اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803113726611635

فن کویل تهویه رویا نوین ایرانیان

کد: 139803113726611635

http://bit.ly/2QE8Gfz

، تهران , (اخبار رسمی): فن کویل دستگاهی برای خنک کردن و تولید گرما و به شکل کلی تهویه مطبوع در محیط‌های مسکونی، تجاری و صنعتی است.

فن کویل
فن کویل تهویه رویا نوین ایرانیان

فن کویل دستگاهی برای خنک کردن، تولید گرما و تهویه مطبوع که در محیط‌های مسکونی، تجاری و صنعتی استفاده می‌شود. این دستگاه از کویل‌های (لوله‌های) گرم، سرد و یک فن و موتور و دریچه تشکیل شده که در سیستم‌های تهویه مطبوع، ساختمان‌ها، مراکز تجاری و مسکونی استفاده می‌شود.

فن کویل‌ها به طور کلی به کانال متصل نمی‌شوند. کارایی آنها برای کنترل دما، محیط‌هایی هستند که در آن قرار می‌گیرند و بوسیله دکمه on/off یا با ترموستات عمل می‌کنند. آنها ممکن است در کابین‌های ایستاده، درون دیوارها یا سقف‌های کاذب قرار گیرند.

فن کویل‌ها به طور کلی هوا را به طور مستقیم تخلیه می‌کنند. هر چند برخی شاید به کانال‌های کوتاه نصب شوند. فن کویل‌ها به منظور سادگی و اقتصادی‌تر بودن از سیستم‌های کانالی یا حرارت مرکزی که بوسیله هواساز کار می‌کنند، هستند. فن کویل‌ها به دو شکل افقی و عمودی نصب می‌شوند. در کل می‌توان گفت پخش کننده برودت و حرارت هستند و از دو بخش اصلی فن سانتریفیوژ و کویل مسی یا آلومینیومی وجود دارند.

هر فن کوئل 3 قسمت فن (همراه با موتور) و کویل و بدنه را شامل می‌شود. فن کوئل‌ها با عبور هوا از میان کویل مسی حاوی آب سرد در تابستان و حاوی آبگرم در زمستان قادر به تأمین هوای خنک و هوای گرم در فصول مختلف سرمایی و گرمایی هستند.

قسمتهای مختلف یک کویل

1-کویل‌های گرمایش و سرمایش
2- شیر فلکه 
3- فیلتر هوای با قابلیت تعویض یا قابل شستشو
4- شیر هواگیر 
5- فن سانتریفوژ: ظرفیت فن کویل‌ها براساس هوادهی است که با واحد CFM یا m3/h محاسبه می‌شود.
6- شلنگ تخلیه: برخی از کویل‌های وصل شده بر روی فن کویل‌ها توان نصب اتصالات در دو طرف را دارد.
7- دریچه خروجی هوا: برای فن کویل‌های زمینی در سه مدل بالا زن، جلو زن قابل تنظیم است.
8- دریچه هوای تازه: در پشت فن کویل وصل شده و تا 40% هوا دهی فن را تأمین می‌کند.
9- سینی قطره گیر: برای جمع کردن قطرات آب کندانس شده بر روی کویل در تابستان استفاده می‌شود. در فن کویل‌ها درجه حرارت بوسیله ترموستات و میزان رطوبت بوسیله هیومیدستات و میزان هوا بوسیله فن و میزان هوای تازه به صورت‌های متداول تنظیم می‌شود.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تهویه رویا نوین ایرانیان

شرکت تهویه نوین ایرانیان با استفاده از دانش امروزی و تجربیات گذشته خود توانسته تا در عرضه و فروش سیستم های تهویه ( سیستم های سرمایشی و گرمایشی ) با لطف ایزد منان بسیار موفق باشد. همچنین تهویه نوین ایرانیان با توجه به مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان خود بالاترین ارزش را برای مشتریان خود قائل بوده و تا حد امکان خدمات بسیار عالی ای را برای مشتریان خویش فراهم می آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار