اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802253684411817

ساخت تابلو چلنیوم

کد: 139802253684411817

http://bit.ly/2Hu5wYR

، تهران , (اخبار رسمی): با چلنیوم، امکان ساخت حروف برجسته‌ای برای ایجاد انواع تابلوهای تبلیغاتی بسیار زیبا وجود دارد. تابلو چلنیوم با استفاده از حروف برجسته بر روی متریال پلکسی ساخته می‌شود.

تابلو چلنیوم
ساخت تابلو چلنیوم

چلنیوم یک کلمه ترکیبی است که از دو کلمه Channel + Aluminum پدید آمده است

چلنیوم چیست؟

چلنیوم یک کلمه ترکیبی است که از دو کلمه Channel + Aluminum پدید آمده است که در صنعت تابلوسازی استفاده می‌شود و با ترکیب این دو کلمه، کلمه‌ای تک واژه‌ای به عنوان  channelium  شکل می‌گیرد. با چلنیوم، حروف برجسته‌ای برای ایجاد انواع تابلوهای تبلیغاتی بسیار زیبا می‌سازند.

تابلو چلنیوم با استفاده از حروف برجسته بر روی متریال پلکسی ساخته می‌شود. این تابلو علی رغم اینکه مدت زمان زیادی از ورود آن به بازار نمی‌گذرد، توانسته جایگاه اول را در بین تابلوهای تبلیغاتی که به عنوان تابلو مغازه یا تابلو فروشگاه ساخته و نصب می‌شوند، کسب کند.

تاریخچه چلنیوم

ابداع چلنیوم به سال 2000 میلادی برمی‌گردد؛ جایی که شرکت اسپانیایی MCI برای اولین بار توانست با استفاده از فلز آلومینیوم و روش فرآوری نوین ورق‌هایی با سطح آیینه همانند آلیاژ استیل ابداع کند و آن محصول نام  Channelume  را به خود گرفت.

از سال 2000 میلادی به بعد نیز به ALURAPID تغییر نام داد. اما با همه اینها باز هم همان نام چلنیوم برای عموم نامی آشناست. شرکت MCI در اسپانیا تولید کننده محصول اصلی چلنیوم با مارک آلوراپید است که این محصول اصل است و نسبت به محصولات مشابه قیمت بالاتری دارد و از کیفیت فوق العاده‌ای برخوردار است.

برای تشخیص دادن آن نام برند محصول و همچنین کشور سازنده، در داخل لبه حروف چلنیوم حک شده است. پس از اسپانیا کشور تایوان محصولی مشابه با نام آلوباند را وارد بازار کرد و سپس کشور چین به تولید این محصول با برندهای متفاوت همچون آلوتیپ، سهند و نام‌های دیگر اقدام کرد.

لبه‌های چلنیوم حاوی یک روکش محافظ نایلونی هستند که تا زمان ساخت و نصب حروف بر روی آن باقی می‌ماند و از بروز خط و خش بر روی حروف ممانعت به عمل می‌آورد و پس از انجام عملیات نصب، این روکش براحتی توسط تابلوساز از روی کار کنده می‌شود.

باید دقت کرد که این روکش‌های محافظ پس اتمام مرحله نصب تابلوی تبلیغاتی از روی حروف برداشته شود در غیر اینصورت پس از برخورد نور با این روکش محافظ، جداسازی آن کاری دشوار خواهد بود. یکی دیگر از ویژگی‌های حروف چلنیوم تعبیه نوار اسفنجی گردگیر است. این نوارها طوری طراحی شده‌اند که از بروز هر گونه گرد و غبار و آب به داخل حروف جلوگیری شود.

لبه‌های حروف چلنیوم برای ساخت تابلو چلنیوم و انواع تابلوهای تبلیغاتی حروف برجسته کاملا متفاوت است. محصولات تولید شده توسط کشورهای اسپانیا و تایوان جزء محصولات اصلی هستند و کیفیت بالایی دارند اما محصولات چینی که در بازار موجود هستند برای ساختن حروف کوچک مناسبند چون به راحتی خم می‌شوند.

یک روش ساخت تابلو به نام چلنیوم لترمکس با لبه‌های یک سانتیمتری موجود است که برای ساخت حروف مناسب است به طور کل لبه‌های حروف چلنیوم دارای ضخامت 7 ، 9 و 11 سانتیمتری بوده در سه رنگ طلایی، مشکی و قرمز در بازار عرضه می‌شوند.

ویژگی‌های تابلو چلنیوم 

  • داشتن کیفیت بالا و مقاوم بودن در برابر شرایط جوی و محیطی
  • عدم تغییر شکل، تغییر کیفیت و زیبایی
  • حروف برجسته چلنیوم به هیچ وجه دچار زنگ زدگی نمی‌شوند
  • زیبایی و تنوع نورپردازی تابلو چلنیوم آن را به یکی از پرکاربردترین تابلوهای تبلیغاتی تبدیل کرده است
  • مصرف کم برق به دلیل استفاده از لامپ‌های ال ای دی یا اس ام دی

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت شرکت تابلو سازی اریانا ساین مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تابلو سازی اریانا ساین

تیم تابلوسازی آریانا با امکانات در حال توسعه و متخصصان ماهر توانایی ساخت انواع تابلوهای مغازه و تابلوهای تبلیغاتی با کیفیت بالا در فرم های تابلو چلنیوم, نمای کامپوزیت, ترموود, لایت باکس و.. در ابعاد وسیعی را دارا می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]