اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803263771511635

آشنایی با پکیج مخابراتی

کد: 139803263771511635

http://bit.ly/2RsoAKg

، تهران , (اخبار رسمی): کنترل رطوبت، قابلیت اتصال به شبکه، نمایش میزان ساعت کارکرد کمپرسور، نمایش خطاها و … از دیگر ویژگی‌های این دستگاه‌ها است که بنابر درخواست مشتری قابل نصب روی دستگاه‌ها هستند.

آشنایی با پکیج مخابراتی
آشنایی با پکیج مخابراتی

پکیج مخابراتی هوای خنک تولید شده را از زیر به درون فضای زیر کف کاذب ارسال و از طریق دریچه‌های تعبیه شده بر روی کف کاذب سرورهای موجود را خنک می‌کند.

انواع سیستم‌های خنک کننده HVAC برای اتاق سرور و دیتاسنتر (پکیج مخابراتی)

سیستم‌های خنک ­کننده دقیق مربوط به مرکز داده Precision IT Cooling Systems و با استفاده از خنک­ کننده‌های معمول HVAC یا CRAC Computer Room Air Conditioner امکان خنک کردن آنها میسر بوده است. این نوع خنک ­کننده ‌ها هوای خنک تولید شده را از زیر به درون فضای زیر کف کاذب ارسال و از طریق دریچه­‌های تعبیه شده بر روی کف کاذب سرورهای موجود را خنک می‌کند. مجدداً هوای گرم از طریق کانال به دستگاه CRAC برگشته و سیکل بدین ترتیب تکرار می­‌شود.

با پیشرفت در تکنولوژی ساخت سرورها و کوچک شدن ابعاد آنها و معرفی سرورهایBlade، اگرچه هزینه ساخت این نوع سرورها با گذشته تفاوت عمده­ای نکرده است؛ لیکن مصرف برق و تولید حرارت آنها به گونه‌­ای چشمگیر افزایش یافته است. لذا برای خنک­ کردن آنها باید تمهیدات دقیق‌تری را اتخاذ کرد. این موضوع نشان­ دهنده اهمیت ویژه‌ای است که برای انتخاب و به کارگیری این نوع تجهیزات باید قائل شد.

به طور کلی برای خنک ­کردن یک اتاق سرور چند راه حل وجود دارد. یکی از مرسوم‌­ترین این روش‌ها، روش خنک­ کردن اتاق (In Room Cooling)  با استفاده از دستگاه‌های پکیج مخابراتی است. این دستگاه بر روی کف کاذب قرار گرفته و هوای گرم را از قسمت فوقانی به داخل مکیده و پس از عبور از روی مبدل حرارتی و سرد شدن به زیر کف کاذب هدایت می­‌کند.

انواع پکیج مخابراتی

این نوع خنک­ کننده‌ها به دو صورت هوای خنک را تأمین می­‌کنند. در حالت اول خود دستگاه دارای کمپرسور بوده و گاز مبرد را تا کندانسور ارسال می­‌کند. در حالت دوم دستگاه به سیستم لوله­ کشی آب خنک تولید شده توسط چیلر متصل است. در این سیستم پمپ، وظیفه گردش آب سرد را در سیکل بر عهده دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تهویه رویا نوین ایرانیان

شرکت تهویه نوین ایرانیان با استفاده از دانش امروزی و تجربیات گذشته خود توانسته تا در عرضه و فروش سیستم های تهویه ( سیستم های سرمایشی و گرمایشی ) با لطف ایزد منان بسیار موفق باشد. همچنین تهویه نوین ایرانیان با توجه به مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان خود بالاترین ارزش را برای مشتریان خود قائل بوده و تا حد امکان خدمات بسیار عالی ای را برای مشتریان خویش فراهم می آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی