اطلاعات تماس
  • 091977*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802183665710797

درمان کیست مویی توسط پزشک متخصص در کلینیک زارعی

کد: 139802183665710797

http://bit.ly/2YePiIq

، تهران , (اخبار رسمی): کیست مویی در اثر بازگشت و پیچیدن موها به زیر پوست رخ می‌دهد و به شکل حفره یا سوراخ‌هایی کوچک است که از مو، چرک و مواد زائد پر می‌شود و با ترشحات چرکی و بدبو همراه است که درمان این بیماری توسط پزشک متخصص مجرب دارای اهمیت بسیاری است.

درمان کیست مویی توسط دکتر یا پزشک متخصص در کلینیک زارعی
درمان کیست مویی توسط دکتر یا پزشک متخصص در کلینیک زارعی

افراد برای درمان کیست‌ مویی به چه دکتر یا پزشک متخصصی مراجعه کنند؟

کیست مویی یا سینوس پیلونیدال بیشتر جوانان و بخصوص مردان را درگیر می‌کند. این بیماری نوعی سوراخ یا گودال است که در نواحی اطراف شکاف بالای باسن یا  پایین استخوان دنبالچه ایجاد می‌شود و می‌توان آن را افزون بر دسته‌بندی جزء بیماری‌های ناحیه مقعدی نوعی از مشکلات پوستی دانست که همراه با مو ظاهر خواهد شد.

بیماری کیست مویی علت مشخصی ندارد اما می‌تواند ناشی از علل مختلفی باشد که موجب سایش پوست شده و به برگشت مو به داخل پوست می‌انجامد، از جمله مهم‌ترین علل این بیماری می‌توان به ژنتیک، چاقی، پوشیدن لباس‌های تنگ و عدم رعایت بهداشت (از بین بردن موهای زائد) اشاره کرد.

این عارضه همراه با علائمی از جمله تورم، درد شدید در ناحیه مقعد و خروج ترشحات خونی و چرک است، و نشان می‌دهد بیماری نیاز به درمان فوری دارد. لازم است جهت درمان این عارضه به دکتر یا پزشک متخصص کیست مویی مجرب در زمینه جراحی عمومی مراجعه شود،

 کلینیک زارعی با دارا بودن متخصصانی مجرب فعال در زمینه درمان عارضه کیست مویی است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت  کلینیک زارعی مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک زارعی

اگر برای درمان بیماری هایی مثل هموروئید ( بواسیر )، شقاق ، فیستول و کیست مویی  به دنبال کلینیک مجهز و یک پزشک متخصص با تجربه و حرفه ای در این زمینه هستید کلینیک زارعی یکی از ایده آل ترین انتخاب هاست. ما فقط در کلام این را نمی گوییم که کلام ادعایی بیش نیست. آمار بالای درمان های موفق ما در کنار رضایت بالای بیماران و مراجعین به کلینیک ما گویای همه چیز است.

اطلاعات تماس
  • 091977*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان