اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805263961511817

حروف برجسته یونولیتی چیست؟

کد: 139805263961511817

http://bit.ly/31N1T7C

، تهران , (اخبار رسمی): حروف برجسته یونولیتی همانطور که از نامشان پیداست از یونولیت ساخته شده‌اند، ورقه‌های یونولیت، قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختلفی مانند وزن سبک و ضد آب بودن و رنگ‌پذیر بودن و کندسوزی ... را دارا است و بر همین اساس برای تزئینات و دکراسیون‌های داخلی و نمایشگاه‌ها و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حروف برجسته یونولیتی
حروف برجسته یونولیتی چیست؟

حروف برجسته یونولیتی همانطور که از نامش پیداست از یونولیت ساخته شده است، ورقه‌های یونولیت قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختلفی مانند وزن سبک و ضد آب بودن و رنگ‌پذیر بودن و کندسوزی و. .. را دارا است و بر همین اساس برای تزئینات و دکراسیون‌های داخلی و نمایشگاه‌ها و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای برش حروف برجسته یولونیتی از دستگاه لیزر استفاده می‌شود که بسیار دقیق و ظریف است. برای برش در دستگاه لیزر بر خلاف بقیه دستگاه‌های برش مانند برش دستی المنتی و دستگاه CNC محدودیت برش وجود ندارد.

برای رنگ آمیزی حروف برجسته یونولیتی از رنگ‌های اکریلیک و پلاستیک استفاده می‌شود. حروف برجسته یونولیتی انواع مختلفی دارد که عبارتند از حروف برجسته یونولیت ساده، حروف برجسته یونولیتی استیکری، حروف برجسته یونولیتی پلکسی گلاس. در حروف برجسته یونولیت ساده، تنها از یونولیت‌ها به شکل ساده برای ساخت حروف برجسته استفاده می‌شود، اما در حروف برجسته یونولیتی استیکری، استیکرهایی توسط دستگاه برش شبرنگ برش داده می‌شود و بر روی یونولیت‌ها نصب می‌شود. برای ساخت حروف برجسته یونولیت پلگسی گلاس از ورقه‌های پلگسی گلاس استفاده می‌شود و این ورقه‌ها توسط چسب مخصوص بر روی یولونیت چسبانده می‌شود، ورقه‌های پلکسی گلاس به دلیل سطح براق و جلوه خاصی که دارد از زیباترین حروف برجسته یونولیتی محسوب می‌شود.

حروف برجسته و انواع آن

حروف برجسته انواع مختلفی دارد که هر کدام زیبایی و ویژگی خاص خود را دارد که عبارتند هستند از:

حروف برجسته استیل: حروف برجسته استیل از ورقه‌های استیل ساخته شده است و به دلیل درخشندگی و براقیتی که دارد بسیار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

حروف برجسته فلزی: از دیگر حروف برجسته، حروف برجسته فلزی است که همانطور که از نامش پیداست از ورقه‌های فلز ساخته شده است و به دلیل خاصیتی که فلز دارد و نور را از خود عبور نمی‌دهد برای نورپردازی بین حروف برجسته و نمای زیر کار فاصله‌ای ایجاد می‌کنند و از لامپ‌های اس ام دی در داخل حروف استفاده می‌شود و به این ترتیب از لبه کار نور عبور می‌کند.

حروف برجسته نئون پلاستیک: حروف برجسته نئون پلاستیک به طور کلی از ورقه‌های پلکسی گلاس ساخته شده است. ورقه‌های پلکسی گلاس در رنگ‌های مختلف در سطح بازار موجود است.

حروف برجسته وکیوم : یکی از گران‌ترین حروف برجسته، حروف برجسته وکیوم است. حروف برجسته وکیوم همان حروف برجسته سه بعدی است که بسیار زیبا و متفاوت است.

حروف برجسته پترن: حروف برجسته پترن یکی از حروف برجسته زیبا با اشکال هندسی و متفاوت است. حروف برجسته پترن از ورقه‌های پلکسی دو لایه و لبه چلنیوم ۰.۴ طلایی پانچ واس ام دی بلوکی وپی وی سی ۱۰ میل با برش CNC  تشکیل شده است.

حروف برجسته لاس‌وگاسی: جنس حروف برجسته لاسوگاسی از فلز است. اسم دیگر حروف برجسته لاس وگاسی، حروف برجسته لامپی و یا حروف برجسته  لترلایت هم نیز است. در حروف برجسته لاس وگلاسی روزنه‌هایی وجود دارد که لامپ در داخل آنها قرار گرفته است و باعث نورپردازی و روشنایی و در نهایت زیبایی کار می‌شود.

حروف برجسته کریستال: یکی از جدیدترین حروف‌های برجسته، حروف برجسته کریستال است. برای ساخت حرروف برجسته کریستال از دانه‌های کریستال و ورقه‌های پلکسی گلاس شیشه‌ای استفاده می‌شود.

حروف برجسته چلنیوم: یکی از پرکاربردترین حروف‌های برجسته، حروف برجسته چلنیوم است. حروف برجسته چلنیوم از ورقه‌های آلومینیوم و ورقه‌های پلکسی گلاس ساخته شده است.

حروف برجسته پانچدار: حروف برجسته پانچدار به حروفی گفته می‌شود که بر روی لبه‌های حروف توسط دستگاه لیزر برش‌هایی به شکل‌های مختلف دایره‌ای و ستاره‌ای و ... ایجاد می‌شود تا با عبور نور از داخل این پانچ‌ها حروف برجسته جلوه‌ای زیبا داشته باشد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات در حروف برجسته یونولیتی و تابلو یونولیت می‌توانند به سایت شرکت تابلوسازی آریانا ساین به آدرس arianasign.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تابلو سازی اریانا ساین

تیم تابلوسازی آریانا با امکانات در حال توسعه و متخصصان ماهر توانایی ساخت انواع تابلوهای مغازه و تابلوهای تبلیغاتی با کیفیت بالا در فرم های تابلو چلنیوم, نمای کامپوزیت, ترموود, لایت باکس و.. در ابعاد وسیعی را دارا می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل