS7

، تهران , (اخبار رسمی): یادگیری زبان انگلیسی سن و سال نمی شناسد و در هر سن و شغلی باشید فرقی ندارد و اگر تاکنون اقدام به شروع یادگیری زبان نکرده اید باید هرچه سریعتر دست به کار شوید. در این نوشته به شما کمک می کنیم آموزش زبان را از همین امروز و در درون خانه و یا محل کار شروع کنید.

از همین امروز شروع یادگیری زبان انگلیسی کنید - فردا یعنی هرگز!
آموزش زبان انگلیسی بصورت خودآموز - پلتفرم تاپ زبان

یادگیری انگلیسی بصورت خودآموز در کنار کارهای روزمره که انجام می دهیم می تواند خیلی جذاب و کم هزینه باشد. با متاپک پلتفرم تاپ زبان می توانید در هر جا و زمانی انگلیسی را بصورت خودآموز یاد بگیرید.

امروزه یادگیری زبان انگلیسی به امری ضروری در زندگی ما تبدیل شده است که سن و سال نمی شناسد. بنابراین اگر تا الان آموزش زبان انگلیسی را شروع نکرده اید هرچه سریعتر باید دست به کار شوید و فردا دیر است. در این مقاله قصد داریم در مورد روش های یادگیری زبان صحبت کنیم و نتیجه بگیریم کدام روش بهترین راهکار است.

چرا اصلا باید زبان یاد بگیریم؟

شاید اصلا پیش خودتان فکر کنید چرا باید زبان یاد بگیرید. یا شاید بگویید من در سنی هستم که قصد ادامه تحصیل ندارم. اما آیا تابحال به این فکر کرده اید اگر روزی به یک کشور خارجی مسافرت کنید چگونه با افراد دیگر ارتباط برقرار کنید. یا تا حالا فیلم زبان اصلی را تماشا کرده اید و حسرت این را خورده اید چرا هیچ چیزی متوجه نمی شوید؟ یا در جمع دوستان خود وقتی آنها چند جمله ساده انگلیسی صحبت کردند و شما هیچ جوابی برای گفتن نداشتید و چقدر خجالت کشیدید. 

همانطورکه در ابتدای این نوشته گفتیم در دنیای امروز تسلط نسبی به زبان انگلیسی اجتناب ناپذیر است و باید حداقل سطح پایه را برای انجام امورات روزمره از کار با گوشی گرفته تا جستجو در اینترنت و کار با نرم افزارهای کاری داشته باشید. پس دیگه بهانه ای برای یادگیری زبان ندارید. 

چطور زبان یاد بگیریم 

خوب به اصل مطلب رسیدیم. از کجا شروع کنیم؟ این مهمترین سوال برای شروع هر کاری است. یادگیری زبان انگلیسی را از کجا شروع کنم؟ 

اول: تعیین هدف یادگیری

 در این مرحله باید تصمیم بگیرید هدف شما از یادگیری زبان چیست. آیا قصد ادامه تحصیل دارید؟ آیا قصد سفر به یک کشور خارجی دارید؟ آیا برای درک بهتر فیلم و سریال های انگلیسی می خواهید زبان یاد بگیرید؟ 

دوم: انتخاب روش آموزش 

خوشبختانه یا متاسفانه برای آموزش زبان چندین روش وجود دارد از آموزش زبان انگلیسی در خواب گرفته تا کدینگ و شرکت در کلاس های آموزشی و پکیج های خودآموز هر کدام روشی جداگانه‌ برای یادگیری زبان پیشنهاد می کنند. 

بهترین روش کدام است؟ 

باز هم انتخاب با شماست. یعنی باید به بودجه و مدت زمانی که می توانید برای یادگیری اختصاص دهید توجه کنید. هر کدام از روش هایی که در بالا گفتیم هزینه های متفاوت و دوره های زمانی متفاوتی دارند. بطور مثال شرکت در کلاس های آموزشگاهی برای هر کسی مناسب نیست چون هم هزینه های آنها زیاد است و هم دوره ها طولانی مدت هستند. 

یادگیری بصورت خود آموز 

شاید خیلی وقت ها شنیده باشید که یک نفر بدون شرکت در کلاس یا دوره خاصی می تواند انگلیسی را بصورت روان صحبت کند و یا دیالوگ های فیلم ها را بخوبی متوجه شود. این روش همان خودآموزی است. شاید بتوان گفت کم هزینه ترین و راحت ترین روش یادگیری زبان همین خودآموزی است. 

چطور بصورت خودآموز انگلیسی یاد بگیریم 

در روش خودآموز انتخاب منبع یادگیری بسیار بسیار مهم است. مثلا این را هم حتما شنیده اید که فردی بگوید فلان پکیج را تهیه کردم و هیچ نتیجه ای نگرفتم. شما باید منبعی را انتخاب کنید که تمام جوانب آموزش انگلیسی را در بر گیرد. یعنی نیازی نباشد بعد از کلی وقت و هزینه مجبور شوید یک پکیج یا منبع دیگر را تهیه کنید و از صفر شروع کنید.

بهترین منابع خودآموز زبان انگلیسی 

کتاب ها می توانند منبع مناسبی باشند هرچند شاید شما زمان کافی برای مطالعه کتاب‌ها چند صد صفحه ای موجود نداشته باشید. تماشای فیلم های زبان اصلی نیز می تواند روش خوبی برای آموزش زبان انگلیسی در خانه یا محل کار باشد. 

تماشای اخبار انگلیسی یک راهکار دیگر برای خودآموزی است. وبسایت یوتیوب نیز که از به عنوان دانشگاه آنلاین یاد می شود هم آموزش های زیادی برای انگلیسی یاد گرفتن دارد. 

استفاده از همه این ابزارها در کنار هم می تواند به شما کمک کند انگلیسی یاد بگیرید و خودتان بصورت خودخوان و در هر زمان و مکان آموزش ببینید.

اگر فرصت کافی برای پیدا کردن منابع مناسب آموزش زبان انگلیسی در خانه از صفر ندارید پیشنهاد می کنیم سری به سایت تاپ زبان به نشانی topzaban.ir بزنید. این پلتفرم آموزش زبان انگلیسی در خانه تمام دوره ها و منابع لازم برای یادگیری زبان انگلیسی را در مجموعه ای بنام متاپک گردآوری کرده است که می توانید بدون هیچ دردسر و هیچ هزینه اضافی برای پیدا کردن منبع مناسب از همین امروز آموزش انگلیسی را شروع کنید و پس از چند ماه مانند بلبل که نه ولی مانند یک فرد عادی انگلیسی صحبت کنید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فست زبان

هدف سایت فست زبان تسهیل آموزش صحیح، ارایۀ مشاورۀ تخصصی و برترین منابع به داوطلبان آزمون های زبان از جمله آزمون های زبان دکتری (MSRT, EPT, UTEPT و ...)، زبان عمومی کنکور دکتری، کنکور کارشناسی ارشد، کنکور سراسری و ... بصورت رایگان است.

اطلاعات تماس
  • 093600*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش