اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808134190711635

ایس بانک چیست؟

کد: 139808134190711635

http://bit.ly/33kVP7k

، تهران , (اخبار رسمی): آیس بانک (ICE BANK) در بعضی از صنایع در هنگام شروع به کار نیاز به آب صفر درجه یا یخ دارند برای جلوگیری از اتلاف وقت در شب به میزان موردنیاز روز آب صفر درجه یا یخ تولید می‌شود و در مخزن نگهداری می‌شود.

ایس بانک
ایس بانک چیست؟

شرکت تهویه نوین ایرانیان در راستای صرفه جویی در مصرف انرژی و سرمایه و رفع نیازهای برودتی صنایع غذایی تهویه مطبوع و تاسیساتی اقدام به طراحی و ساخت سیستم‌های آیس بانک کرده است. سیستم آیس بانک با تولید و ذخیره یخ می‌تواند مقدار زیادی انرژی برودتی را در خود ذخیره کند تا در ساعات مورد نیاز، برودت لازم را برای سیستم تامین کند.

سیستم آیس بانک را می‌توان بصورت گزینه‌ای قابل اعتماد و نسبتا ارزان قیمت در اکثر سیستم‌های برودتی، صنعتی و تهویه مطبوع جهت ذخیره انرژی استفاده کرد.

البته دربعضی از کشورها که در طول روز مشکل تامین برق دارند هم از این تکنولوژی استفاده می‌شود.

آیس بانک شرکت تهویه نوین ایرانیان

آیس بانک های شرکت تهویه نوین ایرانیان از کیفیت، دوام و کارایی بسیار بالایی برخوردار هستند که علاوه بر این موارد دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بسیار عالی نیز هستند.

یک نمونه از پروژه‌های صادراتی آیس بانک

تکمیل و تحویل دو دستگاه آیس بانک و یک دستگاه برج خنک کن در کشور ترکمنستان جهت یک کارخانه تولید آب میوه‌های صنعتی، که هر آیس بانک دارای دو عدد کمپرسور پیستونی بیتزر آلمان است و توسط یک عدد پی ال سی از طریق اینترنت به واحد خدمات پس از فروش شرکت تهویه نوین وصل می‌شود که کلیه خطاها و مشکلات توسط واحد خدمات پس از فروش قابل دیدن هستند و توصیه‌های لازم به کاربر در کشور ترکمنستان داده شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تهویه رویا نوین ایرانیان

شرکت تهویه نوین ایرانیان با استفاده از دانش امروزی و تجربیات گذشته خود توانسته تا در عرضه و فروش سیستم های تهویه ( سیستم های سرمایشی و گرمایشی ) با لطف ایزد منان بسیار موفق باشد. همچنین تهویه نوین ایرانیان با توجه به مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان خود بالاترین ارزش را برای مشتریان خود قائل بوده و تا حد امکان خدمات بسیار عالی ای را برای مشتریان خویش فراهم می آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار