اطلاعات تماس
  • 091977*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802303694310797

پماد آنتی هموروئید بهترین داروی بواسیر و هموروئید داخلی و خارجی

کد: 139802303694310797

http://bit.ly/2MivpyW

، تهران , (اخبار رسمی): بواسیر در اثر التهاب رگ‌های ناحیه مقعد ایجاد می‌شود که در مراحل اولیه بیماری می‌توان با پماد های آنتی هموروئید، علائم و درد بیماری را کاهش داد اما اگر چنین مشکلی درمان نشود به مرور زمان وخیم‌تر خواهد شد و نیاز به روش‌های قطعی و مطمئن مانند لیزر درمانی و جراحی برای درمان است.

پماد آنتی هموروئید بهترین داروی بواسیر و هموروئید داخلی و خارجی
پماد آنتی هموروئید بهترین داروی بواسیر و هموروئید

پماد آنتی هموروئید هرگز نمی‌تواند جایگزین روش‌های قطعی مانند درمان بواسیر با لیزر و جراحی باشد

بواسیر مشکل شایعی است که بسیاری از افراد همیشه از بیان آن خجالت می‌کشند و به دنبال راه حل سریعی برای درمان آن هستند. یکی از این راه حل‌ها استفاده از پماد آنتی هموروئید است که می‌تواند در کنترل و کاهش علائم و نشانه‌های این بیماری نقش مهمی داشته باشد.

بواسیر در اثر التهاب و کشیدگی بیش از اندازه رگ‌های ناحیه مقعد به وجود می‌آید. چنین مشکلی اگر تحت درمان قرار نگیرد می‌تواند به مرور زمان پیشرفت کند و علائم و نشانه‌های وخیم‌تری پیدا کند. اگر هموروئید در مراحل ابتدایی و خفیف آن تشخیص داده شود با روش‌های درمانی بسیار ساده‌ای می‌توان علائم و نشانه‌های آن را تا حد زیادی کاهش داد و از پیشرفت بیماری جلوگیری کرد. یکی از این روش‌های درمانی ساده استفاده از پماد آنتی هموروئید است.

پمادها و تمامی روش‌های درمانی مشابه این مورد به عنوان درمان قطعی و موثر بواسیر شناخته نمی‌شوند و فقط برای کاهش و کنترل علائم آزاردهنده این بیماری می‌توانند مفید و موثر باشند.

فراموش نشود که پماد آنتی هموروئید هرگز نمی‌تواند جایگزین روش‌های قطعی مانند درمان بواسیر با لیزر و جراحی باشد.

در این‌که کدام برند و کدام پماد بهترین و موثرترین اثر درمانی را بر روی درمان بواسیر دارد، هیچ گزارش و سند علمی معتبری در دست نیست ولی اثربخشی تمامی این پماد‌ها بر روی روند کاهشی علائم و نشانه‌های هموروئید تا حدی با تایید پزشکان همراه شده است.

فرمول اولیه این پمادها تقریبا مشابه یک‌دیگر است و عمدتا از عصاره‌های گیاهی و طبیعی ساخته شده‌اند به همین دلیل عوارض بسیار کمتری نسبت به داروهای شیمیایی دارند.

موارد زیر تا حد زیادی می‌توانند بر میزان اثربخشی یک پماد آنتی هموروئید تاثیر گذار باشند از جمله :

  • سن
  • جنسیت
  • نوع بواسیر
  • میزان پیشرفت بواسیر
  • استفاده همزمان از سایر درمان‌های تکمیلی و خانگی
  • رعایت نکات بهداشتی

نحوه صحیح استفاده از پماد

پماد آنتی هموروئید نباید بیشتر از 7 روز استفاده شود و اگر علائم و نشانه‌های بواسیر تغییری نکرد یعنی بیماری شما به این خط درمانی پاسخ نمی‌دهد و نیاز به درمان پزشکی دارد.

پمادهای آنتی هموروئید می‌تواند هم‌زمان  4 عملکرد ضد التهاب، ضد درد،  قابض و بی حس کننده موضعی را داشته باشند.

تشخیص این‌که کدام پماد آنتی هموروئید بهترین و موثرترین پماد برای درمان بواسیر  است امری مشکل محسوب می‌شود ولی یک پماد آنتی هموروئید موثر و بدون عارضه شامل ترکیبات زیر است:

  • لیدوکائین (ضد سوزش، ضد خارش، ضد درد و ضد تحریک)
  • هیدروکورتیزون استات (ضدالتهاب)
  • زینک اکساید (قابض و ضد تحریک)
  • آلومینیوم ساب استات (قابض و ضد التهاب)

پمادهای آنتی هموروئید برای انواع بواسیر داخلی و خارجی قابل استفاده هستند و تا حد زیادی در تسکین درد، التهاب، خارش و سوزش ناشی از انواع بواسیر موثر‌ هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک زارعی

اگر برای درمان بیماری هایی مثل هموروئید ( بواسیر )، شقاق ، فیستول و کیست مویی  به دنبال کلینیک مجهز و یک پزشک متخصص با تجربه و حرفه ای در این زمینه هستید کلینیک زارعی یکی از ایده آل ترین انتخاب هاست. ما فقط در کلام این را نمی گوییم که کلام ادعایی بیش نیست. آمار بالای درمان های موفق ما در کنار رضایت بالای بیماران و مراجعین به کلینیک ما گویای همه چیز است.

اطلاعات تماس
  • 091977*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان