اطلاعات تماس
  • 091977*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803253765210797

علائم بواسیر خونی و روش‌های درمانی پزشکی و طب سنتی آن

کد: 139803253765210797

http://bit.ly/2RwxuGR

، تهران , (اخبار رسمی): بواسیر خونی مرحله پیشرفته‌تری از بواسیر است که نیاز به درمان جدی و سریع دارد زیرا در این مرحله از بیماری، خون زیادی از بیمار دفع می‌شود.

علائم بواسیر خونی و روش های درمانی پزشکی و طب سنتی
بواسیر خونی

بواسیر خونی نوع شدیدتری از بواسیر است که در اثر کشش و التهاب شدید عروق ایجاد می‌شود. یکی از مهمترین علل ایجاد این بیماری یبوست مداوم و مزمن است. این نوع از هموروئید خطرناک‌تر است زیرا در اثر آن بیمار مقدار زیادی خون از دست می‌دهد.

علائم بواسیر خونی

  • دفع خون روشن (همراه با مدفوع با بعد از )
  • احساس دردی که با دفع مدفوع شدت می‌یابد.
  • احساس سوزش و خارش
  • التهاب و تورم
  • زائده‌های گوشتی بیرون زده از مقعد
  • ترشحات مخاطی
  • احساس دفع ناکامل مدفوع

انواع بواسیر خونی

  • بواسیر خونی داخلی : این بواسیر عروق رکتوم را درگیر کرده و علائم کمتری در مقایسه با هموروئید خارجی ایجاد می‌کند. خونریزی این نوع از بواسیر داخلی بوده و بیماران متوجه آن نمی‌شوند.
  • بواسیر خونی خارجی : این دسته از هموروئید، عروق خونی در قسمت خارجی مقعد را درگیر می‌کند و نشانه‌هایی مانند بیرون زدگی خونریزی قابل مشاهده است. هموروئید خارجی در مقایسه با داخلی درد بیشتری را به همراه دارد.

درمان بواسیر خونی با روش‌های پزشکی

در واقع هموروئیدی که دچار خونریزی شده نیاز به درمان‌های جدی‌تری دارد به علاوه چون این هموروئید موجب دفع مقدار زیادی خون می‌شود، درمان باید به سرعت انجام تا از ابتلا به کم خونی جلوگیری شود. از راهکارهای این بیماری می‌توانی به مصرف دارو و پماد، عمل جراحی و لیزر اشاره کرد که در بین تمامی روش‌های درمان بواسیر با لیزر به سبب درمان بدون درد و خونریزی و با سرعت بیشتر مناسب‌تر از سایر روش‌ها است.

داروی بواسیر خونی

استفاده از دارو می‌تواند در بعضی از موارد در درمان این بیماری موثر باشد. از داروهایی که برای درمان بواسیر خونی استفاده می‌شود، می‌توان به پماد آنتی همورئید، آنتی بیوتیک‌ها، مسکن‌ها، ملین‌ها، ضد التهاب‌ها و… اشاره کرد. استفاده از درمان دارویی به جز در مواردی محدود روشی موثری نخواهد بود.

درمان بواسیر خونی در طب سنتی

طب سنتی برای درمان بواسیر خونی راهکارهای مختلفی را پیشنهاد می‌کند. اما این درمان‌ها اغلب روشی موثر و قطعی نیست و تنها در افزایش روند درمان تاثیرگذار است. برخی از روش‌های درمان بواسیر در طب سنتی به این شرح است :

خاکشیر : این خوراکی مفید می‌تواند از طریق درمان یبوست، بواسیر خونی را درمان کند. برای استفاد خاکشیر کافی است، صبح و شب دو قاشق غذاخوری خاکشیر را با آب ولرم مخلوط و میل کرد.

آب کله پاچه : یکی از روش‌های درمان هموروئید در حالت مزمن است زیرا می‌تواند رطوبت بدن را افزایش دهد. برای این منظور لازم است به مدت 2 هفته هر روز آب کله پاچه خورد.

انجیر : شاید کمتر کسی باشد که از خواص ملینی انجیر خبر نداشته باشد. آب این میوه برای پیشگیری از پوکی استخوان نیز مفید است. برای درمان این بیماری لازم است هر روز چند عدد انجیر را خیس و نیم ساعت بعد همراه آب میل کرد.

روغن زیتون و کرچک: این روغن‌ها همانند سایر موارد از طریق درمان یبوست به بهبود هموروئید کمک می‌کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک زارعی

اگر برای درمان بیماری هایی مثل هموروئید ( بواسیر )، شقاق ، فیستول و کیست مویی  به دنبال کلینیک مجهز و یک پزشک متخصص با تجربه و حرفه ای در این زمینه هستید کلینیک زارعی یکی از ایده آل ترین انتخاب هاست. ما فقط در کلام این را نمی گوییم که کلام ادعایی بیش نیست. آمار بالای درمان های موفق ما در کنار رضایت بالای بیماران و مراجعین به کلینیک ما گویای همه چیز است.

اطلاعات تماس
  • 091977*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان