اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804173833711817

بررسی تابلو چلنیوم کریستال و قیمت آن

کد: 139804173833711817

http://bit.ly/2YGsKAj

، تهران , (اخبار رسمی): هرچقدر تابلو تبلیغاتی درخشنده‌تر باشد افراد بیشتری را به خود جذب می‌کند. متریال‌هایی که به صورت شیشه‌ای هستند باعث شکست نور می‌شود و همین مورد باعث درخشندگی و زیبایی بیشتر تابلو خواهد شد.

تابلو چلنیوم کریستال
بررسی تابلو چلنیوم کریستال و قیمت آن

خلاقیت و نواوری از اصول تاثیر گذار در تبلیغات است. برای موفقیت در کسب و کار باید از تبلیغات گسترده استفاده شود. یکی از مهم ترین و پرکاربرترین روش‌های تبلیغاتی استفاده از تابلو تبلیغاتی است. در واقع تابلو تبلیغاتی از ابزارهای تبلیغات محیطی است. با توجه به گسترش روز افزون علم و دانش و تجهزات، طراحان متخصص و اموزش دیده، تابلوهای تبلیغاتی جدیدتر و منحصر به فردتر ارائه می‌دهند.

به طور مثال تابلو چلنیوم یکی از زیباترین تابلو تبلیغاتی است که در ابتدا فقط در مدل تابلو چلنیوم ساده در سطح بازار ارائه شد اما پس از مدتی با توجه به  ایده‌های خلاقانه طراحان، مدل‌های جدیدی مانند تابلو چلنیوم پانچی و .... نیز تولید شد.

تابلو چلنیوم از جنس المینیوم ساخته شده است که ضد خش و با دوام است که همین ویژگی باعث شده در مقابل شرایط محیطی و اب و هوایی مقاوم باشد.

برای ساخت تابلو چلنیوم کریستال از دانه‌های کریستالی و ورق پلکسی گلاس شفاف و ورقه‌های پلاستیک اکرولیک استفاه می‌شود. در واقع حروف کریستالی فقط از ورق پلکسی تخت استفاده نمی‌شود . بلکه قطعات کوچک بلوری شکل از جنس آکرولیک ساخته می‌شوند و روی ورق پلکسی شفاف پاچیده شده و با چسب مخصوص می‌چسبانند.

نوری که توسط SMD تولید می‌شود هنگام عبور از قطعات کریستال شکسته می‌شود و در چند جهت پخش می‌شود. این اتفاق موجب جلوه‌ی چندین برابری تابلو چنلیوم کریستالی می‌شود

نکات طراحی تابلو چلنیوم کریستال

با توجه به اینکه طراحی تابلو چلنیوم کریستالی بسیار مهم و حائز اهمیت است در ادامه نکاتی در مورد طراحی تابلو ارائه شده است. موارد مهم در طراحی تابلو چلنیوم کریستال عبارتند از:

انتخاب رنگ متناسب تابلو چلنیوم: رنگ‌های استفاده شده در طراحی تابلو باید متناسب با کسب و کار باشند و با هم هم خوانی داشته باشد.

مرغوبیت جنس تابلو چلنیوم: جنس موارد استفاده شده هرچقدر مرغوب تر باشد هم از لحاظ زیبایی و از از لحاظ ماندگاری مناسب‌تر است.

مکان نصب تابلو چلنیوم: نصب تابلوی تبلیغاتی در جایگاه مناسب و درست باشد تابلویی که برای کسب و کار انتخاب میکنیم می‌شود در محلی نصب شود که قابل دید باشد و و در زاویه مناسب نصب شود که از همه طرف قابل رویت باشد.

متن متناسب تابلو چلنیوم: متن استفاده شده باید در عین حال که کوتاه باشد مفهوم را هم برساند و از طرف دیگر هم جذابیت داشته باشد برای مخاطبان

سایز مناسب تابلو چلنیوم: سایز تابلو تبلیغاتی نباید خیلی بزرگ باشد به حدی که چشم را اذیت کند و نه خیلی کوچک باشد به گونه‌ای که درست دیده نشود .

قیمت تابلو چلنیوم کریستال

همانور که گفتیم یکی از مهم ترین موارد برای مشتریان جهت سفارش و خرید  تابلوی تبلیغاتی قیمت ساخت تابلوی تبلیغاتی است. افراد تمایل دارند که بتوانند باقیمت مناسب تابلوی تبلیغاتی با کیفیت سفارش دهند.

تابلوهای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند و بر این اساس قیمت‌ها متفاوت است که با توجه به میزان بودجه و سلیقه و درخواست مشتری این تابلوها ساخته و نصب می‌شوند. هر تابلوی تبلیغاتی اجزای مختلفی دارد مانند: زیرکار، رویه، بدنه، حروف برجسته، نورپردازی و رنگ کاری و دیگر مراحل اجرایی  که در هر مرحله قیمت بر اساس کیفیت و ابعاد متفاوت است بنابر این نمی‌توان یک قیمت ثابت در خصوص ساخت تابلو تبلیغاتی در اختیار قرار داد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت شرکت تابلو سازی اریانا ساین به آدرس www.arianasign.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تابلو سازی اریانا ساین

تیم تابلوسازی آریانا با امکانات در حال توسعه و متخصصان ماهر توانایی ساخت انواع تابلوهای مغازه و تابلوهای تبلیغاتی با کیفیت بالا در فرم های تابلو چلنیوم, نمای کامپوزیت, ترموود, لایت باکس و.. در ابعاد وسیعی را دارا می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی