اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802223674511803

نکات خرید خرما به صورت حرفه‌ای

کد: 139802223674511803

http://bit.ly/2Yo7X4y

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله نکات مهمی در مورد خرید خرما که به آنها توجه نمی‌شود، توضیح داده شده است. افراد بعد از خواندن این مقاله به یک خریدار حرفه‌ای تبدیل می‌شوند.

نکات خرید خرما به صورت حرفه ای
نکات خرید خرما به صورت حرفه‌ای

خرما یکی از خوراکی‌هایی است که از گذشته در برنامه‌ی غذایی جای داشته است. بسیاری از مردم نمی‌دانند که خرما جزء میوه جات است و در واقع خرما یک میوه به شمار می‌آید. ایران با داشتن تقریبا 400 گونه خرما در بین کشورهای جهان در زمینه خرما یکی از تولیدکنندگان اصلی به شمار می‌آید.

با این وجود بیشتر مردم حتی اسم خرماها را هم نمی‌دانند که این موضوع متاسفانه به دلیل شرایط کشور است که در عرضه و معرفی این محصول کوتاهی شده است.

تقریبا همه‌ی افراد در طول زندگی خرید خرما را تجربه کرده‌اند اما نکته‌ای که بسیاری از آن غافل هستند توجه به مواردی در هنگام خرید خرما است.

صنعت خرما در کشور به دلیل سنتی بودن همچنان مثل گذشته از استانداردهای روز فاصله دارد اما شرکت‌هایی وجود دارند که استانداردهای روز و اصولی را برای فروش و بسته بندی خرما رعایت می‌کنند.

نکات مهم در هنگام خرید خرما

در ابتدا قبل از خرید بهتر است با استفاده از گوشی و یا سایر ابزارهای ارتباطی رنگ خرمایی که قصد خرید آن وجود دارد را در اینترنت جستجو کرد. این موضوع در هنگام خرید کمک زیادی به خریداران می‌کند زیرا باعث می‌شود خریدار رنگ خرمای رسیده را تشخیص داده و از طرفی بتواند انتخاب دقیق‌تری داشته باشد.

برای مثال خرما مضافتی که در بین مردم بیشترین مصرف را دارد به رنگ مشکی تیره است و مرغوبترین این خرما این رنگ را دارد. البته این خرما در رنگ قهوه‌ای سوخته یا رنگ خرما پیارم که گران‌ترین خرمای ایران است، دیده می‌شود.

مورد بعدی توجه به کیفیت خرما است. زیرا خرما نباید له شده و یا دارای زدگی و مواد اضافی باشد. این موضوع باید به صورت دقیق بررسی شود چرا که بسیاری از خرماها ردیف اول آنها با کیفیت اما ردیف‌های زیرین کیفیت کمتری دارند. از طرفی کیفیت خرما مهم‌ترین فاکتور در خرید آن است.

در بررسی بسته بندی خرما باید به چه نکاتی توجه کرد؟

بسته بندی خرما در کشور متاسفانه ضعیف است و علاوه بر خرما بسیاری از صنایع دارای این مشکل هستند. 

اولین نکته‌ای که باید مورد بررسی قرار گیرد داشتن استانداردهای لازم در بسته بندی است. برای بررسی لازم است حتما به علامت‌های استاندارد روی بسته بندی توجه شود و آنها را با دقت کافی بررسی کرد. دومین مورد جنس بسته بندی است که حتما باید از جنس مناسب و مرغوب باشد.

از چه مراکزی خرما بخریم؟

 آیا همه‌ی مغازه‌های خرما فروشی خرمای با کیفیت و مرغوب دارند؟ برای این منظور بهتر است از مراکز معتبر و حتی شرکت‌های معتبر دارای مجوزهای قانونی خرید خرما را انجام داد. 

یکی از شعبه‌های فروش خرمای شرکت کریستال، واقع در میدان مولوی و خیابان تختی است. تمام خرماهای تولید شده توسط شرکت کریستال دارای مجوز قانونی و همچنین ثبت شده در وزارت بهداشت هستند.

علاقه مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر در مورد خرما و خرید ان به شرکت خرما کریستال مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کریستال

شرکت خرمای کریستال با فعالیت در زمینه صادرات به بیش از 20 کشور در جهان و همچنین پخش عمده خرما در کشور توانسته با تجربه ی کافی در این زمینه سال ها فعالیت کند . همچنین شرکت کریستال با داشتن شعبه در کشورهای امارات و فرانسه به خوبی می تواند با بازرگانان و تاجران خرما در سراسر جهان ارتباط برقرار کند و همچنین خرما را برای انواع نقاط جهان ارسال نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش