اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807294143111817

بررسی رول تابلو چلنیوم

کد: 139807294143111817

http://bit.ly/32CzH8c

، تهران , (اخبار رسمی): در ادامه اطلاعاتی در مورد تابلو چلنیوم، رول تابلو چلنیوم، قیمت رول تابلو چلنیوم ارائه شده است.

رول تابلو چلنیوم
بررسی رول تابلو چلنیوم

تابلوهای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند که عبارتند از تابلو چلنیوم، تابلو کریستال، تابلو نئون پلاستیک، تابلو نئون، تابلو وکیوم، تابلو استیل، تابلو فلزی، تابلو پلاستیل و غیره که هر کدام از موارد گفته شده از اجزای مختلفی تشکیل شده است و نحوه ساخت متفاوتی با هم دارند و در نتیجه قیمت هر کدام از تابلوهای تبلیغاتی با هم متفاوت است. یکی از پرکاربردترین تابلوهای تبلیغاتی تابلو چلنیوم است.

تابلو چلنیوم به دلیل ویژگی‌ها و قابلیت‌ هایی که دارد بسیار مورد استقبال مشتریات عزیز قرار گرفته است. به دلیل شرایط اقتصادی موجود یکی از مهم ترین سوالات مشتریان در خصوص قیمت تابلو چلنیوم است. به طور کلی در خصوص تابلو چلنیوم نمی‌توان قیمت ثابتی گفت زیرا عوامل مختلفی در قیمت کلی تابلو چلنیوم تاثیر گذار است که این عوامل عبارتند از:

  • قیمت رول تابلو چلنیوم
  • مترمحیط تابلو چلنیوم
  • نمای تابلو چلنیوم

در ادامه توضیحاتی در اینمورد ارائه شده است.

رول تابلو چلنیوم

یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت تابلو چلنیوم رول تابلو چنلیوم است. معمولا عمده رول‌های چنلیوم در کشورهایی مانند اسپانیا، تایوان و چین تولید می‌شوند که از مهمترین تولید کنندگان این رول‌ها کشور اسپانیا است و از مرغوبترین برندهای چنلیوم در اسپانیا می‌توان به لبه چنلیوم آلوراپید اشاره کرد.

قیمت رول چلنیوم با در نظر گرفتن عرض و ضخامت آنها و همچنین کشور سازنده و ارائه دهنده آن کاملاً متفاوت است. این تفاوت سبب بالا یا پایین رفتن قیمت تابلو چلنیوم نیز می‌شود. یکی از مزیت‌های چنلیوم، تنوع در رنگ لبه‌ها است در واقع باید عنوان کرد که رول‌های چنلیوم در رنگ‌های متفاوتی تولید می‌شوند و با توجه به قیمت رنگ‌ها، قیمت رول‌های تولید شده نیز متفاوت هستند. به عنوان مثال ساخت تابلو چلنیوم با رنگ طلایی، قیمت به مراتب بالاتری نسبت به تابلو چلنیوم نقره‌ای خواهد داشت انواع رول چلنیوم عبارت است از:

  • رول چلنیوم طلایی 7 ، 9 و 11 سانتی
  • رول چلنیوم سوپر ساید طلایی یا نقره ای  7 ، 9 و 11 سانتی
  • رول چلنیوم فول پانچی  7 ، 9 و 11 سانتی
  • رول چلنیوم نقره ای  7 ، 9 و 11 سانتی
  • رول چلنیوم پانچی  7 ، 9 و 11 سانتی
  • رول چلنیوم سوپر ساید طلایی یا نقره ای  7 ، 9 و 11 سانتی
  • رول  چلنیوم مشکی  7 ، 9 و 11 سانتی
  • رول چلنیوم مشکی پانچی  7 ، 9 و 11 سانتی

متر محیط تابلو چلنیوم

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت تابلو چلنیوم متر محیط تابلو چلنیوم است. هرچقدر متر محیط تابلو چلنیوم بیشتر باشد در نتیجه مواد اولیه بیشتری برای ساخت نیاز دارد و مدت زمات ساخت طولانی‌تری خواهد داشت بر همین اساس قیمت تابلو چلنیوم بیشتر خواهد شد. برای محاسبه متر محیط تابلو چلنیوم لازم است مراحل زیر انجام شود:

1)ابتدا طرح مورد نظر در نرم افزار طراحی می‌شود سپس متن مور نظر را weld می‌کنند

2)برای weld کردن باید به قسمت Object=Shaping=Weld  وارد شد

3)سپس به  ترتیب Window=Dockers=Object Properties را اجرا کرده یا از کلید میانبر Alt+Enter استفاده می‌شود

7)در مرحله آخر در قسمت Length of curve متراژ تابلو چلنیوم بدست آمده است که با توجه به متراژ محیط و نرخ مصوب اتحادیه تابلو سازی قیمت تابلو چلنیوم محاسبه می‌شود

نمای تابلو چلنیوم

پس از ساخت حروف چلنیوم این حروف لازم است بر روی نمای مورد نظر نصب شوند. نمای زیر کار در واقع تکمیل کننده زیبایی تابلو تبلیغاتی است، نماهای تابلو چلنیوم انواع مختلفی دارد که هر کدام قیمت متفاوتی با هم دارد که عبارتند از :

1) نمای کامپوزیت: از ورقه‌های کامپوزیت المینیومی ساخته شده و کاربردهای مختلفی دارد 

2)نمای ترموود: برای ساخت ترموود چوب طبیعی را با گرمای بسیار بالا و همراه با بخار اب خشک می‌کنند که این پروسه باعث تولید چوبی طبیعی با کیفیت و با دوام خواهد شد.

3)نمای شیشه و سنگ: از دیگر نماها نمای سنگ و یا شیشه است که خیلی پرکاربرد نیست و انتخاب این نوع نما بسته به سلیقه مشتری دارد.

4)نمای پولکی: نمای پولکی از بروزترین نماها محسوب می‌شود در نمای پولکی همانطور که از نامش پیداست پنل‌هایی از پولک کنار هم قرار دارند و سپس حروف برجسته را بر روی این پنل‌ها نصب می‌کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تابلو سازی اریانا ساین

تیم تابلوسازی آریانا با امکانات در حال توسعه و متخصصان ماهر توانایی ساخت انواع تابلوهای مغازه و تابلوهای تبلیغاتی با کیفیت بالا در فرم های تابلو چلنیوم, نمای کامپوزیت, ترموود, لایت باکس و.. در ابعاد وسیعی را دارا می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار