اطلاعات تماس
  • 093600*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807244133811403

آموزش زبان انگلیسی در فست زبان

کد: 139807244133811403

http://bit.ly/2BdcpcW

، تهران , (اخبار رسمی): اگر شخصی مدرس زبان‌های خارجی مانند انگلیسی و ... است می‌تواند آموزش‌های تصویری خود را به صورت رایگان در سایت تخصصی آموزش زبان فست زبان منتشر کند و یا حتی دوره‌های خود را به فروش برساند و کسب درآمد کند.

آموزش زبان انگلیسی در فست زبان
آموزش زبان انگلیسی در فست زبان

در فست زبان این امکان برای مدرسان زبان‌های خارجی در سراسر کشور فراهم شده تا بتوانند در بستر سایت فست زبان آموزش‌های خود را به صورت رایگان منتشر و این گونه خود را به زبان آموزان سراسر ایران معرفی کنند

فست زبان ویدیو، یکی از بهترین راهکارها برای معرفی دانش خود به دیگران آموزش تصویری (ویدیویی) است. فست زبان این امکان را برای همه مدرسان زبان‌های خارجی در سراسر کشور فراهیم آورده است تا بتوانند در بستر سایت فست زبان، آموزش‌های خود را به صورت رایگان منتشر کنند و این‌گونه خود را به زبان آموزان سراسر ایران بشناسانند.

آموزش زبان‌های خارجی

با گسترش اینترنت، طبق آمار امروزه بیش از ۴۰ میلیون کاربر اینترنت در ایران وجود دارد که از این فضا برای اهداف مختلف استفاده می‌کنند. بدون شک یکی از بهترین بسترها برای یادگیری نیز همین اینترنت است و روزانه افراد خیلی زیادی از این راه برای آموزش استفاده می‌کنند.

هم اکنون در سراسر جهان مدرسانی وجود دارند که چندین میلیون دنبال‌کننده دارند و درآمدهای نجومی را نیز از راه آموزش رایگان زبان انگلیسی یا فروش دوره‌های آموزشی خود کسب می‌کنند. اگر شخصی مدرس است می‌تواند آموزش‌های خود را به افراد خیلی زیادی در هر نقطه از کشور و یا ایرانیان خارج از کشور که علاقه‌مند به یادگیری زبان انگلیسی یا سایر زبان‌های خارجی هستند معرفی کنند.

انتشار ویدیو در فست زبان چه مزیتی دارد؟

شاید این سوال پیش آید که انتشار ویدیوهای آموزش زبان در فست زبان چه مزایایی برای منتشرکننده دارد؟ مهمترین جواب این است که با این کار می‌توان خود را به تمامی علاقه‌مندان به یادگیری زبان انگلیسی معرفی کرد و این‌گونه باعث معروف شدن خود شد. در حال حاضر خیلی از مدرسان دانشگاه‌ها نیز از روش آموزش آنلاین برای کسب درآمد استفاده می‌کنند. بدین گونه که با قرار دادن ویدیوهای آموزشی خود در بستر اینترنت توانایی و مهارت خود را به دیگران نشان می‌دهند و به همین سادگی باعث برند شدن خودشان می‌شوند.

فست زبان ویدیو، بستر آموزش‌های شماست

چه جایی بهتر از فست زبان ویدیو؟ از آنجا که سایت فست زبان به صورت کاملا اختصاصی در زمینه آموزش زبان‌های خارجی فعالیت دارد و مخاطبان آن نیز همگی زبان آموزانی از هر نقطه‌ای از ایران و در هر سطحی از یادگیری هستند در نتیجه فعالیت در فست زبان ویدیو باعث معرفی اختصاصی به جامعه هدف می‌شود و اینگونه شانس دیده شدن بسیار بالا می‌رود.

می‌توانید با ثبت نام در سایت FastZabanVideo آموزش‌های حرفه‌ای خود را به صورت کاملا رایگان منتشر کنید و به دست میلیون‌ها مخاطب در سراسر ایران رسانید. برای این کار کافی است در قسمت «مدرس شو» سایت ثبت نام کرده و کار خود را از همین الان آغاز کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فست زبان

هدف سایت فست زبان تسهیل آموزش صحیح، ارایۀ مشاورۀ تخصصی و برترین منابع به داوطلبان آزمون های زبان از جمله آزمون های زبان دکتری (MSRT, EPT, UTEPT و ...)، زبان عمومی کنکور دکتری، کنکور کارشناسی ارشد، کنکور سراسری و ... بصورت رایگان است.

اطلاعات تماس
  • 093600*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش