اطلاعات تماس
  • 091977*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802113647610797

درمان شقاق مقعدی توسط پزشک متخصص

کد: 139802113647610797

http://bit.ly/2GVR5wl

، تهران , (اخبار رسمی): شقاق مقعدی یک شکاف یا ترک باریک در پوست اطراف مقعد است که در نیمه تحتانی مقعد رخ می‌دهد. از آنجایی که در این قسمت تمرکز گیرنده‌های عصبی بسیار بالاست درمان این بیماری توسط پزشک متخصص مجرب دارای اهمیت بسیاری است.

درمان شقاق مقعدی توسط دکتر یا پزشک متخصص در کلینیک زارعی
دکتر یا پزشک متخصص شقاق در کلینیک زارعی

مراجعه به یک دکتر متخصص شقاق و با تجربه و انتخاب یک کلینیک درمانی معتبر برای درمان بیماری‌های مقعدی از جمله شقاق مقعدی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است

برای درمان شقاق مقعدی به چه دکتر یا پزشک متخصص مراجعه کنیم؟

شقاق مقعدی یکی از شایع‌ترین مشکلات مقعدی است. ساده‌ترین تعریف این بیماری ایجاد شکاف و ترک‌های طولی در پوست اطراف ناحیه مقعد است. این بیماری در مراحل خفیف و ابتدایی خود قابل مدارا است ولی این ترک و شکاف با گذشت زمان می‌تواند عمیق‌تر شود و بافت‌های بیشتری را تخریب کند در چنین شرایطی به مرور با افزایش درد و خون‌ریزی مدارا با این مشکل سخت‌تر می‌شود و فرد باید ترس و خجالت را کنار بگذارد و برای درمان آن اقدام کند.

مراجعه به یک دکتر متخصص شقاق و با تجربه و انتخاب یک کلینیک درمانی معتبر برای درمان بیماری‌های مقعدی از جمله شقاق مقعدی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چنین بیماری‌هایی از حساسیت‌های بالاتری برخوردار هستند و طبیعی است که بیماران خواسته ها و انتظارات بیشتری از پزشک معالج خود خواهند داشت.

یکی از مشکلاتی که افراد برای درمان این بیماری با آن مواجه هستند یافتن پزشک متخصص در زمینه بیماری شقاق مقعدی  و کلینیک معتبر، جهت درمان است

 کلینیک زارعی یکی از معتبرترین کلینیک‌ها در تهران است که فعال در زمینه تشخیص و درمان شقاق و سایر بیماری‌های مقعدی و همچنین دارای پزشک متخصص شقاق است.

امروزه در و دیوار‌های شهر و دنیای مجازی پر از آگهی‌های تبلیغاتی مختلف در چنین زمینه‌هایی است اما تفاوت و منحصر به فرد بودن کلینیک زارعی سابقه‌ کاری بالا با داشتن صدها پرونده پزشکی موفق و درصد بالای رضایت بیماران و مراجعین به این کلینیک است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک زارعی

اگر برای درمان بیماری هایی مثل هموروئید ( بواسیر )، شقاق ، فیستول و کیست مویی  به دنبال کلینیک مجهز و یک پزشک متخصص با تجربه و حرفه ای در این زمینه هستید کلینیک زارعی یکی از ایده آل ترین انتخاب هاست. ما فقط در کلام این را نمی گوییم که کلام ادعایی بیش نیست. آمار بالای درمان های موفق ما در کنار رضایت بالای بیماران و مراجعین به کلینیک ما گویای همه چیز است.

اطلاعات تماس
  • 091977*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان