اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806013978511817

قیمت تابلو تبلیغاتی چگونه محاسبه می‌شود؟

کد: 139806013978511817

http://bit.ly/2KUrwxM

، تهران , (اخبار رسمی): محاسبه قیمت اکثر تابلو تبلیغاتی بر اساس متر محیط است و محاسبه برخی دیگر از تابلوهای تبلیغاتی بر اساس متر مربع. به طور مثال تابلوهای فلکسی فیس بر اساس متر مربع محاسبه می‌شوند و محاسبه قیمت تابلوهای حروف برجسته و تابلو نئون پلاستیک و تابلو چلنیوم ... بر حسب متر محیط است.

نحوه محاسبه قیمت تابلو تبلیغاتی
قیمت تابلو تبلیغاتی چگونه محاسبه می‌شود؟

عوامل موثر در قیمت تابلو تبلیغاتی

نوع تابلو تبلیغاتی: تابلو تبلیغاتی انواع مختلفی دارد که عبارتند از : تابلو چلنیوم، تابلو فلکسی، تابلو استیل، تابلو فلزی، تابلو لاسوگاسی، تابلو نئون، تابلو نئون پلاستیک، تابلو لبه پانچ، تابلو وکیوم، تابلو کریستال، تابلو فانتا کروم، تابلو پولکی و ... که هر کدام از تابلوهای گفته شده بر اساس نوع و میزان متریال استفاده شده قیمت جداگانه‌ای دارد. به طور مثال قیمت تابلو وکیوم به دلیل اینکه نحوه ساخت دشوارتری دارد از قیمت تابلو چلنیوم بالاتر است.

نوع نمای زیر حروف: نمای زیر کار در واقع تکمیل کننده زیبایی تابلو تبلیغاتی است که انواع مختلفی دارد، مانند:

 نمای کامپوزیت: نمای کامپوزیت از ورقه‌های کامپوزیت المینیومی ساخته شده و کاربردهای مختلفی دارد.

نمای ترموود: در واقع در این روش چوب طبیعی را با گرمای بسیار بالا و همراه با بخار اب خشک می‌کنند که این پروسه باعث تولید چوبی طبیعی با کیفیت و با دوام خواهد شد.

نمای شیشه و سنگ: از دیگر نماها نمای سنگ و یا شیشه است که خیلی پرکاربرد نیست و انتخاب این نوع نما بسته به سلیقه مشتری دارد.

نمای پولکی: یکی از جدیدترین نماها، نمای پولکی است. در نمای پولکی همانطور که از نامش پیداست پنل‌هایی از پولک را در کنار هم قرار می‌دهند و سپس حروف برجسته را بر روی این پنل‌ها نصب می‌کنند.

منبع تغذیه: یکی از اجزای تابلوهای تبلیغاتی منبع تغذیه است که در دو نوع ضد اب و معمولی است و قیمت منبع تغذیه معمولی پایین‌تر از قیمت منبع تغذیه ضد اب است.

اس ام دی: از لامپ‌های اس ام دی برای نورپردازی حروف برجسته استفاده می‌شود که در سه مدل تک رنگ و هفت رنگ و فول کالر است که هزینه اس ام دی فول کالر بالاتر از هزینه سایر اس ام دی‌ها است.

ورقه پی وی سی: برای زیرسازی حروف از ورقه‌های پی وی سی استفاده می‌شود. ورقه‌های پی وی سی در ضخامت‌های مختلف موجود هستند و هر چقدر ضخامت ورقه‌ها بیشتر باشد قیمت ان هم بالاتر خواهد شد.

سایز تابلو تبلیغاتی: یکی از مهم ترین عوامل در قیمت گذاری تابلو تبلیغاتی سایز تابلو تبلیغاتی است. به طور حتم هر چقدر سایز تابلو تبلیغاتی بیشتر باشد مواد اولیه بیشتری استفاده خواهد شد و از طرف دیگر زمان ساخت تابلو تبلیغاتی بیشتر خواهد شد و بر همین اساس هزینه تابلو بالاتر خواهد بود.

تغییرات نرخ ارز و دلار: با توجه به وضع اقتصادی موجود قیمت‌ها روزانه در حال تغییر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تابلو سازی اریانا ساین

تیم تابلوسازی آریانا با امکانات در حال توسعه و متخصصان ماهر توانایی ساخت انواع تابلوهای مغازه و تابلوهای تبلیغاتی با کیفیت بالا در فرم های تابلو چلنیوم, نمای کامپوزیت, ترموود, لایت باکس و.. در ابعاد وسیعی را دارا می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]