اطلاعات تماس
  • 091977*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802143653210797

درمان کیست مویی یا سینوس پیلونیدال با لیزر بدون عمل جراحی

کد: 139802143653210797

http://bit.ly/2Y9PGrx

، تهران , (اخبار رسمی): کیست مویی بر اثر بازگشت موها به داخل پوست رخ می‌دهد و بیمار را دچار درد و ترشح چرک می‌کند. پیشرفت علم پزشکی در دنیای امروز با لیزر درمانی، درمان این بیماری را راحت کرده است.

درمان کیست مویی یا سینوس پیلونیدال با لیزر بدون عمل جراحی در کلینیک زارعی
درمان کیست مویی با لیزر در کلینیک زارعی

یکی از نوین ترین و پیشرفته‌ترین روش‌های درمانی، درمان کیست مویی استفاده از لیزر است

کیست مویی یا سینوس پیلونیدال عفونت شایعی است که بر اثر بازگشت موها به داخل پوست رخ می‌دهد و می‌تواند به مرور زمان دچار عفونت شود و بیمار را با عوارض گوناگونی مانند درد و ترشح چرک روبه‌رو کند.

از همین رو کیست مویی نیاز به درمان دارد و با توجه به میزان پیشرفت و درجه‌ی عفونت، پزشک روش درمانی مناسب را برای آن فرد آغاز می‌کند.

کیست مویی در آغاز هیچ درد و علامت خاصی جز قرمزی پوست ندارد ولی اگر کیست مویی پیشرفت کند و با علائمی مثل درد و خروج چرک همراه باشد برای درمان آن نیاز به انجام تخلیه‌ی کیست است که در ادامه انواع روش‌های درمان ان اراوه شده است.

آیا کیست مویی یا سینوس پیلونیدال درمان قطعی دارد؟

بله. علم پزشکی در دنیای امروز به قدری پیشرفت کرده است که برای هر مشکلی راه حلی وجود دارد. کیست مویی درمان قطعی دارد و با کمک روش‌های درمانی نوینی مثل لیزر درمانی و همچنین انجام عمل جراحی می‌توان برای همیشه آن را درمان کرد و از بین برد.

برای درمان کیست مویی از طریق هر کدام از روش‌های درمان پزشکی لازم است که با ایجاد برش در ناحیه‌ی کیست مویی، کیست یا آبسه به طور کامل تخلیه شود و پس از آن اگر پزشک تشخیص دهد کل ناحیه‌ی کیست مویی از عمیق‌ترین بافت‌ها به طور کامل برداشته می‌شود تا اگر احیانا عفونت به بافت‌های زیرین نفوذ کرده است به طور کامل از بین برود.

درمان کیست مویی یا سینوس پیلونیدال با لیزر بدون عمل جراحی

یکی از نوین‌ترین و پیشرفته‌ترین روش‌های درمانی، درمان کیست مویی با لیزر است. لیزر درمانی کیست مویی روش مطمئن و بدون عارضه است که مدتی است جایگزین روش عمل جراحی شده است و با نتایج درمانی موفقیت آمیزی که دارد توانسته درصد بالایی از رضایت بیماران را کسب کند.

در این روش درمانی با استفاده از انرژی اشعه‌ی لیزر اقدام به برداشتن بافت‌های آسیب دیده و تخلیه ی کامل کیست مویی می‌شود و محل زخم با کمترین اثری از بریدگی و تخریب در کوتاه ترین زمان ممکن ترمیم می‌شود و کیست مویی برای همیشه درمان می‌شود.

هزینه درمان کیست مویی یا سینوس پیلونیدال با لیزر

در مورد هزینه‌ی درمان کیست مویی با لیزر  باید گفت که این نوع درمان تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نیست و تعرفه‌ی آن آزاد است.

از طرفی درمان کیست مویی با لیزر شامل آیتم‌ها و گزینه‌های زیادی است که بر روی میزان هزینه‌ی نهایی آن تاثیر گذار است و قیمت نهایی پس از انجام بررسیها و معاینات پزشکی امکان پذیر است.

مزیت درمان کیست مویی یا سینوس پیلونیدال با لیزر نسبت به سایر روش‌ها

لیزر درمانی یک روش مطمئن و بدون عارضه است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین میزان عارضه می تواند کیست مویی را برای همیشه درمان کند و آن را ریشه کن نماید.

از جمله مزیت‌های درمان کیست مویی با لیزر می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • برای درمان کیست مویی با لیزر نیازی به انجام بیهوشی عمومی نیست و بیمار فقط تحت بی‌حسی موضعی قرار می‌گیرد.
  • در این روش درمانی نیازی به ایجاد برش‌های عمیق نیست.
  • این روش با کمترین میزان خونریزی و درد همراه است.
  • از آنجایی که در این روش از زخم‌های باز و عفونی خبری نیست نیازی به تعویض مکرر پانسمان نیست.
  • نیازی به بستری کردن بیمار نیست و پس از انجام آن بیمار بلافاصله مرخص می‌شود و می‌تواند امور روزمره‌ی زندگی خود را آغاز کند.
  • امکان بازگشت مجدد کیست مویی در این روش بسیار کم است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک زارعی

اگر برای درمان بیماری هایی مثل هموروئید ( بواسیر )، شقاق ، فیستول و کیست مویی  به دنبال کلینیک مجهز و یک پزشک متخصص با تجربه و حرفه ای در این زمینه هستید کلینیک زارعی یکی از ایده آل ترین انتخاب هاست. ما فقط در کلام این را نمی گوییم که کلام ادعایی بیش نیست. آمار بالای درمان های موفق ما در کنار رضایت بالای بیماران و مراجعین به کلینیک ما گویای همه چیز است.

اطلاعات تماس
  • 091977*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی