اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805223948911817

بررسی انواع تابلو شرکتی

کد: 139805223948911817

http://bit.ly/2KDTEoF

، تهران , (اخبار رسمی): تابلوهای شرکتی هم همانند سایر تابلوهای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند و دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خود هستند. شرکت تابلوسازی اریانا با چندین دهه تجربه و با به کارگیری پیشرفته ترین تجهیزات و با کمک پرسنل و طراحان مجرب و اموزش دیده خود تولید کننده انواع تابلو شرکتی با کمترین هزینه است.

تابلو شرکتی
بررسی انواع تابلو شرکتی

تابلو تبلیغاتی شرکتی قیمت ثابت و مشخصی ندارد زیرا تابلو شرکتی مانند تابلو تبلیغاتی سایر کسب و کارها انواع مختلفی دارد که هر کدام از تابلوها نحوه ساخت و مواد اولیه متفاوتی با هم دارند.

به طور مثال با توجه به اینکه نحوه ساخت تابلو پانچ دار از تابلو معمولی دشوارتر است پس هزینه تابلو شرکتی پانچ دار از تابلو شرکتی معمولی بیشتر خواهد شد و از طرف دیگر عواملی مانند سایز تابلو، جنس لامپ‌های اس ام دی، ضخامت ورقه‌های پی وی سی و ... در قیمت کلی تابلو شرکتی تاثیر گذار است.

همچنین با توجه به تغییرات روزانه نرخ ارز و دلار ثبات قیمتی وجود ندارد اما مشتریان می‌توانند جهت کسب اطلاعات در خصوص قیمت تابلو شرکتی با شرکت تابلوسازی اریانا ساین در تماس باشند.

انواع تابلو شرکتی

در ادامه توضیحاتی در خصوص انواع تابلو شرکتی برسی شده است:

1)تابلو شرکتی چلنیوم: تابلو چلنیوم یکی از پرکاربردترین و قدیمی ترین تابلوهای تبلیغاتی محسوب می‌شود و از ورقه المینیوم  و ورقه پلکسی گلاس ساخته شده است. در تابلو چلنیوم برای لبه حروف از ورقه المینیوم و برای روی حروف از ورقه پلکسی گلاس استفاده می‌شود. در حال حاضر تابلو چلنیوم یکی از مقرون به صرفه ترین تابلوهای تبلیغاتی است.

2)تابلو شرکتی استیل: تابلو استیل همانطور که از نامش پیداست از ورقه‌های استیل ساخته شده است و به دلیل براقیت و درخشندگی که دارد بسیار زیبا است. استیل با توجه به خاصیتی که دارد نمی‌تواند از خود نور را عبور دهد و به دو روش در تابلو استیل امکان نورپردازی وجود دارد

.روش اول بین حروف برجسته استیل و نمای کار فاصله‌ای ایجاد می‌کنند و سپس  اس ام دی‌ها در پشت کار چیده می‌شوند و پس از روشنایی پرتاب نور از لبه‌های کار انجام خواهد شد.. در روش دوم برای دور کار از ورقه‌های پلکسی استفاده می‌شود که قابلیت انتشار نور را دارند. سپس از لامپ‌های اس ام دی در داخل حروف استفاده می‌شود و این نور از  لبه‌های تابلو توسط ورقه‌های پلکسی گلاس منتشر می‌شود.

3)تابلو شرکتی وکیوم: تابلو وکیوم یکی از متفاوت ترین تابلوهای تبلیغاتی محسوب می‌شود که  به دلیل شکل ظاهری و نحوه ساخت متفاوت، این تابلو نسبت به سایر تابلوهای تبلیغاتی دیگر پر هزینه‌تر هستند. در واقع تابلو وکیوم همان حروف برجسته سه بعدی است و ساخت تابلو سه بعدی وکیوم توسط دستگاه تمام اتوماتیک و با حرارت دادن پلکسی گلاس انجام می‌شود.

4)تابلو شرکتی نئون پلاستیک: یکی از پرکاربردترین تابلوهای تبلیغاتی تابلو نئون پلاستیک است. در این تابلو به طور کلی از ورقه‌های پکسی گلاس برای لبه حروف و هم برای سطح حروف استفاده می‌شود و انتشار نور در این تابلو از تمامی جهت‌ها صورت می‌گیرد.

5)تابلو شرکتی کریستال: تابلو کریستال از تابلوهای تبلیغاتی است که به تازگی وارد بازار شده است و از ورقه پلکسی گلاس شفاف و لبه چلنیوم ساخته شده است. برای ساخت تابلو کریستال از دانه‌های ریز کریستال برای زیر ورقه‌ی پلکسی گلاس استفاده می‌شود که این دانه‌های کریستال در رنگ‌های مختلفی در سطح بازار موجود هستند.

6)تابلو شرکتی پانچ دار: در این مدل برای سطح حروف از ورقه پلگسی گلاس استفاده می‌شود و توسط دستگاه لیزر مخصوص پانچ‌هایی به شکل دایره-ستاره و .. بر روی ورقه ایجاد می‌شود و با عبور نور از داخل این پانچ‌ها تصویری زیبا تشکیل می‌شود. لازم به ذکر است جنس لبه حروف می‌تواند چلنیوم و هم پلکسی و...... باشد.

7)تابلو شرکتی پولکی: تابلو پولکی هم جزو تابلوهای تبلیغاتی جدید محسوب می‌شود. در این مدل تابلو حروف برجسته از هر جنس و طرح و مدلی می‌تواند باشد و تنها تفاوت این تابلو با سایر تابلوهای تبلیغاتی نمای زیر حروف برجسته است. در تابلو پولکی برای نمای کار از پنل‌های پولکی استفاده می‌شود که بسیار جدید و زیبا است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تابلو سازی اریانا ساین

تیم تابلوسازی آریانا با امکانات در حال توسعه و متخصصان ماهر توانایی ساخت انواع تابلوهای مغازه و تابلوهای تبلیغاتی با کیفیت بالا در فرم های تابلو چلنیوم, نمای کامپوزیت, ترموود, لایت باکس و.. در ابعاد وسیعی را دارا می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]