اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803053714011817

بررسی مزایا و ویژگی‌های استندهای تبلیغاتی 

کد: 139803053714011817

http://bit.ly/2JSIblY

، تهران , (اخبار رسمی): استند تبلیغاتی نوعی سازه است که می‌توان انواع تبلیغات چاپی با متریال‌های مختلف را بر روی پایه‌ای مخصوص به شکلی شفاف به معرض نمایش گذاشت. این ابزار تبلیغاتی نسبت به سایر ابزارهای تبلغاتی کم هزینه‌تر و مقرون به صرف‌تر است.

استند تبلیغاتی
بررسی مزایا و ویژگی‌های استندهای تبلیغاتی 

مزایا و ویژگی‌های استندهای تبلیغاتی 

استند تبلیغاتی از پرکاربردترین ابزارهای تبلیغاتی محسوب می‌شود. در واقع استند تبلیغاتی نسبت به سایر ابزارهای تبلیغتی مزایای خاص خود را دارد که همین منحصر به فرد بودن ویژگی‌های استند تبلیغاتی باعث شده در بسیاری از کسب و کارها مورد استفاده قرار گیرد. از جمله مزایای این استند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه است
  • امکان استفاده در محیط‌های باز و فضاهای بسته
  • قابلیت نصب و حمل و نقل آسان
  • هیچ محدودیتی در نوع فرم و قالب ندارد
  • قابلیت استفاده دو طرفه از استندها
  • قابلیت تغییر چاپ استند بدون نیاز به تغییرات اساسی
  • قابل تنظیم در اندازه‌های دلخواه
  • تنوع در طرح و بعد
  • قابل پیاده سازی در هر فضا و مکانی
  • با ایده‌های نو و چاپ شعار تبلیغاتی مناسب می‌توان سود و فروش را چند برابر بالا برد
  • استندهای تبلیغاتی بر اساس نیاز و سلیقه مشتریان طراحی و پیاده سازی می‌شوند
  • قابلیت تعویض طرح با هزینه ناچیز بدون نیاز به تغییرات بنیادی
  • قابل استفاده در مکان‌های کوچک و بزرگ

انواع استند تبلیغاتی 

استند تبلیغاتی انواع مختلفی دارد و با توجه به تنوع و مدل‌های مختلف آن به راحتی در هر کسب و کاری با هر ویژگی قابل استفاده است. انواع استند تبلیغاتی عبارتند از:

استند رول آپ: این نوع استند تبلیغاتی به صورت ایستاده است چون قابلیت رول شدن دارد  و فضای کمتری را هم اشغال می‌کند.

استند رومیزی: این نوع استند تبلیغاتی در ابعاد کوچک طراحی شده و اجناس در این استند قرار می‌گیرند که بیشتر در فروشگاه‌های لوازم ارایشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

استند زمینی یا ایستاده: این نوع استند نسبت به سایر استندها ابعاد بزرگتری دارد و می‌تواند تبلیغات را به صورت گسترده‌تری به نمایش بگذارد.

استند ایکس: یک استند از نوع ایستاده است که می‌توان بنر بر روی آن نصب کرد.

استند چرخشی: این استند تبلیغاتی زاویه دید 360 درجه دارد و به گونه‌ای طراحی شده که مخاطب از هر جهت و زاویه‌ای می‌تواند استند تبیلغاتی را رویت کند.

استند جا کاتالوگی: این استندها به دو صورت رومیزی و طبقاتی طراحی می‌شوند و برای قرارگیری کاتالوگ‌های مربوط به محصولات مناسب است.

استند اداری: این استندها معمولا از جنس پلکسی گلاس ساخته می‌شوند و برای استفاده‌های متعدد مانند بروشورها، کاتالوگ‌‌ها و سایر المان‌های چاپی کاربرد دارند که خود استندهای اداری به سه دسته استند کارت ویزیت، استند رومیزی تک برگی و استند جای کاتالوگ و یا بروشور تقسیم بندی می‌شوند.

استند تبلیغاتی محصول: استند تبلیغاتی محصول با متریال‌های متعدد از جمله فلزی، پلاستیک، پلکسی گلاس و ام دی اف است که برای کاربردهای متعدد کسب وکار از جمله تبلیغات لوازم آرایشی، طلا، موبایل، عطر، مواد غذایی و لوازم تحریر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت استند تبلیغاتی

یکی از مهم ترین روش‌هایی که شرکت‌ها و مراکز مختلف می‌خواهند لیست خدمات را ارائه دهند استفاده از استند تبلیغاتی است. از مهم ترین نکاتی که در استند تبلیغاتی باید رعایت شود استفاده از چاپ با کیفیت و جنس و متریال مرغوب است زیرا هرچقدر چاپ تبلیغاتی با کیفیت‌تر باشد زیبایی کار بیشتر است و همین مورد باعث جذب مشتریان بیشتری می‌شود.

با توجه به نکات گفته شده انتخاب کیفیت چاپ و طرح و جنس متریال برای استند تبلیغاتی بر اساس سلیقه و خواسته مشتری است که این موارد در قیمت کلی استند تبلیغاتی تاثیر گذار است و بر همین اساس نمی‌توان قیمتی ثابت در خصوص استند تبلیغاتی همانند تابلو چلنیوم و سایر تابلوهای دیگر  ارائه داد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت شرکت تابلو سازی اریانا ساین مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تابلو سازی اریانا ساین

تیم تابلوسازی آریانا با امکانات در حال توسعه و متخصصان ماهر توانایی ساخت انواع تابلوهای مغازه و تابلوهای تبلیغاتی با کیفیت بالا در فرم های تابلو چلنیوم, نمای کامپوزیت, ترموود, لایت باکس و.. در ابعاد وسیعی را دارا می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی