اطلاعات تماس
  • 093600*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907064578111403

انتشار مطالب آموزشی شما در فست زبان

در فست زبان نویسنده شوید

کد: 139907064578111403

https://bit.ly/34Rbb5p

، تهران , (اخبار رسمی): مطالب شما به هر شکلی مثل ویدیو، متن، اینفوگرافیک، پادکست و یا هر شیوه آموزشی دیگه‌ای می تواند باشد و محدودیتی در این زمینه ندارید. در انتخاب موضوعات هم هیچ محدودیتی ندارید و هر چیزی که ربطی به زبان انگلیسی داشته باشه را می توانید در فست زبان منتشر کنید.

در فست زبان نویسنده شوید
در فست زبان نویسنده شوید

در این مطلب بخش جدید سایت فست زبان که نوشتن مطالب آموزشی توسط شماست (بله درست خواندید، مطالب آموزشی شما) معرفی می شود.

در این مطلب بخش جدید سایت فست زبان که نوشتن مطالب آموزشی توسط شماست (بله درست خواندید، مطالب آموزشی شما) را معرفی می شود. در ابتدا بهتر هست کمی با ما آشنا شوید.

کار فست زبان چیست؟

اگر تازه با FastZaban آشنا شدید، باید خدمت شما توضیح داده شود که این مجموعه در زمینه آموزش زبان انگلیسی و هر چیزی که بتواند به زبان آموزان در یادگیری این زبان کمک کند و خصوصا موفقیت در آزمون های زبان کار می کند. این وبسایت از سال ۹۵ کار خودش را شروع کرده و در حال حاضر یکی از وبسایت های معروف برای کسب نتیجه در آزمون های زبان در ایران است.

شما قرار هست چه نقشی داشته باشید؟

مجموعه فست زبان دوست دارد بیشتر بتواند به زبان آموزان کشورمان خدمت کند. بنابراین تصمیم گرفت میدان را به جوانترها بدهد و بستری را فراهیم کند تا هرکسی به هر نحوی که می تواند در این راهکمک کند. اگر مدرس زبان، مترجم و یا زبان آموز بااستعدادی هستید و به آموزش علاقه دارید، می توانید مطالب آموزشی خودتان را بصورت کاملا رایگان در فست زبان منتشر کنید. فست زبان هم این مطلب را با نام خودتان در سایت قرار می دهد و اینگونه می توانید خود را به علاقه مندان بشناسانید.

مطالب شما به هر شکلی مثل ویدیو، متن، اینفوگرافیک، پادکست و یا هر شیوه آموزشی دیگری می تواند باشد و محدودیتی در این زمینه ندارید. در انتخاب موضوعات هم هیچ محدودیتی ندارید و هر چیزی را که ربطی به زبان انگلیسی داشته باشد می توانید در فست زبان منتشر کنید.

شرایط نوشتن در فست زبان

فست زبان شرایطی خاصی ندارد؛ فقط همین که مطالب شما آموزشی و معتبر باشد کافی هست و حتما هم باید منبع داشته باشد. مثلا اگر از کتاب یا وبسایت معتبری استفاده می کنید، حتما در پایان مطلب اسم آن را ذکر کنید. یکی از مطالب آموزشی را که در فست زبان هست از این لینک ببینید:

۲۳ جمله عاشقانه انگلیسی با ترجمه فارسی مخصوص ولنتاین

از کجا شروع کنیم؟

برای شروع روی لینک ثبت نام زیر کلیک کنید و همین الان شروع به نوشتن اولین مطلب تان کنید!

ثبت نام در فست زبان

اگر سوالی داشتید می توانید با ایمیل [email protected] در ارتباط باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فست زبان

هدف سایت فست زبان تسهیل آموزش صحیح، ارایۀ مشاورۀ تخصصی و برترین منابع به داوطلبان آزمون های زبان از جمله آزمون های زبان دکتری (MSRT, EPT, UTEPT و ...)، زبان عمومی کنکور دکتری، کنکور کارشناسی ارشد، کنکور سراسری و ... بصورت رایگان است.

اطلاعات تماس
  • 093600*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش