اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808084174711635

بررسی هواساز هایژنیک

کد: 139808084174711635

http://bit.ly/32aLnOk

، تهران , (اخبار رسمی): جهت گرمایش و سرمایش و ایجاد فشار مثبت در مکان‌هایی که نیاز به هوای پاک (clean air) دارند از هواسازهای هایژنیک استفاده می‌شود. این هواساز قادر است هوای پاک را تا درجه خلوص 99/999 درصد تهیه کند.

هواساز هایژنیک
بررسی هواساز هایژنیک

هواساز دستگاهی است که به منظور تولید هوا در تهویه مطبوع در حالت‌های سرمایش و گرمایش به کار می‌رود. هواسازها معمولاً جعبه فلزی بزرگی است که شامل دمنده، کویل‌های گرم و سرد، فیلتر، محفظه اختلاط ، تجهیزات کنترلی، صداگیر، لرزه گیر، دمپر و رطوبت زن. در واقع هواسازها فن کویل‌های بزرگی هستند که مطابق با کاربری، از فیلترها و فن‌های مختلف استفاده می‌شود و در تولید هوای سرد و گرم و هوای تمیز جهت بیمارستان‌ها و سالن‌های تولید که نیاز به هوای تمیز دارند کاربرد دارد.

هواسازها به سه دسته هواساز معمولی، هواساز فول فرش و هواساز هایژنیک تقسیم می‌شوند که در ادامه هواساز هایژنیک بررسی شده است.

هواساز هایژنیک چیست؟

جهت گرمایش و سرمایش و ایجاد فشار مثبت در مکان‌هایی که نیاز به هوای پاک (clean air ) دارند از هواسازهای هایژنیک استفاده می‌شود. این هواساز قادر است هوای پاک را تا درجه خلوص 99/999% تهیه کند.

مکان‌هایی که از هواساز هایژنیک استفاده می‌کنند

مکان‌هایی مانند بیمارستان‌ها، اتاق‌های عمل، سالن‌های تولید و بسته بندی دارو ، مکان‌های زیارتی یا آثار باستانی که تجمع نفرات در آن زیاد است، سالن‌های تولید مواد غذایی و کلیه سالن‌های تولید محصولاتی که آلودگی و رطوبت هوا برای آنها مضر است و نیاز به هوای پاک و استریل دارند ضروریست از این هواساز‌ها استفاده کنند.

فرآیند کار در هواساز هایژنیک

فرایند کار در هواساز هایژنیک بدین ترتیب است که ابتدا هوای محیط از روی پیش فیلترهای فلزی لانه زنبوری با سرعت مناسب عبور داده می‌شود. این فیلترها از ورود خاشاک و حشرات و ذرات درشت جامد جلوگیری می‌کنند، پس از آن هوای عبوری از سطح فیلترهای رولی یا پد فیلتر و یا فیلترهای کیسه‌ای عبور کرده و تادرجه خلوص 95 % پاک می ‌شود.

پس از این مرحله فیلتراسیون هوای عبوری وارد فن هواساز هایژنیک می‌شود که تامین هد مورد نیاز هوای عبوری را به عهده دارد. هوا پس از خروج از فن وارد فیلتر هپا شده که تا درجه خلوص 99/99 % پاک می‌شود و ذرات موجود در هوا تا قطر 0/3 میکرون جذب فیلتر می‌شوند. برای تمیز کردن بیشتر هوا از فیلترهای اولپا استفاده می‌شود که ذرات تا قطر 0/12 میکرون را جذب می‌کند.

چگونگی ضد عفونی هوا

در هواسازهای هایژنیک برای ضد عفونی هوا لامپ uv نصب می‌کنند که اشعه‌ی ماورای بنفش را در طول هواساز به هوای عبوری می‌تابد. برای سرمایش و گرمایش هوا از کویل‌های گرمایشی و سرمایشی در هواساز هایژنیک استفاده می‌شود. هواسازهای هایژنیک از ظرفیت cfm 2500 تا cfm 40000 تولید می‌شوند.

البته عمده کار شرکت تهویه نوین ایرانیان در سالن‌های مخابرات سرورها و زیر ساخت‌ها است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تهویه رویا نوین ایرانیان

شرکت تهویه نوین ایرانیان با استفاده از دانش امروزی و تجربیات گذشته خود توانسته تا در عرضه و فروش سیستم های تهویه ( سیستم های سرمایشی و گرمایشی ) با لطف ایزد منان بسیار موفق باشد. همچنین تهویه نوین ایرانیان با توجه به مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان خود بالاترین ارزش را برای مشتریان خود قائل بوده و تا حد امکان خدمات بسیار عالی ای را برای مشتریان خویش فراهم می آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]