اطلاعات تماس
  • 091977*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802293690310797

درمان خانگی کیست مویی یا سینوس پیلونیدال

کد: 139802293690310797

http://bit.ly/2YEn0aG

، تهران , (اخبار رسمی): روش‌های درمان خانگی و گیاهی نمی‌تواند به طور قطعی کیست مویی را درمان کند و نیاز به درمان‌های پزشکی دارد.

درمان خانگی کیست مویی یا سینوس پیلونیدال | کلینیک زارعی
درمان خانگی کیست مویی یا سینوس پیلونیدال | کلینیک زارعی

روش های درمان خانگی صرفا برای کاهش علائم و نشانه‌های درد و عفونت موثرند و روش درمان قطعی نیستند

کیست مویی یا سینوس پیلونیدال از آن دسته مشکلاتی است که برای درمان قطعی آن باید به پزشک متخصص مراجعه کرد. با استفاده از روش‌های درمان خانگی و گیاهی نمی‌توان آن را در منزل درمان کرد.

کیست مویی مقاومت زیادی در برابر درمان‌های خانگی نشان می‌دهد و هیچ نتیجه‌ی موفقیت آمیزی از طریق روش‌های درمان خانگی و گیاهی برای درمان کیست مویی تا به امروز گزارش نشده است.

روش‌های درمان خانگی صرفا برای کاهش علائم و نشانه‌هایی مثل درد و عفونت و التهاب موثرند و به عنوان روش درمان قطعی شناخته نمی‌شوند.

نشستن روزانه 20 دقیقه در ظرف آب گرم برای تسکین درد و التهاب مفید است. همچنین استفاده از ژل آلوئه ورا برای کاهش عفونت و التهاب محل کیست مویی نیز می‌تواند مفید باشد.

برای کاهش عفونت و ترشحات بدبو می‌توان از ترکیب آب گرم و زردچوبه استفاده کرد و خمیر آن را برای مدت 20 دقیقه بر روی محل کیست مویی قرار دارد.

می‌توان روغن کرچک را بر روی کیست مویی به آرامی مالید و سپس به وسیله‌ی یک باند تمیز آن را بست تا التهاب و عفونت آن کاهش یابد.

عصاره‌ی روغن درخت چای می‌تواند عفونت محل کیست مویی را کاهش دهد. اگر کیست مویی متورم و عفونی است هر روز محل آن باید با  سرکه‌ی سیب شسته شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک زارعی

اگر برای درمان بیماری هایی مثل هموروئید ( بواسیر )، شقاق ، فیستول و کیست مویی  به دنبال کلینیک مجهز و یک پزشک متخصص با تجربه و حرفه ای در این زمینه هستید کلینیک زارعی یکی از ایده آل ترین انتخاب هاست. ما فقط در کلام این را نمی گوییم که کلام ادعایی بیش نیست. آمار بالای درمان های موفق ما در کنار رضایت بالای بیماران و مراجعین به کلینیک ما گویای همه چیز است.

اطلاعات تماس
  • 091977*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان