اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802303694911803

بررسی ویژگی‌های خرمای صادراتی

کد: 139802303694911803

http://bit.ly/2HtMHok

، تهران , (اخبار رسمی): خرماهای صادراتی که به سایر کشورها صادر می‌شوند دارای ویژگی‌هایی هستند که در ادامه بررسی شده است.

ویژگی های خرما صادراتی
بررسی ویژگی‌های خرمای صادراتی

کلمه صادرات که به نام اجناس اضافه می‌شود کیفیت آن را بالا می‌برد. خرما نیز مانند سایر خوراکی‌های تولیدی در کشور هر ساله صادرات زیادی دارد.

اما سوالی که در ذهن وجود دارد و شاید تاکنون بی‌پاسخ مانده باشد این است که خرمای صادراتی چه تفاوتی با سایر خرماها دارد؟ آیا می‌توان خرمای صادراتی را برای مصرف خانواده و یا ... تهیه کرد؟ 

خرماهایی که در کشور تولید می‌شوند فقط در ایران قابل رشد و پرورش هستند. برای مثال خرما پیارم، خرما شاهانی و خرما مضافتی و ... از جمله خرماهایی هستند که فقط در ایران رشد می‌کنند. 

تفاوت خرمای صادراتی با سایر خرماهای موجود در بازار 

خرمای صادراتی اولا باید کاملا یکدست و سالم باشد. بسیاری از خرما فروش‌ها فقط ردیف اول خرما را مناسب قرار می‌دهند و ردیف‌های زیرین کیفیت مناسبی ندارند. 

این موضوع اگر در خرمای صادراتی اتفاق افتد کشور خریدار از خرید آن امتناع می‌کند. موضوع بعدی کیفیت خرما صادراتی است. برای مثال خرما مضافتی که در کشور مصرف زیادی دارد، برای صادرات عموما باید رنگ آن مشکلی تیره باشد. در واقع مضافتی مشکی رنگ نشان دهنده‌ی بالاترین کیفیت این خرما است.

موضوع بعدی سلامت خرما است. حتما خرما باید سالم و تک تک خرماها قابل تفکیک باشند و هیچ گونه خرابی در آنها وجود نداشته باشد. موردی که در کشور به آن توجه نمی‌شود ولی در زمینه صادرات اهمیت زیادی دارد بسته بندی مناسب است. 

اگر خرمای باکیفیت دارای بسته بندی ضعیف باشد، فروش زیادی نخواهد داشت؛ بسته بندی اهمیتی به اندازه کیفیت خرما دارد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید خرما و همچنین خرمای صادراتی با کیفیت بالا می‌توانند به سایت کریستال مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کریستال

شرکت خرمای کریستال با فعالیت در زمینه صادرات به بیش از 20 کشور در جهان و همچنین پخش عمده خرما در کشور توانسته با تجربه ی کافی در این زمینه سال ها فعالیت کند . همچنین شرکت کریستال با داشتن شعبه در کشورهای امارات و فرانسه به خوبی می تواند با بازرگانان و تاجران خرما در سراسر جهان ارتباط برقرار کند و همچنین خرما را برای انواع نقاط جهان ارسال نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]