اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803183739210972

درمان قطعی زگیل تناسلی در مردان و زنان

کد: 139803183739210972

http://bit.ly/2MysLp7

، تهران , (اخبار رسمی): زگیل‌ها را می‌توان با روش‌های متعددی مانند فریز و لیزر کردن از بین برد که در این میان اثر لیزر زگیل تناسلی نسبت به سایر روش‌ها سریع‌تر و مطمئن‌تر است.

درمان قطعی زگیل تناسلی در مردان و زنان
درمان قطعی زگیل تناسلی در مردان و زنان

زگیل تناسلی یا زگیل اطراف آلت و یا مقعد یک بیماری بسیار شایع در سنینی است که فعالیت‌های جنسی شایع است  و عامل آن ویروس پاپیلومای انسانی است. این بیماری در صورت عدم درمان از طریق تماس پوستی از فرد آلوده به فرد سالم منتقل می‌شود.

90 درصد از بیمارانی که به ویروس آلوده می‌شوند هیچ علامت پوستی نداشته اند ولی می‌توانند باعث ابتلای فرد سالم شوند.

شایعترین علامت پوستی آن بصورت بروز زگیل‌های تکی یا متعدد در اطراف نواحی تناسلی و یا ناحیه مقعد است که در صورت عدم درمان به سرعت تعداد زگیل‌ها افزایش می‌یابد به همین خاطر به محض مشاهده ضایعه زگیلی در این مناطق باید به پزشک مراجعه شود.

درمان و معالجه زگیل تناسلی

هرچند درمان‌های متفاوت جهت این بیماری ارائه شده است اما استفاده از لیزر دی اکسید کربن و به دنبال آن استفاده از داروهای ضد ویروس موضعی و خوراکی بهترین راه درمان است و معمولا هیچ ضایعه و اسکاری بعد سوزاندن زگیل‌های تناسلی به جا نمی‌ماند و لازم است بیمار تا مدتی پیگیری و معاینه شود.

 علائم زگیل‌های تناسلی

به صورت زگیل‌های پراکنده و یا متعدد در نواحی مختلف تناسلی و به رنگ پوست هستند که به سرعت به رشد خود ادامه داده و در صورت عدم درمان تعداد آنها زیاد شده و باعث ایجاد علائم برای فرد می‌شود.

در مردان این زگیل در ناحیه پوست آلت و اطراف آلت تناسلی و ناحیه پوست بیضه و در اطراف ناحیه مقعد به وجود می‌آید و به سرعت به رشد و تکثیر خود ادامه می‌دهند به همین دلیل به آن زگیل تناسلی اطلاق شده است. 

در زنان نیز این زگیل‌ها در ناحیه اطراف واژن و مقعد به رشد و تکثیر خود ادامه می‌دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک لیزر شفا

این کلینیک تحت نظر و با مدیریت مستقیم دکتر داود تاج بخش می باشد، ایشان حدود 10 سال در نقاط مختلف ایران مشغول کار عملی وبودند و سال 1380 به تهران بازگشته و بیشتر تمرکز کاری خودشان را در ارتباط با درمان بیماریهای ناحیه مقعد با لیزر گذاشته و طی این مدت دوره های متعددی توسط مرکز لیرز دانشگاه تهران و مرکز لیزر انجمن لیزر ایران که با همکاری انجمن لیزر سوئد بوده شرکت نموده اند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی