اطلاعات تماس
  • 091977*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802293689910797

بررسی شکل ظاهری بواسیر خارجی و داخلی در زنان و مردان

کد: 139802293689910797

http://bit.ly/2YEPiS6

، تهران , (اخبار رسمی): هموروئید زمانی رخ می‌دهد که مویرگ‌ها و رگ‌های ناحیه‌ی مقعد در اثر فشار شدید دچار التهاب، کشیدگی و پارگی شوند. در ادامه بررسی شده است که در هنگام بروز هموروئید چه اتفاقی رخ می‌دهد.

شکل ظاهری و عکس بواسیر خارجی و داخلی در زنان و مردان
شکل ظاهری و عکس بواسیر

بواسیر داخلی ممکن است تا مدت‌ها علائم و نشانه‌های خود را نشان ندهد

بواسیر بسته به اینکه در رگ‌های کدام ناحیه از مقعد رخ دهد به دو نوع داخلی و خارجی تقسیم می‌شود.

 بواسیر داخلی

در این حالت محل قرار گرفتن رگی که دچار آسیب و التهاب شده است در قسمت داخلی مقعد و درون رکتوم است. به همین دلیل این نوع هموروئید علائم و نشانه‌های ظاهری زیادی به همراه ندارد. در چنین بواسیرهایی بیرون زدگی و خونریزی مشاهده نمی‌شود و از آنجایی که تعداد گیرنده‌های درد در قسمت داخلی مقعد بسیار کمتر است با درد زیادی همراه نیست.

بواسیر داخلی ممکن است تا مدت‌ها علائم و نشانه‌های خود را نشان ندهد و در اغلب موارد شخص به وجود آن پی نبرد. در بسیاری از بواسیرهای داخلی خونریزی داخلی رخ می‌دهد و در نتیجه شخص بدون آنکه متوجه شود دچار کم خونی شدید می‌شود. در بیشتر موارد علت آن را هم نمی‌توان پیدا کرد. بواسیر داخلی خطر ابتلا به کم خونی و فقر آهن را به دنبال دارد.

بواسیر خارجی

بواسیر خارجی در دیواره‌ی داخلی و قسمت خارجی مقعد رخ می‌دهد و زمانی این نوع از بواسیر اتفاق می‌افتد که بر رگ‌های ناحیه‌ی خارجی مقعد فشاری بیش از اندازه وارد شود. به دنبال آن این رگ‌ها دچار التهاب و پارگی می‌شوند . هموروئید خارجی همراه با بیرون زدگی‌هایی است که در اثر التهاب و از هم گسیختگی دیواره‌ی رگ‌های مقعد به وجود می‌آید.

در بواسیر نوع خارجی بیرون زدگی‌های گوشتی شکل و نامنظم در اطراف مقعد قابل رویت است.

از آنجایی که تعداد گیرنده‌های درد در قسمت خارجی مقعد بسیار بیشتر است این نوع هموروئید با درد بسیار زیادی همراه است و شخص در حین دفع مدفوع با خونریزی و درد زیادی مواجه می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک زارعی

اگر برای درمان بیماری هایی مثل هموروئید ( بواسیر )، شقاق ، فیستول و کیست مویی  به دنبال کلینیک مجهز و یک پزشک متخصص با تجربه و حرفه ای در این زمینه هستید کلینیک زارعی یکی از ایده آل ترین انتخاب هاست. ما فقط در کلام این را نمی گوییم که کلام ادعایی بیش نیست. آمار بالای درمان های موفق ما در کنار رضایت بالای بیماران و مراجعین به کلینیک ما گویای همه چیز است.

اطلاعات تماس
  • 091977*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی