اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803203749111817

آشنایی با بیلبوردهای تبلیغاتی

کد: 139803203749111817

http://bit.ly/2LxIjr5

، تهران , (اخبار رسمی): تبلیغات انواع مختلفی دارد و در واقع با روش‌های مختلفی انجام می‌شود که یکی از مهم ترین و شناخته شده ترین ابزارهای تبلیغاتی، استفاده از بیلبورد است.

بیلبورد تبلیغاتی
آشنایی با بیلبوردهای تبلیغاتی

در واقع بیلبورد، محلی برای درج اگهی و اطلاعیه‌ها و .... است. به طور کلی به همان تابلوهای تبلیغاتی کوچک و بزرگی که در سطح شهر در گذرگاه‌ها، اتوبان‌ها، سر در مغازه‌ها و ... دیده می‌شود، بیلبورد می‌گویند. بیلبورد تابلو تبلیغاتی غیردیجیتالی است که هیچ وقت عمر و کارایی آن به پایان نمی‌رسد.

در فرهنگ تابلوسازی بیلبورد به سطحی گفته می‌شودکه قابلیت خرید و اجاره دارد و در محل مورد نظر نصب می‌شود و پس از دوره اجاره قابلیت تغییر دارد و اگهی جدید بر روی ان نصب می‌شود.

با توجه به اهمیت بیلبورد در ادامه توضیحاتی در مورد نکات طراحی بیلبورد، انواع بیلبورد تبلیغاتی، مراحل طراحی بیلبورد و ... ارائه شده است.

مراحل طراحی بیلبورد تبلیغاتی

برای طراحی بیلبورد تبلیغاتی لازم است مراحل لازم طی شود که این مراحل عبارتند از:

  • کسب اطلاعات لازم در خصوص محصول و یا خدمت مورد نظر
  • کسب اطلاعات محلی مورد نیاز برای طراحی بیلبورد
  • کمک گرفتن و مشاوره  از طراحان متخصص و کاراموز برای طراحی بیلبورد
  • انتخاب طرح، رنگ، متن و ...متناسب با اصول طراحی
  • طراحی طرح اولیه
  • مقایسه طرح اولیه با سایر طرح ها
  • بررسی جزئیات طرح
  • طراحی نهایی و کامل طرح
  • چک کردن و ارزیابی نهایی طرح
  • اجرا و نصب و پیاده سازی بیلبورد 

نکات طراحی بیلبورد تبلیغاتی

یکی از مهم ترین نکاتی که برای استفاده از بیلبورد تبلیغاتی باید به آن توجه شود نحوه  طراحی بیلبورد است. هنگام گذر از بزرگراه‌ها و یا اتوبان‌ها در سطح شهر ممکن است یک بیلبورد تبلیغاتی توجه افراد را به خود جلب کند و تا اندازه‌ای جذاب و خاص باشد که در ذهن ثبت شود و یا گاهی بیلبوردهایی را در سطح شهر می‌توان دید که در نظر بسیار بی ربط است که تاثیر منفی در ذهن می‌گذارد.

پس طراحی بیلبورد تبلیغاتی چه از لحاظ رنگ و از لحاط متن از لحاظ ظاهری و .... بسیار حائز اهمیت است و حتما لازم است نکات طراحی بیلبورد تبلیغاتی رعایت شود. طراحی بیلبورد تبلیغاتی با طراحی سایر تابلوها مانند تابلو چلنیوم، تابلو کامپوزیت، تابلو فلکسی و ... کاملا متفات است. در واقع در بیلبوردهای تبلیغاتی از واژه‌های کوتاه اما جذاب، طنز، کنایه امیز و ... در ابعاد بزرگ استفاده می‌شود.

نکات طراحی بیلبورد تبلیغاتی 

متن بیلبورد تبلیغاتی: متن بیلبورد تبلیغاتی باید به گونه‌ای باشد که اگر افرادی در اتوبان‌ها و گذرگاه‌ها با سرعت بالا در حال گذر هستند هم بتوانند متن را بخوانند. در متن بیلبورد تبلیغاتی تا جایی که امکان پذیر باشد باید متن کوتاه و در عین حال جذاب، خوانا، ساده، قابل فهم و تاثیبر گذار باشد. در کل متن بیلبورد باید نهایتا بین 6 تا 10 کلمه باشد. کمیت کلمات مهم نیست کیفیت و تاثیر گذاری کلمات حائز اهمیت است.

تصویر بیلبورد تبلیغاتی: در بسیاری از بیلبوردهای تبلیغاتی از تصویرهای جذاب استفاده می‌شود به گونه‌ای که اگر خواننده، ان تصویر را ببیند ذهنیت خوبی نسبت به ان محصول پیدا کند. به طور مثال در بعضی از بیلبوردهای تبلیغاتی از عکس و تصویر افراد معروف و مورد علاقه مردم مانند بازیکن‌ها، فوتبالیست‌ها، بازیگران و یا خواندگان استفاده می‌کنند که همین مورد باعث جذب مشتریان زیادی می‌شود.

رنگ بیلبورد تبلیغاتی: از دیگر عوامل مهم در طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی رنگ‌های به کار رفته در بیلبوردها است. رنگ بیلبورد تبلیغاتی باید براساس محصول مورد نظر و مشتریان هدف باشد. گاهی اوقات لازم است برای طراحی بیلبورد تبلیغاتی از رنگ‌های مختلفی استفاده شود و گاهی لازم است از یک رنگ استفاده کرد. گاهی باید از رنگ‌های روشن استفاده شود و گاهی خیر. همه‌ی این عوامل بستگی به نوع محصول و مخاطبین مورد نظر آن محصول دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تابلو سازی اریانا ساین

تیم تابلوسازی آریانا با امکانات در حال توسعه و متخصصان ماهر توانایی ساخت انواع تابلوهای مغازه و تابلوهای تبلیغاتی با کیفیت بالا در فرم های تابلو چلنیوم, نمای کامپوزیت, ترموود, لایت باکس و.. در ابعاد وسیعی را دارا می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی