اطلاعات تماس
  • 093600*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804063806911403

کتاب فست گرامر لایت انتشارات جنگل منتشر شد

کتاب Fast Grammar Lite استاد زنگیه‌وندی وارد بازار شد

کد: 139804063806911403

http://bit.ly/2LtipF0

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب فست گرامر لایت تالیف استاد مهرداد زنگیه وندی ویرایش جدیدی از کتاب فست گرامر است که به منظور یادگیری گرامر زبان انگلیسی در زمان کوتاه در انتشارات جنگل تهران به چاپ رسیده است.

کتاب Fast Grammar Lite استاد زنگیه وندی وارد باز شد
جلد کتاب fast grammar lite

کتاب فست گرامر لایت (Fast Grammar Lite) با هدف یادگیری سریع و کوتاه مدت گرامر زبان انگلیسی به منتشر شده تا داوطلبانی که زمان کمی برای آمادگی آزمون زبان دارند، با سرعت بیشتری مباحث گرامری را یاد بگیرند

به گزارش وبسایت فست زبان، کتاب فست گرامر لایت (Fast Grammar Lite) با هدف یادگیری سریع و کوتاه مدت گرامر زبان انگلیسی به بازار ارایه شده تا داوطلبانی که زمان کمی برای آمادگی آزمون‌های زبان دارند، با سرعت بیشتری مباحث گرامری را یاد بگیرند و کسب نتیجه کنند.

بر اساس این گزارش، این کتاب به قلم «استاد مهرداد زنگیه وندی» تهیه شده و با عنوان Fast Grammar Lite در انتشارات جنگل به چاپ رسیده است.

این کتاب، در رابطه با آموزش مباحث گرامر زبان انگلیسی برای زبان آموزان و داوطلبان شرکت در آزمون‌های مختلف در نظر گرفته شده و همچنین شامل نمونه سوالاتی از آزمون‌های مختلف با پاسخ تشریحی نیز است.

این کتاب در 170 صفحه و به قیمت 55000 تومان و در شمارگان 1200 در کتاب فروشی‌های کشور و یا سایت اینترنتی bookshop.fastzaban.com/shop قابل تهیه است. 

در پایان قابل ذکر است که این کتاب برای همه داوطلبان کنکورهای مختلف از کنکور سراسری تا کنکورهای دکتری، آزمون‌های زبان دکتری مانند EPT و MSRT و همه زبان آموزان در هر سطحی از زبان مفید و کاربردی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فست زبان

هدف سایت فست زبان تسهیل آموزش صحیح، ارایۀ مشاورۀ تخصصی و برترین منابع به داوطلبان آزمون های زبان از جمله آزمون های زبان دکتری (MSRT, EPT, UTEPT و ...)، زبان عمومی کنکور دکتری، کنکور کارشناسی ارشد، کنکور سراسری و ... بصورت رایگان است.

اطلاعات تماس
  • 093600*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | نشریات و کتاب