اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980127361106450

اعلام تقویم نخستین دوره آموزشی نرم‌افزارهای دیدگاه در سال 98

کد: 13980127361106450

http://bit.ly/2GrHywS

، تهران , (اخبار رسمی): نخستین دوره آموزش نرم‌افزارهای دیدگاه برای کارشناسان و رابطین IT دستگاه‌های دولتی و خصوصی از اواخر فروردین‌ماه تشکیل می‌شود.

اعلام تقویم نخستین دوره آموزشی نرم‌افزارهای دیدگاه در سال 98
دوره آموزشی نرم‌افزارهای دیدگاه

به گزارش روابط عمومی چارگون، این دوره آموزشی از 32 فروردین ماه تا 14 اردیبهشت ماه 98 و با هدف آموزش چگونگی بهره‌برداری مطلوب و کیفی از مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه تدارک دیده شده است.

نخستین دوره آموزشی نرم‌افزارهای دیدگاه را در حوزه‌های مختلف اتوماسیون اداری، منابع انسانی، لجستیک، حسابداری مالی و نگهداری سرور برگزار و به کلیه حاضران در این کلاس‌ها گواهینامه پایان دوره، ارائه خواهد شد.

بنابراین گزارش، مرکز مشاوره و آموزش چارگون به عنوان مجری برگزاری این دوره‌های آموزشی تلاش می‌کند تا با ارائه خدمات آموزشی متفاوت به کاربران، ضمن ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان به پویایی و بهر‌ه‌وری بیشتر سازمانی آنها کمک کند. از اهداف این دوره‌‌های آموزشی می‌توان به ارتقای سطح کمی و کیفی بهره‌برداری سازمان‌های مشتری و آشنایی ایشان با قابلیت‌های بهبود یافته نرم‌افزارهای دیدگاه، اشاره کرد.

کارشناسان و رابطین IT دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی بهره‌بردار دیدگاه از جمله شرکت‌کنندگان این دوره‌ها هستند.

گفتنی است؛ تمامی دوره‌های واحد آموزش شرکت چارگون از این پس به جای برگزاری در محل شرکت فراتر از دانش خیابان در خیابان کارگر شمالی، بالاتر از چهاراره فاطمی، کوچه دیدگاه، پلاک 26، طبقه 3، برگزار می‌شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]