اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807084088611635

بررسی چیلر اسکرو

کد: 139807084088611635

http://bit.ly/2nSdTps

، تهران , (اخبار رسمی): چیلر آب خنک اسکرو با بهره ­گیری از کمپرسورهای اسکرو توانسته ­نیاز صنعت تهویه را برآورده کنند.

چیلر اسکرو
بررسی چیلر اسکرو

چیلر آب خنک اسکرو با بهره ­گیری از کمپرسورهای اسکرو توانسته ­نیاز صنعت تهویه را برآورده کنند. در این چیلرها کمپرسور به صورت مرحله‌­ای یعنی در 4 مرحله 25%، 50%، 75% و 100% زیر بار رفته که این امر باعث صرفه ­جویی در مصرف برق و همچنین افزایش عمرکمپرسور می­‌شود و عمل تراکم گاز نیز توسط دو عدد چرخ مارپیچ صورت می­‌گیرد.

چیلر آب خنک اسکرو

این نوع کمپرسورها در چیلرهایی با ظرفیت‌های بالا و در مکان‌های صنعتی مورد استفاده قرار می­‌گیرد و فاصله ظرفیت اسمی و واقعی آن نسبت به کمپرسورهای اسکرال بیشتر است. شرکت تهویه نوین در ساخت این نوع چیلرها از کمپرسورهای کمپانی Bitzer آلمان استفاده می‌کند. لازم بذکر است در ظرفیت‌های 100 تن به بالا از چیلر آب خنک اسکرو دو کمپرسور و در دو مدار مجزا استفاده می­‌شود.

 مزایای چیلرهای آب خنک اسکرو

چیلر آب خنک اسکرو دارای ظرفیت از 50 تن تبرید به بالا، هزینه تعمیر و نگهداری پایین، تست کامل چیلر در کارخانه شرکت تهویه نوین، قابلیت استفاده در مناطق حاره ای (دمای کارکرد تا 55 درجه سانتی گراد)، به علت کارکرد مرحله‌ای کمپرسور جریان راه اندازی بسیار پایینی دارد و همچنین کمپرسورهای مذکور دارای قابلیت تعمیر هستند. این نوع کمپرسورها در ظرفیت‌های بالا بیشترین کاربرد را دارند و در صنعت اغلب از این نوع کمپرسور استفاده می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تهویه رویا نوین ایرانیان

شرکت تهویه نوین ایرانیان با استفاده از دانش امروزی و تجربیات گذشته خود توانسته تا در عرضه و فروش سیستم های تهویه ( سیستم های سرمایشی و گرمایشی ) با لطف ایزد منان بسیار موفق باشد. همچنین تهویه نوین ایرانیان با توجه به مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان خود بالاترین ارزش را برای مشتریان خود قائل بوده و تا حد امکان خدمات بسیار عالی ای را برای مشتریان خویش فراهم می آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار