اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803113728211817

تابلو تبلیغاتی دیجیتال چیست؟

کد: 139803113728211817

http://bit.ly/2QFSNoA

، تهران , (اخبار رسمی): هدف از نصب تابلو تبلیغاتی دیجیتال معرفی کسب و کار و برقراری ارتباط با عموم مردم است.

تابلو تبلیغاتی دیجیتال
تابلو تبلیغاتی دیجیتال چیست؟

با توجه به گسترش روز افزون تجهیزات و علم و دانش تابلوهای تبلیغاتی که به صورت دست‌نویس و یا نقاشی بودن تبدیل به تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال شدند. این تابلوی تبلیغاتی در همه جای سطح شهر به طور مثال در فرودگاه‌ها، سر در مغازه‌ها، فروشگاه‌ها، ایستگاه‌های اتوبوس و مترو قابل رویت است. در واقع تابلو تبلیغاتی دیجیتال به صفحات الکترونیکی نصب شده در اماکن عمومی گفته می‌شود.

هدف از نصب تابلو تبلیغاتی دیجیتال معرفی کسب و کار و برقراری ارتباط با عموم مردم است اما برای اینکه تابلوهای دیجیتالی ارتباط مستقیم با مردم برقرا کنند باید نکات مهم در طراحی و نصب این تابلوی تبلیغاتی رعایت شود.

استفاده از تابلو تبلیغاتی دیجیتال علاوه بر تاثیرات مثبت و اثر بخشی که در معرفی کسب و کار دارد جلوه خاصی به سطح شهر می‌بخشد و حتی باعث زیبایی سطح شهر هم می‌شود. تابلو تبلیغاتی دیجیتال مزایای خاص خود را نسبت به سایر ابزارهای تبلیغاتی دارد که در ادامه توضیحاتی در این خصوص داده شده است.

هدف اصلی تابلو تبلیغاتی دیجیتال رساندن پیام به مشتریان است هر چقدر پیام قابل فهم‌تر و شیواتر باشد مشتریان بیشتری را جذب خود می‌کندحتی تابلو تبلیغاتی دیجیتال گاهی فراتر از تبلیغات بوده است و می‌توان به عنوان ابزارهای آموزش در مراکز آموزشی و یا اداری استفاده شود.

نتیجه یک تحقیق در سال 2004 در فروشگاههای انگلیس نشان داده که استفاده از تابلو تبلیغاتی 45 درصد باعث افزایش فروش شده است و تحقیقاتی دیگری در سال‌های 2005 در فروشگاههای خاصی انجام شده که به این نتیجه رسیدند میانگین فروش کالایی که مورد تبلیغات قرار گرفته است 29 درصد افزایش یافته است در واقع اگر چه در فروشگاههای مختلف میزان افزایش فروش متفاوت بوده است اما حداقل میانگین فروش بین 10 تا 20 درصد افزایش یافته است که این رقم در موفقیت یک کسب و کار بسیار موثر است.

مزایای تابلو تبلیغاتی

همانطور که در سطح شهر نیز مشاهده می‌شود بسیاری از کسب‌وکارها همانند داروخانه‌ها، سوپر مارکت‌ها و آرایشگاه‌ها و... از تابلوی تبلیغاتی استفاده کرده‌اند، می‌توان گفت تابلوی تبلیغاتی بسیار پر کاربرد است. در بین عموم مردم تابلوی تبلیغاتی دیجیتال نسبت به سایر ابزارهای تبلیغاتی هم کاربرد بیشتری دارد و هم به صرفه‌تر است. تابلو تبلیغاتی دیجیتال ویژگی‌های مختلفی دارد که این ویژگی‌ها عبارتند از:

1) در تابلو تبلیغاتی دیجیتال پیام تبلیغات و محتوای تبلیغاتی قابل تغییر است و مشتریان می‌توانند تبلیغات به روز و مرتبط و منعطف را مشاهده کنند.

2) تابلوی تبلیغاتی دیجیتال قابلیت پخش متن‌های مختلف با تمامی فونت‌ها را دارا است.

3) تابلوی تبلیغاتی دیجیتال قابلیت پخش انیمیشن و تصویرهای متحرک و ... را دارد.

4) تابلوی تبلیغاتی دیجیتال در هر ابعادی قابل اجرا است و بر همین اساس در هر مکانی و محیطی قابل رویت است.

5) از تابلوی تبلیغاتی دیجیتال به عنوان ابزار آموزشی در دانشگاه‌ها و اداره‌ها می‌توان استفاده کرد.

6) از تابلو تبلیغاتی دیجیتال برای نمایش زمان و ساعت و مبدا و مقصد در فرودگاه‌ها و ترمینال‌ها و ... می‌توان استفاده کرد.

7) کاربرد اصلی تابلوهای تبلیغاتی شبکه دیجیتال در عرصه تبلیغات در نقطه خرید است.

8) تابلو تبلیغاتی دیجیتال نسب به سایر روش‌های تبلیغاتی دیگر کم هزینه‌تر و به صرفه‌تر است.

9) تابلو تبلیغاتی دیجیتال ماندگار است و مانند بنر و تراکت و ... یک بار مصرف نیست.

انواع تابلو تبلیغاتی دیجیتال

تابلو تبلیغاتی دیجیتال به دو صورت تابلو تبلیغاتی روان و تابلو تبلیغاتی ثابت است که هر کدام ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خود را دارد که در ادامه توضیح مختصری در این خصوص ارائه شده است.

الف) تابلو تبلیغاتی دیجیتال ثابت: تابلوهای ثابت جزو قدیمی‌ترین و اولین نسل‌های دیجیتالی تبلیغاتی است و این تابلوها نسبت به سایر تابلوها (نئون و زنون) کم مصرف‌تر است و طول عمر بیشتر و نور بیشتری هم دارد اما قابلیت افکت‌های کامپیوتری را ندارد و حالت دیجیتالی ندارد و در واقع ساخت آن سخت است.

ب) تابلو تبلیغاتی روان: تابلو تبلیغاتی روان از جدیدترین نسل‌های تابلوهای تبلیغاتی محسوب می‌شود و قابلیت‌های مختلفی همچون برنامه‌ریزی، امکان افکت دادن، گرفتن دستور از کیبورد، فول کالر و یا تک رنگ و چند رنگ را دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تابلو تبلیغاتی دیجیتال و یا سایر تابلوی تبلیغاتی با شرکت تابلو سازی آریانا ساین تماس حاصل کنند

شرکت تابلو سازی اریانا ساین با سال‌ها سابقه تجربه و با طراحان متخصص و مجرب خود و با استفاده تجهیزات پیشرفته آماده ارائه خدمات به مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن با کمترین هزینه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تابلو سازی اریانا ساین

تیم تابلوسازی آریانا با امکانات در حال توسعه و متخصصان ماهر توانایی ساخت انواع تابلوهای مغازه و تابلوهای تبلیغاتی با کیفیت بالا در فرم های تابلو چلنیوم, نمای کامپوزیت, ترموود, لایت باکس و.. در ابعاد وسیعی را دارا می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی