اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805163935911817

بررسی تابلو نئون پلاستیک

کد: 139805163935911817

http://bit.ly/31EAswB

، تهران , (اخبار رسمی): بسیاری از افراد تابلو نئون را با تابلو نئون پلاستیک اشتباه می‌گیرند و تصور میکنند هر دو این تابلوها یکی هستند اما تفاوت‌هایی با هم دارند.

تابلو نئون پلاستیک
بررسی تابلو نئون پلاستیک

تابلو نئون از تابلوهایی است که از دیرباز تا به حال با توجه به قیمت مناسبی که نسبت به سایر تابلو تبلیغاتی دارد توسط عموم مردم استفاده شده است. نئون یک نوع گازی بیرنگ است که در طبیعت وجود دارد.

دانشمندی به نام کلود از لوله‌ای استفاده کرد که داخل ان را پر گاز نئون بود و سپس با متصل کردن دو عد الکترود به دوسر لوله و عبور جریان برق از این گاز رنگ قرمزی ایجاد کرد که با طراحی  و ترکیب مناسب این لوله‌ها در کنار هم تابلو نئون به وجود امد. پس از مدتی تابلو نئون پیشرفت کرد و تعداد رنگ‌های بیشتری از ترکیب گازهای مختلف با هم به وجود امد.

به طور مثال از گاز هیدروژن برای ایجاد رنگ صورتی و گاز ارگون برای ایجاد رنگ ابی استفاده می‌شد اما در خصوص تابلو نئون پلاستیک باید گفت این تابلو جزو دسته بندی تابلو نئون محسوب نمی‌شود و کاملا مشابه تابلو چلنیوم است و فقط در جنس لایه دور حروف با یکدیگر تفاوت دارند.

قیمت تابلو نئون پلاستیک

برای ساخت تابلو لبه هندی زمان و دقت و ظرافت بیشتری لازم است و در واقع می‌توان گفت ساخت تابلو لبه هندی از ساخت تابلو کنشکاف مقداری دشوارتر است. تابلو تبلیغاتی که زمان ساخت طولانی‌تر و نحوه ساخت دشوارتری داشته باشد به مراتب هزینه و قیمت بالاتری هم خواهد داشت. اما به طور دقیق نمی‌توان قیمتی ثابت در خصوص تابلو تبلیغاتی لبه هندی و یا تابلو تبلیغاتی کنشکاف ارائه داد زیرا عوامل مختلفی در قیمت کلی تابلوهای تبلیغاتی تاثیر گذار است که این عوامل عبارتند از :

1)سایز تابلو: سایز تابلوهای تبلیغاتی بر اساس متر محیط محاسبه می‌شود و هرچقدر سایز تابلو تبلیغاتی بیشتر باشد مواد اولیه بیشتری مصرف می‌شود و زمان ساخت طولانی تری خواهد داشت و در نتیجه قیمت تابلو بالاتر خواهد شد

2)نوع اسم ام دی: تابلوهای تبلیغاتی که نیاز به نورپردازی دارند برای نورپردازیاز لامپ‌های اس ام دی استفاده می‌شود. لامپ‌های اسم ام دی انواع مختلفی دارد  که عبارتند از : اس ام دی تک رنگ، اس ام دی ار جی بی، اس ام دی فول کالر. در اس ام دی تک رنگ تنها یک رنگ نور انتشار داده می‌شود و در اسم ام دی ار جی بی امکان انتشار 7 رنگ وجود دارد و  در اس ام دی فول کالر 16 میلیون رنگ انتشار داده می‌شود. به طور کلی می‌توان گفت اس ام دی فول کالر نسبت به اس ام دی هفت رنگ و تک رنگ هزینه بالاتری دارد.

3)نوع منبع تغذیه: یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در قیمت تابلو تبلیغاتی نوع منبع تغذیه است. منبع تغذیه در دو مدل معمولی و ضد اب در سطح بازار موجود است و به طورحتم منبع تغذیه‌ای که ضد اب است هزینه بالاتری نسبت به منبع تغذیه‌ای دارد که معمولی است.

تابلو نئون پلاستیک لبه هندی و کنشکاف

در تابلو نئون پلاستیک لبه هندی هم جنس ورقه‌های سطح و  هم لبه کار از پلکسی گلاس است اما در این تابلو به جای اینکه لبه حروف بالاتر از حروف باشد، حروف و لبه در یک سطح قرار دارند. در واقع برای ساخت این حروف بعد از انکه حروف و لبه‌های مورد نظر برش داده شد، حروف برش داده شده دقیقا بر روی لبه قرار می‌گیرد به طوری که هیچ لبه اضافی در اطراف حروف دیده نمی‌شود. به طور کلی برای ساخت تابلو لبه هندی نسبت به ساخت تابلو لبه کنشکاف هم زمان بیشتری و هم دقت و ظرافت بیشتر صرف می‌شود.

تابلو نئون پلاستیک لبه هندی کاملا مشابه تابلو نئون پلاستیک لبه کنشکاف است و تنها تفاوت این دو مدل در نحوه قرار گرفتن حروف بر روی لبه تابلو تبلیغاتی است.

در تابلو نئون پلاستیک لبه کنشکاف جنس ورقه روی حروف و لبه حروف از پلکسی گلاس است و برای ساخت این تابلو تبلیغاتی بعد از برش لبه‌های مورد نظر توسط دستگاه مخصوص با ایجاد یک شکاف در طول لبه حروف و قرار گرفتن حروف در داخل ان، حروف اصلی تقریبا در داخل لبه کار فیکس می‌شود به گونه‌ای که سطح لبه از سطح حرف بالاتر و کاملا قابل رویت است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تابلو سازی اریانا ساین

تیم تابلوسازی آریانا با امکانات در حال توسعه و متخصصان ماهر توانایی ساخت انواع تابلوهای مغازه و تابلوهای تبلیغاتی با کیفیت بالا در فرم های تابلو چلنیوم, نمای کامپوزیت, ترموود, لایت باکس و.. در ابعاد وسیعی را دارا می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار