اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802283688111817

بررسی تابلو فلکسی

کد: 139802283688111817

http://bit.ly/2YFle97

، تهران , (اخبار رسمی): تابلوی فلکس در مقابل نور و گرما بسیار با دوام است و به این دلیل در شرایط جوی و محیطی و آب و هوایی مختلف بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تابلو فلکسی
بررسی تابلو فلکسی

تابلو فلکسی با توجه به مقرون به صرفه بودن و مقاومت بالایی که دارد بسیار مورد استفاده عموم مردم است

یکی دیگر از مدل‌های تابلو تبلیغاتی، تابلو فلکسی است. تابلو فلکسی با توجه به مقرون به صرفه بودن و مقاومت بالایی که دارد بسیار مورد استفاده عموم مردم است، اما خیلی از این افراد اطلاعاتی در خصوص تابلو فلکس ندارند. در ادامه‌ توضیحاتی در مورد این مدل تابلو ارائه شده است.

منظور از تابلو فکس چیست؟

تابلو فلکس فیس از حدود سال ۱۳۷۵ وارد بازار ایــران شد و در آن زمان تابلو فلکس نسبت به سایر تابلوهای تبلیغاتی هم جلوه و هم نورپردازی بهتری داشت و این مورد باعث شد بسیار مورد استفاده عموم مردم قرار گیرد.

فلکسی فیس، متریالی است که برای تابلوهای سردر کسب و کارهای مختلف استفاده می‌شود. تابلو فلکس دارای دو نوع چینی و کره‌ای است که تفاوت این دو مدل در  کیفیت چاپ و مقاومت فلکس است. تابلو فلکس کره‌ای چه از لحاظ کیفیت چاپ و چه از لحاظ مقاومت فلکس بهتر است.

در اصل تابلو فلکس یکی از مقرون به صرفه‌ترین تابلوهای تبلیغاتی است و یکی از مهم ترین خصوصیات این تابلو تبلیغاتی این است که رویه تابلو فلکس قابل تعویض است و به راحتی می‌توان بعد از مدتی رویه تابلو فلکس را تغییر داد. در نهایت این تابلو تبلیغاتی هم مانند سایر تابلوهای تبلیغاتی هر سال نیاز به سرویس لامپ‌ها و... دارد.

معنی انگلیسی واژه فلکس انعطاف پذیری است که اسم این تابلو هم بر همین اساس انتخاب شده است زیرا تابلو فلکسی بسیار قابل انعطاف بوده و به هر شکل و مدلی که مد نظر مشتریان باشد می‌توان آن را تغییر حالت داد.

تفاوت تابلو فلکس و بنر

تابلو فلکس شباهت بسیاری با بنر تبلیغاتی دارد و خیلی از عزیزان گمان می‌کنند که هر دو یکسان هستند اما تابلوفلکس با بنر تبلیغاتی تفاوت دارد؛ در بنر تبلیغاتی هیچگونه نوری استفاده نمی‌شود و جنس بنر به گونه‌ای است که نور را از خود عبور نمی‌دهد اما در تابلو فلکسی جنس فلکس به گونه‌ای است که نور بتواند از آن عبور کند.

همیشه تابلو فلکسی تیره‌تر از بنر چاپ می‌شود و علت آن هم وجود لامپ مهتابی داخل تابلو است. اگر فلکسی مانند بنر چاپ شود در طول شب که مهتابی داخل تابلو روشن می‌شود کار چاپ شده تا حد زیادی بی حال و بی رنگ و رو خواهد شد.

انواع تابلو فلکس و قیمت آن

روکش‌هایی که روی تابلو فلکس قرار می‌گیرد به دو روش نصب می‌شود:

  • اسپری کلیپسی
  • پرچی

همچنین تابلو فلکس دو نوع دارد:

الف) تابلو فلکسی فیس: این مدل از تابلوسازی به شیوه فلکس از دو عدد فریم تشکیل شده است که در فریم زیرین مهتابی که عامل نور است بر روی ورق گالوانیزه تعبیه می‌شود و در فریم رو پارچه قرار می‌گیرد.

ب) تابلوی تک فریم: این تابلو از یک فریم تشکیل شده که روی پارچه قرار می‌گیرد و از پرژکتور برای نوردهی آن استفاده می‌شود که از لحاظ هزینه هم مقرون به صرفه‌تر است.

با توجه به موارد گفته شده نمی‌توان هزینه‌ی ثابتی در خصوص قیمت تابلو فلکس اعلام کرد در واقع قیمت تابلو فلکس بسته به مدلی است که مشتریان برای کسب و کار از آن استفاده می‌کنند.

مراحل ساخت تابلو فلکس

ساخت تابلو فلکس در 4 مرحله انجام می‌شود که این مراحل عبارتند از:

  1. طراحی تابلو که توسط طراحان گرافیکی و بیشتر توسط نرم افزار فتوشاپ انجام می‌شود
  2. چاپ طرح بر روی متریال فلکس که توسط دستگاه‌های چاپ out door انجام می‌شود
  3.  ساخت قاب پروفیلی که فلکس بر روی آن نصب می‌شود
  4. مرحله نصب مهتابی بروی ورق‌های گالوانیزه که اصطلاحا سینی مهتابی گفته می‌شود و بصورت کشوئی در قاب پروفیلی قرار می‌گیرد

علاقه مندان برای سفارش مرغوب‌ترین و با کیفیت‌ترین تابلو فلکسی با جذب جوهر بالا و استحکام بالا و سطح صاف و زیبا به سایت شرکت تابلوسازی اریانا ساین مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تابلو سازی اریانا ساین

تیم تابلوسازی آریانا با امکانات در حال توسعه و متخصصان ماهر توانایی ساخت انواع تابلوهای مغازه و تابلوهای تبلیغاتی با کیفیت بالا در فرم های تابلو چلنیوم, نمای کامپوزیت, ترموود, لایت باکس و.. در ابعاد وسیعی را دارا می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]