اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806224035811817

تولید انواع تابلو تبلیغاتی در استان قم و قیمت آن

کد: 139806224035811817

http://bit.ly/32HNxpu

، تهران , (اخبار رسمی): در ادامه اطلاعاتی در مورد انواع تابلو تبلیغاتی، قیمت تابلو تبلیغاتی و ... ارائه شده است.

تابلو تبلیغاتی در قم
تولید انواع تابلو تبلیغاتی در استان قم و قیمت آن

افراد معمولا مغازه‌ای را برای خرید خود انتخاب می‌کنند که تابلو تبلیغاتی جذاب‌تر و منحصر به فرد تری داشته باشد. پس طراحی تابلو تبلیغاتی برای موفقیت و دیده شدن بسیار حائز اهمیت است. در واقع تابلو تبلیغاتی لازم است به گونه‌ای طراحی شود که در عین حال که زیبا و جدید است متناسب با کسب و کار مورد نظر هم باشد.

هرچقدر یک تابلو تبلیغاتی زیباتر، مدرن‌تر و خاص‌تر باشد در ذهن مخاطب ماندگری بیشتر خواهد داشت و باعث جذب مشتریان بیشتری خواهد شد. پس لازم است طراحی و ساخت تابلوه یک شرکت معتبر و متخصص سپرده شود.

بهترین شرکت تابلوسازی

استفاده از تابلو تبلیغاتی در موفقیت یک کسب و کار بسیار تاثیر گذار است. البته در صورتی که طراحی و ساخت تابلو تبلیغاتی طبق اصول انجام شود. حال سوالی که برای مخاطبان پیش می‌آید این است که ساخت تابلو تبلیغاتی خود را به کجا سپرد؟ شرکت تابلوسازی اریانا با چندین سال تجربه و مهارت و با کمک طراحان متخصص و مجرب خود تولید کننده انواع مختلف تابلوهای تبلیغاتی با بهترین و مدرن‌ترین طرح‌ها است.

قیمت و انواع تابلو تبلیغاتی

عوامل مختلفی در قیمت کلی تابلو تبلیغاتی تاثیر گذار است که این عوامل عبارتند از :

  • نوع تابلو تبلیغاتی

تابلو تبلیغاتی انواع مختلفی دارد که عبارتند از : تابلو چلنیوم، تابلو فلکسی، تابلو استیل، تابلو فلزی، تابلو لاسوگاسی، تابلو نئون، تابلو نئون پلاستیک، تابلو لبه پانچ، تابلو وکیوم، تابلو کریستال، تابلو فانتا کروم، تابلو پولکی و .....که هر کدام از تابلوهای گفته شده بر اساس نوع و میزان متریال استفاده شده قیمت جداگانه‌ای دارند. به طور مثال قیمت تابلو وکیوم به دلیل اینکه نحوه ساخت دشوارتری دارد از قیمت تابلو چلنیوم بالاتر است.

نوع نمای زیر حروف: نمای زیر کار در واقع تکمیل کننده زیبایی تابلو تبلیغاتی است که انواع مختلفی دارد، مانند:

 نمای کامپوزیت: نمای کامپوزیت از ورقه‌های کامپوزیت المینیومی ساخته شده و کاربردهای مختلفی دارد.

نمای ترموود: در واقع در این روش چوب طبیعی را با گرمای بسیار بالا و همراه با بخار اب خشک می‌کنند که این پروسه باعث تولید چوبی طبیعی با کیفیت و با دوام خواهد شد.

نمای شیشه و سنگ: از دیگر نماها نمای سنگ و یا شیشه است که خیلی پرکاربرد نیست و انتخاب این نوع نما بسته به سلیقه مشتری دارد.

نمای پولکی: یکی از جدیدترین نماها، نمای پولکی است. در نمای پولکی همانطور که از نام آن پیداست پنل‌هایی از پولک را در کنار هم قرار می‌دهند و سپس حروف برجسته را بر روی این پنل‌ها نصب می‌کنند.

منبع تغذیه: یکی از اجزای تابلوهای تبلیغاتی منبع تغذیه است که در دو نوع ضد اب و معمولی است و قیمت منبع تغذیه معمولی پایین‌تر از قیمت منبع تغذیه ضد اب است.

اس ام دی: از لامپ‌های اس ام دی برای نورپردازی حروف برجسته استفاده می‌شود که در سه مدل تک رنگ و هفت رنگ و فول کالر است که هزینه اس ام دی فول کالر بالاتر از هزینه سایر اس ام دی‌ها است.

ورقه پی وی سی: برای زیرسازی حروف از ورقه‌های پی وی سی استفاده می‌شود. ورقه‌های پی وی سی در ضخامت‌های مختلف موجود هستند و هر چقدر ضخامت ورقه‌ها بیشتر باشد قیمت ان هم بالاتر خواهد شد.

شرکت اریانا با در اختیار داشتن فضایی مناسب و تجهیزات پیشرفته خود و به دلیل داشتن رزمه کاری موفق و نمونه کارهای متنوع و زیبا، علاوه بر ثبت سفارش در استان تهران در سایر استان‌های دیگر و همچنین کشورهای همسایه مانند عراق، عمان، امارات و کویت و ... ثبت سفارش انجام می‌دهد.

هدف شرکت تابلوسازی اریانا رضایت مشتریان است به همین خاطر تابلوسازی اریانا با به کارگیری متریال درجه یک در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه نسبت به سایر رقبا، تابلو تبلیغاتی طراحی و تولید می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تابلو سازی اریانا ساین

تیم تابلوسازی آریانا با امکانات در حال توسعه و متخصصان ماهر توانایی ساخت انواع تابلوهای مغازه و تابلوهای تبلیغاتی با کیفیت بالا در فرم های تابلو چلنیوم, نمای کامپوزیت, ترموود, لایت باکس و.. در ابعاد وسیعی را دارا می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]