اطلاعات تماس
  • 093600*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803043710211403

جلد دوم کتاب بانک سوالات آزمون ept دانشگاه آزاد چاپ فروردین ۹۸ منتشر شد

انتشار کتاب بانک سوالات آزمون EPT با پاسخ تشریحی تا فروردین 98

کد: 139803043710211403

http://bit.ly/2MdFf5s

، تهران , (اخبار رسمی): ویرایش جدید کتاب بانک سوالات آزمون EPT با پاسخ تشریحی جلد دوم تا فروردین ۹۸ توسط انتشارات جنگل منتشر شد و هم اکنون در فروشگاه‌های سراسر کشور و وبسایت FastZaban.com موجود است.

کتاب بانک سوالات آزمون EPT با پاسخ تشریحی تا فروردین ۹۸
ویرایش جدید کتاب بانک سوالات ept جلد دوم تا فروردین ۹۸

ویرایش جدید کتاب بانک سوالات آزمون EPT با پاسخ تشریحی جلد دوم تا فروردین ۹۸ توسط انتشارات جنگل منتشر شد

به گزارش فست زبان، این کتاب با هدف آمادگی داوطلبان آزمون زبان دکتری دانشگاه آزاد منتشر شده است تا نیاز مخاطبان این حوزه را تامین کند. بر اساس این گزارش، این کتاب به قلم «استاد مهرداد زنگیه وندی» تهیه شده و با عنوان Fast Bank EPT جلد دوم - فروردین ۹۸ به چاپ رسیده است.

این کتاب، در رابطه با نمونه سوالات آزمون ept با پاسخ تشریحی برای دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه آزاد در نظر گرفته شده و موضوعاتی نظیر تحلیل و تشریحی تمام نکات آزمون در آن مطرح شده است.

کتاب بانک سوالات آزمون ept جلد دوم در ۳۶۰ صفحه و به قیمت ۷۰ هزار تومان و در شمارگان 2200 جلد در کتاب فروشی‌های کشور و یا سایت اینترنتی fastzaban.com قابل تهیه است. 

بدون شک این کتاب در مرور مطالب و یادگیری نکات و قلق های تست زنی بسیار مفید خواهد بود و داوطلبان می‌توانند برای تثبیت مطالب و کسب نتیجه لازم در آزمون ای پی تی از آن استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فست زبان

هدف سایت فست زبان تسهیل آموزش صحیح، ارایۀ مشاورۀ تخصصی و برترین منابع به داوطلبان آزمون های زبان از جمله آزمون های زبان دکتری (MSRT, EPT, UTEPT و ...)، زبان عمومی کنکور دکتری، کنکور کارشناسی ارشد، کنکور سراسری و ... بصورت رایگان است.

اطلاعات تماس
  • 093600*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب