اطلاعات تماس
  • 093600*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908164733211403

آزمون های MSRT, EPT, UTEPT, MHLE

آخرین اخبار آزمون های زبان دکتری

کد: 139908164733211403

https://bit.ly/38pjY1X

، تهران , (اخبار رسمی): در این صفحه آخرین اخبار مرتبط با آزمون های زبان دکتری شامل MSRT, EPT, UTEPT, MHLE و تولیمو اطلاع رسانی خواهد شد.

آخرین اخبار آزمون های زبان دکتری
آخرین اخبار آزمون های زبان دکتری

در این صفحه آخرین اخبار مرتبط با آزمون های زبان دکتری شامل MSRT, EPT, UTEPT, MHLE و تولیمو اطلاع رسانی خواهد شد.

در این صفحه آخرین اخبار مرتبط با آزمون های زبان دکتری شامل MSRT, EPT, UTEPT, MHLE و تولیمو اطلاع رسانی خواهد شد. برای اطلاع از زمان ثبت نام، اعلام نتایج و سایر اخبار مرتبط با آزمون خود فقط کافیست اسم آزمون خود را از کادر زیر انتخاب کنید تا به قسمت مربوط به آن هدایت شوید.

آخرین اخبار آزمون EPT و آزمون تعیین سطح دانشگاه آزاد

لغو آزمون EPT آبان ۹۹ و آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی

طبق اطلاعیه سامانه آزمون زبان دانشگاه آزاد با توجه به محدودیت‌های اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا طی روز‌های اخیر، آزمون EPT و آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی آبان دانشگاه آزاد که پیش از این مقرر شده بود در روز‌های جمعه ۹ و ۲۳ آبان برگزار شود، لغو و به زمان دیگری که متعاقبا اعلام خواهد شد، موکول شد.

آخرین اخبار آزمون MSRT وزارت علوم

آزمون زبان مختص دانشجویان مقطع دکتری وزارت علوم، MSRT نام دارد. آخرین اخبار مرتبط با آزمون زبان MSRT در سال ۹۹ را در این مطلب دنبال کنید.

لغو آزمون نوبت آبان ۹۹

با توجه به محدودیت های اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا طی روز‌های اخیر، این آزمون که پیش از این مقرر شده بود در روز جمعه ۲۳ آبان ماه برگزار شود لغو و به تاریخ ۱۴ /۹/ ۱۳۹۹ (در صورت عدم وجود منع برگزاری آزمونها ) موکول شد. همچنین در محدود حوزه هایی که دارای ظرفیت ثبت نام هستند داوطلبان می توانند از تاریخ ۱۷/۸/۹۹ ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸/۸/۹۹ ساعت ۱۶ در سامانه ثبت نام کنند.

بررسی و تائید پروفایل و همچنین پاسخگویی به درخواست ها فقط در روز و ساعات اداری (شنبه تا چهارشنبه ۸ تا ۱۵) انجام می شود.

اخبار آزمون زبان دانشگاه تهران ۹۹

آخرین اخبار از آزمون تافل دانشگاه تهران در سال ۹۹ را در این مطلب دنبال کنید.

لغو آزمون نوبت آبان ماه ۹۹

طبق اطلاعیه سامانه آزمون زبان دانشگاه تهران این آزمون که قرار بود در تاریخ ۱۶ آبان برگزار شود، لغو شد. متن اطلاعیه به شرح زیر است:

به اطلاع داوطلبین محترم آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران UTEPT می رساند پیرو مصوبات ستاد ملی کرونا و ابلاغ استانداری محترم تهران و ابلاغ مسئولین عالی محترم دانشگاه تهران آزمون روز جمعه مورخ ۱۶/۰۸/۹۹ لغو اعلام می گردد. همچنین به اطلاع می رساند این مرکز اقدامات لازم را درخصوص برگزاری آزمون به صورت مجازی در روز جمعه مورخ ۳۰/۰۸/۹۹ در دست اقدام دارد که در صورت قطعی شدن موضوع، اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

آخرین اخبار آزمون زبان دکتری وزارت بهداشت MHLE

برگزاری آزمون زبان MHLE در آذر ۹۹

طبق برنامه اعلام شده سامانه آزمون زبان وزارت بهداشت نوبت بعدی برگزاری این آزمون ۲۰ آذر ماه می باشد که ثبت نام آن نیز از ۱۸ آبان شروع می شود.

اخبار آزمون تولیمو

آخرین اخبار آزمون زبان تولیمو سازمان سنجش را در این صفحه دنبال کنید.

منبع مقاله: فست زبان - آخرین اخبار آزمون های زبان دکتری – MSRT, EPT, UTEPT, MHLE

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فست زبان

هدف سایت فست زبان تسهیل آموزش صحیح، ارایۀ مشاورۀ تخصصی و برترین منابع به داوطلبان آزمون های زبان از جمله آزمون های زبان دکتری (MSRT, EPT, UTEPT و ...)، زبان عمومی کنکور دکتری، کنکور کارشناسی ارشد، کنکور سراسری و ... بصورت رایگان است.

اطلاعات تماس
  • 093600*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش