اطلاعات تماس
  • 091977*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802263685310797

برای درمان بواسیر به چه پزشکی مراجعه کرد؟

کد: 139802263685310797

http://bit.ly/2YxyLQ0

، تهران , (اخبار رسمی): علائم بواسیر مشخص و واضح است و در دسته بیماری‌های پر نشانه قرار دارد. درمان این بیماری به علت ایجاد التهاب و از هم گسیختگی رگ‌ها و بافت‌های اطراف مقعد باید توسط پزشک متخصص مجرب انجام شود.

برای درمان بواسیر به چه پزشکی مراجعه کنیم؟
دکتر بواسیر

 انتخاب بهترین جراح و دکتر بواسیر برای درمان بسیار مهم است

بیماری بواسیر یا هموروئید یکی از انواع بیماری‌های شایع و دردناک است که جزو بیماری‌های ناحیه مقعد دسته بندی شده است. حدود 50 درصد از افراد جامعه حداقل برای یک مرتبه آن را در طول زندگی خود تجربه خواهند کرد.

بواسیر به گشاد شدن سیاهرگ‌ها در ناحیه‌ی مقعد اطلاق می‌شود که می‌تواند به صورت داخلی در مجرای مقعد یا به صورت خارجی در مدخل مقعد رخ دهد.

این بیماری می‌تواند ناشی از علل مختلفی باشد که از جمله مهمترین آنها می‌توان به رژیم بدون فیبر، افزایش سن، برخی از بیماری‌ها، سرطان‌ها و نشستن، ایستادن‌های طولانی مدت اشاره کرد.

بیماری بواسیر یا هموروئید با علائمی از جمله درد، خارش، التهاب و تورم همراه است و حتی ممکن است فرد را دچار خونریزی کند. اما در صورت ابتلا به این عارضه جای هیچ نگرانی نیست زیرا امروزه با پیشرفت علم و فناوری، درمان این بیماری به راحتی و با استفاده از روش لیزر درمانی قابل انجام است.

درمان بواسیر یا هموروئید

جهت درمان این بیماری انتخاب بهترین جراح و دکتر بواسیر با تجربه در زمینه جراحی مشکلات مقعدی بسیار مهم است. 

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و درمان می‌توانند به کلینیک زارعی مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک زارعی

اگر برای درمان بیماری هایی مثل هموروئید ( بواسیر )، شقاق ، فیستول و کیست مویی  به دنبال کلینیک مجهز و یک پزشک متخصص با تجربه و حرفه ای در این زمینه هستید کلینیک زارعی یکی از ایده آل ترین انتخاب هاست. ما فقط در کلام این را نمی گوییم که کلام ادعایی بیش نیست. آمار بالای درمان های موفق ما در کنار رضایت بالای بیماران و مراجعین به کلینیک ما گویای همه چیز است.

اطلاعات تماس
  • 091977*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان