اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980313373496450

اپلیکیشن مکاتبات در مجتمع پتاس‌ خوروبیابانک و معادن سازمان اقتصادی کوثر

کد: 13980313373496450

http://bit.ly/2JUTqui

، تهران , (اخبار رسمی): به گزارش روابط عمومی چارگون، اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه در مجتمع پتاس‌ خور و بیابانک، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و هلدینگ معادن سازمان اقتصادی کوثر، نصب و راه‌اندازی می‌شود.

اپلیکیشن مکاتبات در مجتمع پتاس‌ خوروبیابانک و معادن سازمان اقتصادی کوثر
اپلیکیشن مکاتبات در مجتمع پتاس‌ خوروبیابانک و معادن سازمان اقتصادی کوثر

عملیاتی‌سازی اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه برای بهره‌برداری در 3سازمان مشتری در دستور کار تیم فنی شرکت چارگون قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی چارگون، اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه در مجتمع پتاس‌ خور و بیابانک، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و هلدینگ معادن سازمان اقتصادی کوثر، نصب و راه‌اندازی می‌شود.

بنابراین گزارش، انتخاب اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه از سوی مدیران و تصمیم‌گیران سازمان‌های کاربر با هدف بهره‌برداری از برخی قابلیت‌های نرم‌افزار مکاتبات تحت وب دیدگاه برای انجام امور اداری و روزانه صورت گرفته است.

اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه با قابلیت‌هایی مانند مشاهده و ارجاع نامه‌ها، پیش‌نویس‌ها و تبدیل آنها به نامه و همچنین دریافت پیام‌ها و ارجاع‌ها زمینه انجام عملیات روزانه بدون حضور فیزیکی در محل کار را برای مدیران، فراهم می‌کند.

دیدگاه همراه محصولات نرم‌افزاری چارگون بر روی پلتفرم همراه شامل موبایل، تبلت و … است و ابزارهای پُرکاربرد برخی از نرم‌افزارهای دیدگاه را در خود جای داده است.

در این سازمان‌ها علاوه بر اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه نرم‌افزار مکاتبات از اتوماسیون اداری مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه نیز عملیاتی شده است.

نرم‌افزار مکاتبات در راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه، گردش مکانیزه نامه‌ها و مکاتبات سازمانی را در کلیه سطوح تحت پوشش قرار می‌دهد. این نرم‌افزار با آسان کردن فرآیند دسترسی و نگهداشت مکتوبات اداری و حذف کامل کاغذ در ساختارها، بیشترین ظرفیت بهره‌وری را در سازمان‌ها ایجاد می‌کند.

از ویژگی‌های جدید نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در سازمان‌های مشتری می‌توان به پیگیری راحت‌تر نامه‌ها و آرشیو و مدیریت اسناد، استفاده از بخش‌های مختلف منوی اداری (Multi-Window)، بازکردن چندین پنجره به صورت همزمان، فضای تعامل و گفت‌و‌گوی کاربران با یکدیگر و….اشاره کرد.

اتوماسیون اداری دیدگاه از مجموعه نرم‌افزارهای مکاتبات اداری، جلسات،‌ کارها، مدیریت اسناد و سامانه پیشخوان ارباب رجوع تشکیل شده‌ است. این نرم‌افزارها در حوزه اتوماسیون اداری علاوه بر پوشش مکانیزه مکاتبات اداری و آرشیو مستندات و اسناد، راهکارهایی برای افزایش بهره‌وری،‌ صرفه‌جویی در هزینه‌های مالی و سرمایه‌های انسانی و پویایی سازمانی را برای سازمان‌ها به دنبال دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار