اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802073633211635

تهویه رویا نوین ایرانیان ارائه دهنده مینی چیلر

کد: 139802073633211635

http://bit.ly/2J0cMg9

، تهران , (اخبار رسمی): دستگاه مینی چیلر که در اصل همان چیلر کوچکی است، برای آپارتمان‌ها و ساختمان‌هایی که نیاز به سرمایش و گرمایش مستقل دارند و مشکلات مربوط به موتورخانه مرکزی را نداشته باشند به کار می‌رود.

فروش مینی چیلر های با کیفیت
مینی چیلر CoolWave

مینی چیلر با کیفیت بایستی دوام بالا و بازدهی بسیار مناسبی داشته باشد بصورتی که سرمایش و یا گرمایش در حد طبیعی بوده و تهویه مطبوع مناسب را فراهم سازد

مینی چیلر یک چیلر هوا خنک است که در تابستان آب سرد و در زمستان آب گرم تولید شده را وارد فن کویل‌ها کرده و سرمایش و گرمایش مطبوعی را فراهم می‌سازد. مینی چیلر برای ظرفیت‌های تا حداکثر ۱۰ تن تبرید استفاده می‌شوند البته مینی چیلرها تا تناژهای بالاتر از ۱۰ نیز قابلیت استفاده دارند معمولا در ساختمان‌های مسکونی، تجاری، اداری، صنعتی، اقامتی با متراژ کم تا متوسط از مینی چیلر و در متراژها و ساختمان‌های بزرگ از چیلر جهت سرمایش و نیز در صنایع سبک تا نیمه سنگین برای خنک کاری تجهیزات از مینی چیلر و در صنایع سنگین از چیلر استفاده می‌شود.

برندهای Coolwave و Media جزو یکی از بهترین برندهایی هستند که دارای بهترین عملکرد هستند. این دستگاه‌ها در ایران نیز دارای بهترین کیفیت و بازدهی هستند. لازم به ذکر است که شرکت تهویه رویا نوین ایرانیان، گارانتی این محصولات را در ایران بر عهده دارد و خدمات پس از فروش بسیار مناسبی را  نیز برای این محصولات ارائه می‌دهد.

این شرکت عرضه کننده انحصاری محصولات سرمایشی، گرمایشی برندهای Midea و Cool Wave و Lennox در زمینه فروش، اجرا و نگهداری سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی (شامل چیلر، فن کوئل، داکت اسپلیت و مینی چیلر) و همچنین تاسیسات و تهویه مطبوع فعالیت دارد.

مینی چیلرهای با کیفیت و مرغوب باید حداقل استانداردهای لازم در این زمینه را داشته باشند.

شرکت تهویه رویا نوین ایرانیان با استفاده از دانش امروزی و تجربیات گذشته خود توانسته تا در عرضه و فروش سیستم‌های تهویه (سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی) موفق باشد. همچنین تهویه نوین ایرانیان با توجه به مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان خود بالاترین ارزش را برای مشتریان خود قائل بوده و تا حد امکان خدمات بسیار عالی را به مشتریان ارائه داده است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این شرکت به آدرس tahvienovin.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تهویه رویا نوین ایرانیان

شرکت تهویه نوین ایرانیان با استفاده از دانش امروزی و تجربیات گذشته خود توانسته تا در عرضه و فروش سیستم های تهویه ( سیستم های سرمایشی و گرمایشی ) با لطف ایزد منان بسیار موفق باشد. همچنین تهویه نوین ایرانیان با توجه به مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان خود بالاترین ارزش را برای مشتریان خود قائل بوده و تا حد امکان خدمات بسیار عالی ای را برای مشتریان خویش فراهم می آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید